Sabah olmuştu ve ben okula geç kalmıştım.Bunu saate bakınca anladım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okul kiyafetlerimi giyinerekten mutfağa indim.Kahvaltı hazırdı bir de not hemen elime alıp okumaya başladım.Notun sahibi annemdi.
Oğlum bugün okula geç kaldın .Lütfen kendini toparla annem.Ben öğretmenini bilgilendirdim. Kahvaltını yaptıktan sonra okula git
Seni seviyorum oğlum...Kahvaltımı yapmaya başladım. Annem öyle güzel hazırlamış ki yemede yanında yat hesabı.Masayı yalandan toparlayıp dışarıya çıktım .Daha kapıdan çıkar çıkmaz güneşin sıcaklığını âdeta tenimde hissettim .Arabaya bindim ve gaza bastım...
Okula gelmiştim direk arabamı park edip okula girdim.koridorları hızlıca geçerekten sınıf kapısının önüne geldim.kapıyı çaldım.
Tık tık tık
- Gir!
Sınıfa girdim girer girmez bi insana soru sorulurmu ?
-Arkadaşlarına ve bana neden geç kaldığını anlat sana ceza.
Batu;Tamam .Sevgili arkadaşlarım bugün geç kaldım .Biliyorum hatalıyım fakat bütün suç benim mi?-Batu geç kalma suçu senin değilmi?
Sen okula gelme diye ayağından zincir mi bağladılar?Batu;Hocam annem sizi bilgilendirmiş. Ben neden tekrar açıklıyorum acaba?
-Annen sadece uyanamadığını söyledi.
Batu;Hocam bu ara kafam dağınık , karışık duygular içindeyim o yüzden.
-Asıkmısın oğlum?
Hocanın soru iştahı arttı.Sordukça sorar artık .Bu hoca böyle.
Batu;Yok hocam, ne aşkı ?kızlara uzagım ben .
-Batu bütün kızlarla konuşuyorsun .Birde uzagım diyorsun.
Bu hoca beni kıskanıyor .Kafası kel birsey. Kızlar zamanında bakmamış o yüzden acısını benden çıkarıyor. Artık yapacak birşey yok sorularını cevaplayacağım zil çalana kadar .
-Batu şimdi dışarıya çık!
Batu;Hocam benim öğrenci haklarım nolacak ?Bu arada sınıf yıkılıyor gülecegim diye birbirine vuranlarımı ararsın yoksa domates gibi kızaranlarımı?
-Batu bu aralar çok şımardın sen!Annenle veyahut babanla konuşacağım.
Adam taktı bana heralde ayakta bekleyeceğim ders bitene kadar .Adam dersi bıraktı benimle uğraşıyor .
Batu;Hocam özür dilerim fakat yoruldum sorularınız bittiyse çıksam veya otursam .Bir daha geç kalırsam "Allah belamı vermesin "
Sınıf gülmeye başladı hele Burak yıkılıyor...
-Kesin çenenizi !Batu sende çık dışarıya dersime girme!
Batu ;Ben niye çıkıyorum acaba öğrenci haklarım var benim .
-Dilide papuç gibi .
Neyse dışarıya çıkdım ama bu hocayı hafızama kazıdım .Artık düşmanımdı keltoş.
Batu; zil çalmayı düsünüyormusun? Sanada zahmet olcak.
Beklerken koridordan ayak sesi geliyor bir de ne göreyim! O kız .O da geç kalmış .
-Yok yaa bu kadarı fazla sendemi?
Batu;Bende yaa .Sadece sen mi geç kalacaksın ?
Sonra beni bir anlamsız gülme tuttu koridorda ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE BAŞLADI (Bizim Aşkımız)
Dla nastolatkówKalp sadece sahibinin elinde melodisini fısıldar