de dag dat alles anders veranderde

7 1 2
                                    

Ik zit in de auto op weg terug naar het weeshuis . ik kwam net terug van schoolvoetbal . we zijn kampioen geworden en we zijn super blij . er is nog een pary hierna bij een vriendin . maar ik denk dat ik niet kan komen .... Omdat er iemand is die ons wil bekijken of diegene iemand van ons wil adopteren . HALLO WE ZIJN ER! door die zin word ik uit mijn gedachte gehaald . dat was de chauffeur . ik stap snel uit en als ik binnen kom zie ik iedereen in de rij staan en ... 5 jongens? Ze zijn dus al begonnen ... De jongens draaien zich om en kijken me met een glimlach aan . ik had me nog niet omgekleed dus zit nog in mijn sport kleren . ik ga snel in de rij staan en .... Precies naast de vekeerde . Chloë .... De gene die me pest met haar aanhangertjes . ze tikt me aan en zegt: "ze willen je toch niet ! "
Ik zucht en knik dan toch. Ze heeft gelijk ik zit hier al sinds mijn 2de . mijn ouders zijn overleede en ik heb voor de rest geen familie. Ik kijk op en zie dat de jongens al bij Chloë zijn .ze slijmt natuurlijk behoorlijk . ik rol met mijn ogen en kijk dan naar de jongens ze komen me erg bekent voor maar kan me niks herinneren . ze komen nu op mij aflopen. De jongen met kort bruin kaar zegt : hoi ik ben Louis en dat is Naill hij wijst naar de jongen met blond haar . en dat is Zayn hij wijst naar de jongen met de kuif met blond er door. En dat is Harry . nu wijst hij naar een jongen met half lange krullen . En dat is liam zegt louis en hij wijst naar de jongen met een grappige kuif . ik glimlach en stel me voor . "hoi ik ben Fleur en ik ben 11 en hou van voetbal en zingen . O en ja ik heb mijn voetbal kleren nu aan omdat ik net een wedstrijd had en ja we zijn kampioen geworden ". zeg ik in een zucht. Louis kijkt me vol bewondering aan . " oké dat is erg goed van je . leuk om je te ontmoeten! zegt hij nu . ik glimlach en zeg :me to ! "Oké heren heeft U uw keuze kunnen maken ? Vraagt de begelijder Sara ." Ja dat hebben we." zegt Liam . ik krijg nog een knip oog van louis en dan lopen ze weg . ik loop naar mijn kamer en doe mijn normale kleren aan . als ik klaar ben pak ik mijn mobiel en kloot een beetje op instagram . daarna komt er een foto van Taylor Swift voorbij met de jongens die net hier waren . ik staar er met open mond naar en kijk naar haar reactie . was fun guys ! #onederction . o my ... Carrot . denk ik alleen . ik schut mijn hoofd en kloot weer verder . tot er op de deur word geklopt ." BINNEN "! Roep ik . de deur gaat open en ja hoor daar staan ze one direction . ik glimlach en die alsof er niks aan de hand is .

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Olla carrots

Dit was mijn 1 eerste hoofdstuk jeej !!!
* doet spastisch dansje * oké genoeg gedanst . * klinkt boe geluid* sorry sorry ... Maar nu komt de belangrijke vraag ... Tromgeroffel pls ! * blijft stil* ik zei TROMGEROFFEL PLS! * klinkt tromgeroffel * dankje ! Oké... Hoe vonden jullie het!??? .ja i know iedereen vraagt het maar ik wil het weten .

Vote comment ? Mag allemaal

Byeeee moppies bea's alles
568 woorden

My 1D StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu