HAYATIMI DEĞİŞTİREN ANI

624 52 17
                                    

Merhaba ben Bong-cha. İsmimden de anlaşılacağı üzere Kore'de yaşıyorum. 16 yaşındayım. Lise öğrencisiyim. İtiraf etmem gerekirse derslerimde başarısız biriyim. 16 yaşında olsam da kırık döküklerim çok fazla. ANNEM! 2 yıl önce işyerinde meydana gelen bir yangın sebebiyle ölen ANNEM. Bunun onun suçu olmadığını bilsem bile bazen kızıyorum ona.

5 yaşındaki kardeşim ve beni bırakıp gittiği için.

Annem ile babam zaten kavgalılardı. Annem öldükten kısa bir süre sonra başka bir kadınla evlendi. Sonra da mâlum ne oldu dersiniz? Küçük bir kız kardeşim daha oldu. Benim için çok ani bir travmaydı bu. Bir gün bir kadına ve onun bebeğine üvey annem ve üvey kız kardeşim diyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Babam üvey kız kardeşim doğduğundan beri bana ve kız kardeşime kötü davranıyordu. O kadar küçümseyici bakışları vardı ki utandım kendimden. Evde yemek yiyemiyordum artık. Bir gün dayanamayarak küçük kardeşimi de alıp gittim evden. Ne yapacağımızı düşündüm ve aklıma birden teyzem geldi.

Evimizden yavaş yavaş ayak uçlarıyla uzağa gitmeye çalıştık kardeşimle. Sonunda görünmemeyi başardık ve büyük bir çalılığın arkasına sığındık. O sırada kardeşim bana acıktığını söyledi. Bunu söylerken de karnından guruldama sesleri geliyordu. Evden çıkarken cebime koyduğum çikolatayı ona verdim. O çikolatayı yerken ben de teyzemi aradım ve olanları özet geçtim. Teyzem de olanları duyunca hemen geldi. Bizi aldı evine götürdü ve bundan sonra onunla yaşayacağımızı söyledi. Teyzemle yaşayacaktık artık. O gün bu gündür bu anımı hiç unutmam.

😁😁😁ARKADAŞLAR BU BENİM İLK DENEYİMİM OLDUĞU İÇİN PROFESYONEL OLMAYABİLİRİM AMA BU SORUNU EN KISA SÜREDE ÇÖZMEYE ÇALIŞACAĞIM. OY VERMEYİ VE BEĞENMEYİ UNUTMAZSANIZ SEVİNİRİM.😁😁😁

BTS AND GOT7:GOOD AND BADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin