Κεφαλαιο 6ο

79 9 0
                                    

Το ξυπνητηρι αρχισε να χτυπαει για ακομα μια φορα. Δεν εχω καμια ορεξη να παω σχολειο αλλα μου ελειψαν τα κοριτσια. Με τα χιλια ζορια σηκωθηκα. Πηγα στο μπανιο,χτενιστηκα,επλινα το προσωπο μου και βουρτσισα τα δοντια μου. Πηγα στην ντουλαπα μου. Ευτυχως δεν εκανα δεκα ωρες και βρηκα γρηγορα κατι να βαλω.
*Δειτε φωτο*
Κατεβηκα κατω. Ο Κωστας ελειπε αλλα ο Αρης ηταν εκει.
"Καλημεραα"
"Φευγω τα λεμε" ειπε. Τι ηταν τωρα αυτο; Ποτε δεν θα τον καταλαβω. Το κουδουνι χτυπησε και ηταν η Ειρηνη με την Κυριακη.
"Καλημερα" μου ειπαν ταυτοχρονα κατι που με τρομαζει
"Καλημερα"
"Εε Στεφ μαλωσε ο Αρης με τον Γιωργο;"
"Ναι αλλα πως το ξερεις;"
"Μου το ειπε ο Γιωργος αλλα δεν μου ειπε τον λογο" Ετσι αρχισα να της εξηγω τι εγινε. Σε ολη την διαδρομη η Κυριακη δεν μιλουσε και κοιτουσε κατω.
"Κυριακη εισαι καλα;" την ρωτησα
"Στεφ θελω να σου πω κατι"
"Τι εγινε;"
"Δεν γινεται να στο πω τωρα ειμαστε σχολειο. Να περασω απο το σπιτι σου το απογευμα;"
"Ναι φυσικα"
Φτασαμε στο σχολειο και μολις μπηκαμε χτυπησε το κουδουνι. Μαθηματικα πρωτη ωρα. Ποσα να αντεξω;
Οι ωρες περνουσαν χωρις να γινεται τιποτα. Το κουδουνι ειχε χτυπησει για εξω. Αλλη μια ωρα. Ειναι η τελευταια ελεγα και εδινα δυναμη στον ευατο μου. Προχωρουσα στο διαδρομο καθως επεσα σε καποιον
"Γαμωτο βλεπε που πηγαινεις" φωναξε. Ποιος αλλος; Ο Αρης. Μα καλα γιατι μου μιλαει ετσι; Χθες τον αφησα να μεινει σπιτι,για μια φορα δεν τσακωθηκαμε και τωρα μου μιλαει ετσι; Ενιωθα πως ημουν ετοιμη να κλαψω.
"Μπορεις να μου πεις γιατι φωναζεις;" τον ρωτησα
"Γιατι επεσες πανω μου ισως;"
"Και επρεπε να μου μιλησεις με αυτον τον τροπο;"
"Οπως θελω θα σου μιλαω"
"Κοψε το υφακι"
"Αλλιως τι; Ακου σε μικρη σταματα να το παιζεις καποια. Δεν μου εισαι κατι για να μου λες πως να σου μιλαω και πως οχι. Δεν σε παω καν. Εισαι μια ηλιθια που νομιζεις πως τρεχουν ολοι απο πισω σου, απορω γιατι σε κανουν ακομα παρεα. Ουτε τροπους δεν εχεις. Επεσες πανω μου και ουτε ενα συγνωμη δεν ειπες. Αλλα τι να περιμενω" ειπε φωναζοντας
Οση ωρα τα ελεγε ειχα βουρκωσει. Πηγα στην τουαλετα. Δεν ηθελα να με δει κανεις να κλαιω. Μπηκα μεσα κλειδωσα την πορτα και εκλαψα ελευθερα. Τι παει να πει το παιζω καποια; Κανεις δεν τρεχει απο πισω μου γιατι πολυ απλα δεν ειμαι σαν τις αλλες κοπελες. Εχω αλλαξει πολλες φιλιες και εχω πληγωθει απο ατομα. Παντα προσπαθουσα να κανω παρεα με ατομα που με αποδεχονταν για αυτο που ειμαι και νιωθω πως τα κοριτσια αυτο κανουν. Το κουδουνι χτυπησε για μεσα. Πηγα πηρα την τσαντα μου και βγηκα εξω δεν ειχα ορεξη να κανω μαθημα. Εφυγα απο το σχολειο και πηγα σπιτι μου. Εκανα ενα μπανιο για να χαλαρωσω και κοιμηθηκα. Δεν εκανα μαθηματα. Αυριο δεν θα πηγαινα σχολειο.
Γελια με ξυπνησαν μετα απο 2 ωρες. Κατεβηκα κατω και ειδα την παρεα του αδερφου μου. Δεν χαιρετησα κανεναν πηγα εβαλα νερο. Το κουδουνι χτυπησε.
"Ανοιγω εγω" ειπε ο Κωστας

ΠΛΕΥΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ:
Χτυπησα το κουδουνι. Η πορτα ανοιξε και ηταν ο Κωστας. Γαμωτο.
"Τι θες εσυ εδω γαμωτο; Ηταν ενα γαμημενο φιλι τοσο δυσκολο σου ειναι να το ξεχασεις;"
"Ξερεις τι; Ναι ειναι δυσκολο. Δεν ηταν μονο ενα φιλι. Ηταν ολα αυτα που μου ειπες. Τωρα κανε ακρη πρεπει να δω την Στεφ" ειπα και εφυγε.
"Κικηηη" ηρθε και με αγκαλιασε.
"Στεφ παμε πανω"
Ανεβηκαμε στο δωματιο της.
"Λοιπον Στεφ θελω να σου μιλησω και μην με διακοψεις. Με εμενα και τον Κωστα εγινε κατι"
"Τον Κωστα; Τον δικο μου Κωστα;" ειπε με γουρλωμενα ματια
" Ναι με αυτον. Λοιπον ακου τι εγινε."

#FLASHBACK
Χθες καθομασταν και βλεπαμε ταινια. Μεχρι που ηθελα να παω στο μπανιο. Δεν αισθανομουν καλα. Ετσι εφυγα. Πηγα στο μπανιο. Οταν βγηκα , ειδα τον Κωστα. Δεν ημουν σιγουρη αλλα ειχε αρχισει να μου αρεσει αρκετο καιρο. Δεν του ειπα τιποτα πηγα να κατεβω αλλα με επιασε απο τον καρπο.
"Πρεπει να μιλησουμε"
"Σε ακουω" του ειπα
"Για εκεινη την μερα στο κλαμπ. Δεν ηθελα να σου μιλησω ετσι. Απλα δεν σε ειχα δει ποτε ετσι ντυμενη. Ησουν πολυ ομορφη ειναι η αληθεια. Δεν ηθελα να σας αφησω μονες σας να πατε. Συγνωμη δεν ηθελα να σε κανω να νιωσεις ασχημα."
"Δ-δεν πειραζει ολα καλα" ειπα και χαμογελασα. Ηρθε με αγκαλιασε δεν ξερω ποση ωρα ειμασταν ετσι αλλα ενιωθα ωραια. Απομακρυνθηκε ετσι πηγα να φυγω αλλα με τραβηξε ξανα και με φιλησε. Δεν ενιωθα τα ποδια μου αν δεν με κρατουσε θα επεφτα ημουν σιγουρη. Απομακρυνθηκα γιατι δεν ηξερα αν αυτο ηταν σωστο. Μετα βγηκαμε το βραδυ. Ειμασταν εξω αγκαλια. Μιλουσαμε περνουσαμε υπεροχα. Χτυπησε το τηλεφωνο μου καποια στιγμη και ειδα πως ειναι ο Στελιος. Ο ξαδερφος μου. Ο Κωστας το ειδα και εκανε σαν τρελος. Αρχισε να με βριζει και να λεει πως ημουν μια πουτανα απο αυτες που ειναι καθε μερα. Ετσι κι εγω εφυγα. Μου μιλαει ασχημα,με βριζει και δεν με αφησε καν να του εξηγησω Στεφ" αρχισα να κλαιω. Η Στεφ με πηρε αγκαλια.
"Εδω ειμαι εγω. Ολα καλα θα πανε. Θες να του μιλησω;"
"Οχι Στεφ καλυτερα οχι"
"Ολα καλα θα πανε"
------------------------------------------------------
Εβαλα δυο μεσα σε μια μερα💗
Ευχαριστω οσες ψηφιζετε και διαβαζετε την ιστορια με κανετε πολυ χαρουμενηη😊💞💞
Σας αγαπω πολυ😘 Το επομενο κεφαλαιο λογικα θα μπει αυριο😉

Don'tOù les histoires vivent. Découvrez maintenant