2. Augusztus 19.

33 1 1
                                    

09:23 - kor ébredtem. Megreggeliztem, megetettem Chakit, és bementem a fürdőszobába. Megmostam az arcomat, a fogamat, megfésülködtem és felöltöztem. Csak egy rövid gatya és egy póló volt rajtam mert nagyon meleg volt már reggel is. Míg nem égek meg 1 perc alatt ha kiállok a napra elindultam a boltba egy évre bejáró jégkrémért. :D  Természetesen a kutyámat nem hagyhattam otthon. 

Amúgy furcsa hogy ilyenkor általában minden ismerősöm szülei otthon vannak. Szinte csak az enyémek dolgoznak. Apa kint van Londonban, anya pedig írónő. Tehát szinte sose vannak itthon, anya igaz csak a városban van, de mindig dolgozik valamilyen könyvön. Így ő csak este van itthon. 

Mikor feltankoltam jégkrémmel csörgött a telefonom:

- Szia Rebii. Mizu? 

- Szia Ani. Most megyek hazafelé a boltból, és nagyon meleg van. Nem jössz át hozzánk ? 

- Hjaj oké átmegyek de mit fogunk csinálni? 

-Majd kitaláljuk! Várlak! - pont beléptem a házba mikor letettük. Beszaladtam a konyhába elpakoltam a jégkrémeket, egy nagy dobozzal magamhoz fogtam és kivettem két kanalat. 

Felszaladtam a szobámba és vártam a barátnőmet. Pár perc múlva be is lépett a rumlis helységbe. Jégkrémezés közben bekapcsoltam a gépemet és felnéztünk ask.fm -re. 

-Nézd Ani, milyen sok kérdésem van!

-Tényleg! Ki kérdezte??

-Egy fiú. 18 éves, itt lakik 8 utcával lejjebb. Kurva helyes. Szeptembertől a mi sulinkba fog járni!! 

-De jó! Hogy talált rád? 

- Nem tudom. Azt írta mennyünk át messengerre. - és ezzel egy mozdulattal ki is kapcsoltam a gépet, és előkotortam a telefonomat. Jött tőle egy  csomó üzenet. Megkérdeztem tőle hogy honnan ismer, de a választól majdnem elájultam....

Remélem tetszik nektek! Bocsi ha van helyesírási hiba benne:(  Szerintetek mit válaszolt? Írjátok meg kommentbe!:) Ha nyomtok egy csillagot (vote-ot) azt megköszönöm:))     By: Cs.u.V.

What colour is your life?                               (magyar) Where stories live. Discover now