Strhla sa šišková vojna až kým som sa nerozhodla schovať pod stôl. To sa mi však v tej rýchlosti až tak dobre nepodarilo. Narazila som hlavou o hranu stola. Strašne to bolelo.
"Vidíš teraz si sa sama potrestala za ten tvoj blbý nápad so šiškovou vojnou," uškrnul sa Adam. Čakala som, že mi pomôže vstať, alebo ba aj ošetrí hlavu. Čo som mohla čakať od takého človeka? Namiesto toho so smiechom odišiel. 0,1% som si myslela, že sa mohol zmeniť. NIE! On nie je schopný zmeny.
"Čo sa ti stalo?" do jedálne práve prišiel Sebastián. Dúfam, že mi pomôže.
" To nič nie je. Len mi prosím pomôž vstať," hodila som na neho smutný pohľad. Automaticky mi podal ruku a ja som ju s úsmevom priala.
"Uzavrieme dohodu. Ty mi nebudeš musieť vysvetlovať čo sa stalo, ale necháš ma aby som ti ošetril to čelo. A ako bonus ti pomôžem to tu upratať," povedal a žmurkol na mňa. Ja som len s úsmevom prikývla. Zrazu odišiel. Nechápala som tomu. No keď sa o chvíľu vynoril v rukách držal lekárničku. Jáj ja sprostá. Kým mi to ošetroval, celý čas som sa sústredila len na jeho ruky a vdychovala jeho vôňu. Veľmi sa mi to páčilo.
"Hotovo. Ty si dobrá pacientka. Ani si nemukla," usmial sa na mňa a pohladil ma po líci.
"Poď, musíme to ísť upratať," povedal. Ani nečakal na moju odpoveď a už sa pustil do upratovania. Celkom rýchlo sme to zvládli.
"Aneta my ideme na zápas chceš ísť s nami?" doletel do jedálne Tomáš.
"Prečo nie," povedala som s úsmevom.
"Dobre, tak sa choď nachystať o hodinu odchádzame," upozornil ma, no ja som už išla do svojej izby. Začala som tým, že som sa prezliekla.Obliekla som si hnedé nohavice a biele tielkové tričko. Dala som si na to ešte biely sveter a doladila to hnedými doplnkami(topánky, kabelka, slnečné okuliare a hodinky). Aby som nespravila tú istú chybu čo minule, nachystala som si aj riflovú bundičku. Make up som nechala klasický: púder(niekedy aj korektor), riasenka, linka a červený rúž. Tak už iba účes. Vlasy som si nechala rozpustené a trošku som ich natočila. Super. Pozriem sa na hodinky. Už by som mala ísť dole.
"Kde si toľko bola?" spýtal sa ma Tomáš no ja som mu neodpovedala a namiesto toho som si sadla so auta. Sadla som si na sedadlo spolujazdca.
"Tu sedávam ja. Takže zdvihni tú tvoju peknú riťku a padaj dozadu, " zavrčal na mňa Adam.
"Ani ma nehne! Možno keby si ma na kolenách poprosil tak hej," cmukla som na neho. On bez slova si sadol dozadu na čo som sa iba pousmiala. Celú cestu sa bavili o dnešnej stratégii a mňa to vôbec nebavilo. Konečne sme tu.
"Dobre tu máš permanentku a choď si sadnúť. Potom po zápase prídi za nami a pred šatňou nás počkaj,"dával mi inštrukcie Tomáš. Oni sa potom vybrali do šatní. Mala som ešte čas tak som si išla kúpiť do automatu horúcu čokoládu. Milujem horúcu čokoládu. Sadla som si na svoje miesto a začala som premýšľať. Mohla by som sa pozrieť za nejakou prácou. Ale akou? Ekonómka nie. Právnička nie. Čo keby som skúsila herectvo? To by ma mohlo baviť a nemal by byť s tým nejaký veľký problém. Doma niečo pozriem na tento štýl. Akurát začali vychádzať všetci hokejisti a začali korčuľovať. Zapozerala som sa na Sebastiána. Je taký pekný, milý...DOSŤ! Nad čím to tu rozmýšľam? Je možné, že by sa mi páčil? Nie to nie je možné.
Musím si priznať pravdu. Sebastián sa mi ...
Ahojky :D
Tak a je tu nová kapitolka. Dúfam, že sa páčila. Tento týždeň už neplánujem pridať ale nikdy nehovor nikdy ;D
Názory? Za vote som dopredu vďačná.
Sorry za chyby
Lenčiča
YOU ARE READING
Zmena mi otvorila oči √
Teen FictionOna je slávna modelka pripravená začať od znovu. Znovu. A znovu. Čo sa stane keď sa jej na začiatku jej nového života niekto pripletie do cesty? Čo sa stane keď padne jej lietadlo? Čo sa stane keď zistí, že je tehotná? Story: @Lenka3012 Cover: @Li...