Mostantól nem leszek kolis.
...Este Luke átjött és most is itt van. Csak Mikey van itt szóval előtte nyugodtan lehet csinálni amit akarunk. Cal is itt alszik de ő az én ágyamon mert az van szembe Mikey ágyával. Nem tudom ennek mi lényege azt nem tudom. De azt tudom ,hogy én akkor is Luke-kal alszok.
Átkarolt és fejem a mellkasára hajtottam a fejem.-Hát nem romantikus?-mondta Cal elvékonyított hangon mire nevettem egyett.
-Annyira jó ,hogy egymásra találtak-ugyan ilyen elvékonyított hangon beszélt Mikey majd csámcsogni kezdett mintha rágózna de ilyen tök látványosan mint a pláza cicák. És még a kezét is úgy rakta mintha egy kis retikült fogna. Hát én akkorát nevettem de most komolyan. Azt hittem megfulladok annyira röhögtem.
-Úrsten...Sose láttalak így röhögni. Ennyire.
-Bazdmeg. Mint valami pláza picsák. Huh!-hát komolyan. Ezt a két mondatot is alig bírtam kimondani annyira röhögtem.
-és egyszerre több csúnya szó is elhagyta a szádat. Nem vagy önmagad-Mondta egyszerre Cal és Mikey.
-Nem tudom ti ,hogy vagytok vele de nekem ez az ényje is tetszik!-magyarázta Luke vigyorogva mire egy puszit nyomott a halántékomra
-Azt tudjuk-ezek szinkronban beszélnek vagy mi van?
-Na aludjunk mert nekem ,holnap korán kell kelnem. -magyarázta Mikey miután leküzdöttem a fulladásos halált.
Cal felállt majd lekapcsolta a villányt. Egy jóéjt elmormolása után mindenki elhelyezkedett és aludtunk is. Vagy is Mikey és Cal egyből benyomta a szunyát.
-Luke?-suttogtam a lehető leghalkabban ahogy feltürtem a pólóját és a hasát birizgáltam.
-Igen, Ashy?
-Tényleg szeretsz?-pirultam el de hál istennek nem láthatta mert sötét van.
-Annyiszor mondom el ahányszor csak akarod. Szeretlek Ashton.-motyogta majd egy édes csókot nyomott ajkaimra. -Na és te engem?
-Imádlak-egy bárgyu mosoly volt ajkaimon.
-Jóéjt.
-Neked is.
...
Reggel nem a telóm csörgésére kelek?!Lustán átnyúltam a morogolódó Luke felet majd felvéve a földről a készüléket fel is vettem. Anya hívott.
-Szia...-suttogtam mert a többiek még aludtak. Bár az én hangom is elég dörmögős volt
-Gyere be gyorsan a korházba...-megilyedtem mert a anya hangja elég hisztérikus volt és...síros.
-Úristen anya! Ne ijeszgess. Mi a baj?-ültem fel.
-Harry...-ennyit hallatott és elsírta magát.
-Anya te jó ég! Mondjad már!-kezdtem bepánikolni és olyan hirtelen álltam fel mint a kurva isten...Luke is felriadt.
-Elütötték...és...az orvos...azt mondta...-hüppögött anya.
-Na is mond tovább. Felöltözök és keresek egy buszt. Nyugodj meg. Nemsokára megyek.-próbáltam nyugodt lenni pedig én is rohadtul ideges voltam.
Kapkodtam a ruháim és amilyen gyorsan csak tudtam néztem egy buszmenetrendet haza.
-Mi van már?-morogta Luke a reggeli mély hangján. Hallatszódik rajta ,hogy tudna még aludni.
-Luke...máskor azt mondanám ,hogy aranyos vagy így de most kurvára ideges vagyok. Ha megkérlek majd szólsz a nevelőnek ,hogy haza kellet mennem.
-Igen de minek?
-Harry korházban van!-elég idegesen mondtam ki a szavakat.
Luke csak lepetten bámult miután egy gyors csókot nyomtam ajkaire es és egy "szeretlek" elhadarása után már rohantam is kifele ahogy csak tudtam. Ha sietek még elérem a fél hetes buszt.
...
Kurvára pánikba voltam esve mert tudom ,hogy Harry az figyelmes és mindig figyel iskolába menet. Tudni illik neki hamarabb kezdődik a suli mint nekem. Szóval nem tudom miért történt ez de nagyon ideg beteg vagyok most. Mikor a buszról leszáltam ,rohantam a korházig. A növér annyira érthetetlen volt de aztán megmondta nagynehezen ,hogy melyik korteremben van Harry. Olyan gyorsan mentem ahogy csak tudok majd...lassan benyitok a kis egy ágyas helyiségbe. Ami ott fogad valósággal letaglóz ,lesokkol és sírásközeli állapotba sodort. Harry, azon a korházi ágyon fekszik, haja kócos, lila foltokkal van tele az arca, mind két keze begipszelve és a bal lába is. Békésen szuszogott ,bár kicsit sípólva vette a levegő. Az a szar ami nézi a szívverését eléggé lassu. Láttam már anya járt itt. El tudom képzelni mennyire aggodik és,hogy reneteget sírt. Lauren is. Tudom ,hogy anya is legszívesebben itt lenne bent Harryvel de a munkahelyén olyan köcsögök ,hogy nem adnak neki szabadságot. Most komolyan bazdmeg! Ki tudna úgy dolgozni ,hogy a gyereke élet-halál között van!!!???
Becsukom magam után az ajtót és az ágy mellé ülök egy kis székre. Megfogtam a gipszből kikandikáló aprócska ujjait.
-Ne aggodj öcskös. Minden rendben lesz.-suttogtam.
Nagyon féltettem őt hisz annyira fiatal még és nem akarom ,hogy...hogy meghaljon.
Nagyon szeretem és leszarom most a sulit. Ha anya nem tud vele lenni majd én helyette is vele leszek....
Luke már hívott ,hogy minden rendbe van e. Megnyugtattam ,hogy nincs semmi baj pedig kurvára de igen. Harry szívverése egyre lassubb és már orvosnak is szóltam de csak annyit mondott ,hogy ezzel nem tudnak már mit kezdeni. Akkor basszák szét magukat. Amugy Luke is beakart jönni.
Viszont egyszer csak megérzem ujjai gyenge mozgását és láttam ,hogy pillái kissé megremegnek mintha mázsás súlyúak lennének. Akkora megkönnyebülés haladt át rajtam ,hogy az valami leirhatatlan.
-Ash...-motyogja elhaló hangon. Alig értettem meg pedig csak a nevemet mondta ki.
-Itt vagyok Öcskös. Nem lesz baj.-simogattam apró ujjait.
-Annyira...fáj-nyöszörgi. Látszik ,rajta ,hogy a beszédhez sincs energiája, sőt még ahoz se ,hogy kinyissa a szemét. -Miért? Itt belül is.
-Várjál öcsi megnézem a lapod-suttogtam majd a polcról elvettem az orvosi lapját-Kéz törés, láb törés, enyhe agyrázkódás és koponya repedés, súlyos belsővérzés.-az utolsónál azt hittem elájulok. Mi az ,hogy súlyos. Abba bele is halhat!
-Oh. -ennyit tudott kinyögni mire egy fájdalmas mosoly jelent meg kék- zöld arcán. Azok a szemek máskor teli vannak élettel de most...mintha...nem is élne. Mint egy élőhalott. -Ash...itt...maradsz?
-Igen. Harry. Anya is volt bent nálad. Csak tudod milyen köcsög a főnöke.
-Igen és nem...-itt köhögött egy elég csúnyát-nem haragszom ,hogy...nincs itt. A főnöke...meg...nyeljen...le...kereszt...keresztbe egy...kanalat. -nagyon füleletem mert alig hallottam ki amit mondott. De még ilyen állapotban is képes...viccelődni.
-Ne eröltesd magad. Pihenj.
-Rendben. Énekelesz valamit?-ez kicsit meglepett-Szeretem a hangond. Jól....énekelsz.
-Rendben.
Random elkezdtem énekelni valamit amin erőtlenűl elmosolyodott és szépen lassan ragadta magával az álom.
...
YOU ARE READING
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
RandomEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?