Σημερα ειναι Σαββατο. Η ωρα ειναι 8 ο Κωστας μας περιμενει κατω για να παμε στον χορο του σχολειου μας. Αυτες τις μερες που περασαν δεν μιλαω με τον Αρη ουτε η Κυριακη με τον Κωστα. Η Ειρηνη θελει τον Γιωργο. Τον ηθελε απο περσυ. Προσπαθουσε να τον ξεχασει αλλα δεν καταφερε τιποτα. Ειμασταν ετοιμες. Ειμασταν πολυ ομορφες. Κατεβηκαμε κατω και ειδαμε τον Κωστα με την παρεα του να μας κοιτανε απο πανω μεχρι κατω.
*Ρουχα Κυριακης*
*Ρουχα Ειρηνης*
*Ρουχα Στεφανιας*
"Παμε;" ειπα και ολοι εγνευσαν.
Χωριστηκαμε σε 2 αμαξια. Στο πρωτο ημουν εγω με τον Κωστα τον Αρη την Κυριακη και τον Πανο,ενω στο δευτερο ηταν η Ειρηνη με τον Γιωργο την Ελενα και τον Δημητρη.Φτασαμε στο σχολειο. Η μουσικη ηταν δυνατη. Εβλεπα ολα τα κοριτσια που τα ειχαν βγαλει ολα εξω και τα αγορια να τις κοιτανε.
"Παμε να χορεψουμε;" ειπε η Ειρηνη
"Ναι παμε"
Αρχισαμε να χορευουμε στο ρυθμο της μουσικης. Δυο χερια τυλιξαν την μεση μου. Γυρισα και ειδα τον Σωτηρη.
"Γεια σου ομορφη"
"Γεια σου Σωτηρη"
"Χορευεις πολυ ωραια"
"Ευχαριστω" ειπα. Ημουν σιγουρη πως ειχα κοκκινισει.
"Θες να χορεψουμε;"
"Ναι θα το ηθελα πολυ"
Χορευαμε για αρκετη ωρα. Καμια φορα εβλεπα τον Αρη να μας κοιταει επιμονα αλλα δεν εδωσα σημασια. Ο Σωτηρης πλησιασε τα χειλη του με τα δικα μου. Με φιλησε απαλα. Δεν ανταποκριθηκα αμεσως. Δεν ενιωσα κατι για τον Σωτηρη. Απομακρυνθηκα και εφυγα. Βγηκα εξω. Ηθελα να παρω αερα. Για καποιο λογο σκεφτομουν τον Αρη. Σκεφτομουν αν μας κοιτουσε εκεινη την ωρα,γιατι μου φερετε ετσι. Αλλα κυριως σκεφτομουν πως θα ηταν αν ηταν εκεινος στην θεση του Σωτηρη. Μετα απο λιγα λεπτα μπηκα μεσα. Τα κοριτσια ηταν μαζι με τα αγορια. Ετσι πηγα και εγω.
"Που ησουν εσυ;" ρωτησε ο Κωστας
"Ημουν εξω"
"Εγινε κατι;"
"Ο-οχι σαν τι να εγινε;" γαμωτο κομπλαρα. Δεν επρεπε
"Καλα" μου ειπε αλλα δεν το πιστεψε.
Ειδα τον Αρη να φιλιεται μαζι με μια αλλη κοπελα, ο θεος να την κανει δηλαδη. Δακρια αρχισαν να τρεχουν απο τα ματια μου. Πηγα στην τουαλετα. Δεν ηθελα να με δει κανεξς ετσι. Σκουπισα τα δακρια μου και βγηκα εξω. Τα παιδια δεν ηταν εκει αλλα ειδα τον Γιωργο.
"Γιωργοο"
"Στεφ" μου ειπε αλλα φαινοταν καπως θυμωμενος. Επινε πολυ.
"Γιωργο εισαι καλα;"
"Ναι μια χαρα" Κοιτουσε τα παιδια που χορευαν επιμονα αλλα δεν καταλαβα γιατι εκανε ετσι. Εντοπισα την Ειρηνη να χορευει με ενα παιδι. Εκεινος την φιλησε. Τοτε ο Γιωργος σηκωθηκε και του εδωσε μπουνια. Εγω ειχα παθει σοκ οχι μονο που του εδωσε μπουνια αλλα διοτι το αγορι που φιλησε την Ειρηνη ηταν ο Σωτηρης. Πηγα προς το μερος τους.
"Γιωργο πας καλα;" του φωναξε η Ειρηνη.
"Οχι" ειπε και την σηκωσε σε στυλ νυφης και βγηκαν εξω. Εγω αρχισα να γελαω με την Ειρηνη η οποια τον βαρουσε και τον χτυπουσε για να την αφησει κατω. Η Κυριακη καθοταν μαζι με τον Κωστα στο τραπεζι χωρις να μιλανε ο ενας στον αλλον. Τι θα κανω με αυτους; Πηγα να φυγω αλλα ο Σωτηρης με τραβηξε το χερι και με φιλησε. Απομακρυνθηκα και του εδωσα ενα χαστουκι. Ηταν ετοιμος να με χτυπησει μεχρι που βρεθηκε στο πατωμα απο μπουνια τον Αρη.
"Ευχαριστω" του ειπα σιγανα και εκεινος με αγκαλιασε.
"Παρακαλω μικρη"
Η ωρα ειχε περασει και αφησαμε τα παδια σπιτι. Εκτος απο τον Αρη. Αυτος θα κοιμοταν στο δικο μου. Μολις μπηκαμε σπιτι ο Κωστας εκατσε στο σαλονι και εγω ανεβηκα πανω. Εβγαλα τα ρουχα μου και εβαλα ενα απλο σορτσακι με μια μπλουζα. Χτυπησε η πορτα.
"Ναι;"
"Εγω ειμαι" ειπε ο Αρης
"Εγινε κατι;"
"Ηθελα να μιλησουμε"
"Σε ακουω"
"Εε δεν ηθελα να σου μιλησω ετσι εκεινη την μερα. Ειμαι μαλακας. Δεν ειναι πως δεν σε συμπαθω απλα συνεχεια μαλωνουμε. Εισαι αδερφη του κολλητου μου και δεν θελω να ειμαστε ετσι" ειπε και εγω τον αγκαλιασα.
"Δεν πειραζει Αρη. Θα μπορουσαμε να γινουμε φιλοι" Δεν ξερω αν πραγματικα μπορω να το κανω αυτο.
"Καληνυχτα μικρη" ειπε και με φιλησε στο μαγουλο.
"Καληνηχτα" του ειπα και χαμογελασα.Μπηκε και αυτο το κεφαλαιο😚
Ελπιζω να σας αρεσει😍