5.rész

371 23 4
                                    

Felvettem az egyk ruhámat, ami meg kell mondjam nem takart valami sokat, egy hozzá illő magassarkú cipővel. A ruha maga fekete volt, a mellkasomnál és hasamnál pedig anyag helyett csipke volt, ehez a cipő természetesen csakúgyan fekete volt. A sminkemet már nem nem vittel túlzásba, csak egy egyszerű cicás tust húztam és visszafogott rózsaszín rúzst vittem fel, meg természetesen egy pici alapozót kentem fel és varászoltam magamnak szemöldököt.

Amint ezekkel is készen lettem lebattyogtam a lépcsőn és bementem a konyhába ahol jóízűen falatoztak de amint megláttak a falat is megállt a szájukban.

-Gyertek ide kicsikéim-hívtam magamhoz gyerekeimet. Amint ide értek hozzám leguggoltam eléjük és megöleltem Őket.-Ma elmegyek a lányokkal egy kicsit ezért apu fog rátok vigyázni. Jó?-néztem rájuk mire csak bólintottak de, Stella meg is szólalt.

-De ugye haza jössz?-hozzám búj és átölelt.

-Ez milyen kérdés? Persze, hogy haza jövök, már reggel én csinálom nektek a reggelit-símogattam meg hátukat, álltam fel és mentem ki az ajtón. Amint kiértem bementem a garázsba ahonnan kitolattam a fekete lamborghinimmel, el is indultam vele a szórakozó hely felé. Már  majdnem ott voltam amikor mögém vágott kettő ismerős kocsi. Amint megérkeztünk és leparkoltunk a Blue Jack előtt számításaim beigazolódtak és a kocsikból Fauna és Destiny szállt ki. Hát meg kell mondanom nagyon vadítóan néztek ki. Destiny ruhája teljesen ugyan olyan volt, mint az enyém, csak a magassarkúja bőr helyett bársony volt. Fauna ruhája, meg elöl teljesen zárt volt és hátul teljesen csipke fedte. Neki is bársony bíratású cípője volt. Ahogy hozzám értek megöleltük egymást.

-Des, Fau nagyon vidítóan néztek ki-dícsértem meg őket.

-Te se vagy különb, biztos vagyok abban, hogy mikor Andy ebben a ruciban látott már rögtön állt neki a kicsi Andy-kuncogott Des és Fau, még szerencs, hogy nem vagyok egy elpirulós típus. De itt még nem hagyták abba...

-Tutti, hogy épp most veri ki az ágyon ülve a te nevedet visitozva, mint egy kislány! - visitotta a nevetéstől Fau.

-Hülye! - ordított fel Des - Andynek már az orvosok a kórházban próbálják elállítani a folyó ondóját! - próbál Des vicceset mondani, mire és is közbe szólók.

-Vagy már a háztetőn állva üvöltözi, hogy fel a kezeket érkezik a gyerek bomba miközben körbe körbe forog! - nézek a lányokra.

-Áhh, kiestél a gyakorlatból! - mordul fel Des.

-Gyere csináljunk neki egy jó nagy és hosszú videót, hogy mire haza érsz úgy rázza magát neked mint Floki a lábtörlőt! - indul el Fau a táncparkett felé kezében a telefonjával az agyát már elhomályosító pár feles után. Des, aki ugyan csak ivott már nem keveset, felpattan a pulttól és Fau után eredve kezdi el rázni magát a zene ritmusára, a csajok intenek egyet, mire felállok és lábaimat egymás elé téve indulok el s közben gyengéden jobbra balra billegtetem a csípőmet. kezeimet végig vezetem lentről felfelé a testemen és végül fekete hajamba túrok, ami bizonyítja, hogy én sem vagyok már szomjas.

-Gyere és légy az enyém erre az estére! - tátogom el tökéletesen artikulálva, a csajok húú-zni kezdenek és tovább videóznak.

-Fau, szólj már a DJ-nek rakjon fel egy másik számot! - szóltam drága barátnőmnek, aki bólint egyet és távozik pár perc múlva pedig megszólal Deuce-től a Freak Now, felnevetek és miközben éneklek elkezdek táncolni, ahhoz hasonlóan mint egy rúdtáncos csak rúd nélkül de ez hamar megváltozik mivel felmászok az italos pultra és ott a fa oszlopot használom táncrúdnak persze mindenki minket néz de nem érdekkel csak táncolok. Mikor vége szakad a zenének elindulunk ki persze én még mindig a csípőmet ringatom s kecses léptekkel megyek a kocsim felé...a lányokat is én szállítom haza mert félnek vezetni és majd délután elhozom ide őket a kocsijukért.

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon