Kardeşim nazmi ve ben nazmi benim amcamın torunudur biz daha köyde iken konuşurduk gezerdik ama bu kadar samimi olacağımızı hiç tahmin bile etmezdim bir gün nazmi ben ve nazminin abisi erkan sabahın 5 in de düştük yola bilirsiniz belki köyde yaşayanlar bilir kış hazırlılığı için geven toplamaya gittik;köyden bayağı bir uzaklaştık erkan,ben ve nazmi hayalimiz şehirde yaşamaktı güzel bir yaşam için her şey yapardık küçük yaşta olmamıza rağmen yinede çalışıp çabalardık nazmi hep sessiz sakin idi ama erkan öyle değildi çok konuşur güler ama nazmi benim için hep başka idi kanım çok ısınırdı ona erkanı da çok severdim neyse o gün karar aldık nazmiye dedik biz gevenleri toplayacaz eşeğin sırtına bağlicaz sende köye götür tamam anlaştık 2 saatte nazmiyi yolladık köye bizde köyden bayağı uzak kalmıştık nazmi gitmişti erkanla oturduk biraz muğla verdik ama şansızdım ne zaman geven toplamaya gitsek kazmam ya kırılırdı yada yada yerinden çıkardı kazmam kırıldı erkana dedim ne yapalım ne edelim erkanla karar aldık ün erkan bana çok büyük bir iyilik yaptı bir geven bana bir tane de ona öyle toplamaya başladık o gün güzel olmuştu benim için tamam şansızdım ama mutlu idim sıkıntımız yoktu hep mutluyduk.tebessüm oğramazdı bizim tarafa yabancı kalırdı nazmi ile orda samimiyetimiz başlangıç yaptı nazmi az konuşur ama öz konuşur. Nazmi bir yıl sonra ilçeye taşındılar çok üzülmüştüm o zaman tebessümle o gün tanıştım aslında tebessüm yabancı değil bize en yakın olan şeydi ben o zaman köyden ilçeye okula giderdim orda boluşurduk görüşürdük köyde pek arkadaşım olmadı nazmi hariç bir ara SBS ye hazırlanmak için dershaneler başladı bende fırsat bu fırsat azad hafta sonu ne yapcan köyde nazmiyi görmek için dershaneye kayıt yaptım ailem den izin aldım hafta sonları dershaneye gitmek için aldım izni ama nazminin evinde kaldım her hafta sonu bir yıl boyunca o aradan sonra bizde ilçeye taşındık. Bizim için hayat yeni başlıyordu artık köye gitme derdi yok. Liseye ondan önce giriş yaptım nazminin babasına ait bir kulübesi vardı o kulübeyi kapattılar yenisini açtılar o zaman pro adında kalın sigaralar vardı normalde bir tane içiyorsun başın dönmeye başlıyor ama nazmide aşık bende kızlar vicdansız ne olacak bizim evin aşağısında yavuz amcamın oğlu yeni ev yapmıştı daha taşınmamıştı içeri girdik tam altı tane pro üst üste içtik normalde sigara içmiyorduk ama ne yapalım sol tarafımız acıyordu bizim eksiğimiz ne diye kendimize söylüyorduk o pro lar acayıp içimizi ferahlatmıştı acımız azda olsa dinmişti ailevi sorunlarımız da vardı daha kötü oluyorduk yerde kırılmış cam parçasını aldım nazmi olum kan Kardeş olalım dedim elimizi kestik kan aktı elimizi birleştirdik; Kanımız bir bundan böyle kalbimiz bir olması dileleği ile sarılık birbirimize sonra ayrıldık oradan pro acayip etki yaptı sanırım neyse nazmi ile nerdeyse günümün yüzde yetmiş beşini nazmi ile gezmelerde geçerdi ailemizden para istemezdik gidip çalışıp paramızı harcardık aileye de verirdik bir gün canımız çok sıkılıyordu bizim ilçede gezecek yer kalmamişki 15 dk da bütün çarşıyı gezersin o kadar küçük bir yer. klip yaptık kendimize kar küreğini ben aldım su şişesinide nazmi ben çaldım o söyledi Sesimiz ta öbür odaya gidiyor baktım nazminin kardeşleri rahat vermiyor kapıyı kitledik çok çılgınca bir klip çektik kime göstersem gülme krizine giriyor o kadarki komık nazminin aile sorunu vardı ne yapsa ailesine yaranamıyordu hep fırça yerdi aileden hiçbir şey söylemezdi onlara hep sosardı aslında o evde onun gibisi yoktu çok delikanlı cömert ve ağır başlı idi olum azad napim bunlara ben ne yapacağımı bilemiyorum dükkan dahi bunlara açtım bir türlü yaranamadım iblis bana diyor git uzaklaş bunlardan ömür boyu kimsenin haberi bile olmasın yaşadığını bazen düşünür insan biz niçin yaşıyoruz niçin varız bizim Ne işimiz var burada biz niye yaratıldık Allah bizi dert içinmi yarattı diye isyan ediyoruz ama nasıl olsun daha bu kadar acı keder hayatın bize vadettiği zorluklar ben zorlanıyorum yaşamaktan diye isyan etti benim de içim yanıyor gözümün önünde kahr oluyor ben birşey yapamıyorum o arada ben van a çalışmak için gittim 2 ay sonra geri döndüm ama nazmi ile hergüm konuşurduk nazmi ile geçirdiğim zamanı ailem ile geçirmiyordum o kadar bağlanmıştır birbirimize köye çağırdılar bu sefer köyde iş yaptım bir hafta kaldım nazmi aradı beni azad akşam konser var atla arabaya gel diye gidemedim iş vardı o gün nazmiyi kaybettim ogün bugündür göremedim şuan içim nasıl yanıyor bitek ben biliyorum birde allah hergün faceye mesaj atarım nerdesin dön artık diye kardeşimin evinin önünden geçemiyorum içim sızlıyor annesini 2 yıl dır göremiyorum ona gözüktüğüm zaman ağlamaya başlıyor.