Del 13

110 1 0
                                    

heisann alle dere søte folk

Jeg bestemte jeg for ån skrive en kort del til. Bare for dere fordi dere er så herlige.

Han lener seg inn og kysser meg. "Æsjj" kan jeg høre at Elias sier bak meg. "Du vill forstå en gang" sier jeg og kysser Robin igjen.

Jeg og Robin går ut i hengekøyen som vi har i hagen. Vi legger oss ned vedsiden av hverandre, Han holder rundt meg. Vi ligger bare og ser opp på stjernene, de er så vakre. "Vill dere ha teppe eller noe å drikke" Roper mamma ifra verandaen. "Ja takk, begge" roper jeg tilbake til henne. Hun kommer tilbake med to tepper og noe å drikke. "Takk mamma" sier jeg og smiler takknemelig til henne. "Bare hyggelig" sier hun og går inn igjen. Det fine med mamma er at hun ikke blander seg oppi forholdet mitt til Robin. Det kan hende at hun spørr, men det skjønner jeg jo. Jeg ser på Robin som allerede ser på meg. "Det er noe jeg vill fortelle deg" sier han og ser meg inn i øynene. kanskje dette er det rette øyeblikket Kanskje det er nå jeg burde fortelle han at jeg elsker han. Det føles som det rette øyeblikket. "Det er noe jeg må fortelle deg også" sier jeg og smiler til han. "Men du kan si det først" sier jeg og ser på han. Han ser meg inn i øynene og sier.

"Du er den mest fantastiske jenta jeg noen gang har møtt. Det er noe spesielt med deg som ingen andre har. Hver gang jeg ser deg så får jeg sommerfugler i magen. Og jeg blir glad. Jeg kan være meg selv rundt deg. Du visste heller ikke hvem jeg var, når du møtte meg. Det er det som er så fint, for da vet jeg at du ikke er sammen med meg for å bli berømt eller at du er etter pengene mine. Øynene dine er så vakre som stjernene. Til og med enda vakrere enn det. Smilet og latteren din lyser opp dagen min. Og det jeg prøver å si er at Jeg elsker deg."

Jeg kjenner at en tåre renner ut av øyekroken min. "Det er det vakreste noen noen gang har sakt til meg. Jeg elsker deg også" sier jeg og kysser han. Wow denne kvelden kunne ikke ha blitt bedre enn det den er nå. Det lille søte uskyldige kysset våres utvikler seg til en kline runde. Men denne kline runden var det noe spesielt med. Vi vet nå begge hvordan vi føler det for hverandre. Ordene jeg elsker deg har kommet ut. Vi har ingen ting å bekymre oss for akuratt nå. Livet kan ikke bli bedre. De herlige elskabare leppene hannes sklir over mine. Tungen hannes slikker forsiktig under leppen min. Jeg slipper tungen hans inn og de leker meg hverandre. Etter den lille kline runden så ligger vi å ser på stjærnene. "Hva var det egentlig du skulle si til meg istad" spør han og ser på meg. "Akuratt det samme som du sa til meg." sier jeg og smiler til han. "Jeg elsker deg virkelig" sier han og smiler til meg. "Og jeg elsker deg" sier jeg og kysser han mykt på leppene. Vi ligger i hengekøyen og fortelle hverandre om barndommen våres. Jeg merker at øyelokkene mine begynner å bli tunge. Jeg blir bare mere og mere trøtt. "Er du trøtt" spør han meg. Jeg bare nikker som svar. Han begynner forsiktig å synge for meg. Han synger Solider av Gavin DeGraw. Som nå er våres sang.

ja alle sammen Dette er del 13, Jeg vet at den er kort. Men jeg likte virkelig denne delen. Det kommer mere i morgen!!

Hva synnes dere?

Hva tror dere skjer i hawaii?

Mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt