Del 16

99 1 0
                                    

hei

Da har jeg skrevet del 16 til dere!

Jeg håper dere liker den

<<Skal jeg hente moren din>> spør han meg. Jeg vill ikke ødelegge ferien hennes også tenker jeg for meg selv. <<Neida, det går bra>> sier jeg med en svak stemme. <<Si ifra hvis det er noe du trenger da>> sier han og kysser meg på kinnet. Jeg sovner egentlig ganske fort. Jeg håper virkelig jeg er bedre i morgen

jeg åpner øynene sakte, kvalmen er borte og jeg føler meg mye bedre. Robin ligger fortsatt med armen rundt meg. Jeg tar den forsiktig av og går inn på badet. Jeg ser på meg selv i speilet. Jeg er jo helt forferdelig ut. Kunne ikke blitt verre liksom. Jeg tar av meg alle klærene og går inn i dusjen. Jeg lar det varme vannet renne nedover kroppen min. Jeg barberer leggene og vasker meg før jeg går ut av dusjen Vigjen. Jeg surrer håndkle rundt kroppen. Jeg føner håret og tar på meg sminke. Men jeg tar ikke på brunkrem eller pudder, for jeg vill jo bli brun når jeg er ute. Jeg finner fram en enkel men fin sommer kjole.

Jeg går ut på rommet igjen ig der ser jeg at Robin ligger våken. <<blir du med på å spise frokost>> spør jeg han <<ja, jeg skal bare fikse meg først>> sier han og reiser seg opp ifra sengen. Jeg går ut på terassen og ser på den vakre utsikten. Jeg tar et bilde med telefonen og legger det ut på instagram. Jeg setter meg ned på stolen som er her og venter på at Robin skal bli ferdig. Han kommer ut av badet til slutt. Jeg resier meg opp og går mot han. Han tar tak i hånden min og vi går til heisen sammen. Vi går ut i de fine gatene. Solen skinner som aldri før. Dette kan da ikke bli mere perfekt. Vi finner til slutt en fin resturang som vi kan spise på. Jeg bestiller meg egg og bacon, mens Robin bestiller pannekaker. Jeg må bare si at maten her er helt perfekt. <<Hva skal vi gjøre i dag da>> spør jeg og ser på Robin. <<Jeg tenkte at jeg skal ta med deg på en sikkelig romantisk date>> sier han og bluker til meg. <<hva skal vi gjøre>> spørr jeg spent. <<Det får du ikke vite>> sier han og smiler ertende til meg. <<Men jeg må stikke og gjøre klar ting til daten, hva skal du gjøre i mens?>> spør han meg. <<Jeg skal tilbringe litt tid med mamma, pappa og Elias>> svarer jeg og smiler til han. Han drar meg nermere seg. Jeg legger hendene mine rundt nakken hannes. Han legger hendene sine rundt livet mitt. Jeg ser han inn i øynene og lener meg inn for å kysse han. Leppene våres treffer hverandre like perfekt som alltid. De beveger seg i takt meg hverandre. Jeg klarer ikke å beskrive følelsen jeg får hver gang vi kysser. Det er bare helt ubeskrivelig. Han er helt ubeskrivelig. Jeg trekker meg ifra han. <<Jeg elsker deg>> hvisker han til meg. <<og jeg deg>> sier jeg og kysser han igjen. <<Hade, ses på daten>> sier han og klemmer meg og gir meg et siste kyss. <<Hade>> sier jeg og snur meg og begynner å gå mot hotellet. Jeg finner de andre ved bassenget. <<Hei>> sier jeg til mamma som sitter og ser på at Elias og pappa som har det gøy i bassenget. <<Hei, hvor er Robin>> spør hun og ser på meg. <<Han er og ordner noe til en date som han skal ta meg med på i kveld>> sier jeg og smiler til henne. <<Jeg liker virkelig Robin, Og jeg kan se at du gjør det også>> sier hun og gliser stort til meg. Jeg bare smiler tilbake til henne. <<Har Elias det gøy>> spør jeg og ser på han som leker i vannet. <<Ja, men jeg tror han savner deg>> sier hun og smiler svakt til meg. <<Har han sagt det>> sier jeg og ser på henne. <<Han har sagt at han vill være litt sammen med deg>> sier hun og ser på meg. <<Jeg kan passe han nå, sånn at du og pappa kan bruke litt tid alene>> sier jeg og smiler vennelig til henne. <<Det hadde vært fantastisk>> sier hun og smiler stort til henne. <<Men jeg må bare gå og skifte til bikini>> sier jeg og reiser meg opp. Jeg er rask opp og skifter til en bikini før jeg går ned til bassenget igjen. <<Sånn nå kan dere dra>> sier jeg og klemmer mamma og pappa. <<Er du klar til å ha det gøy>> sier jeg og hopper ut i bassenget til Elias. Vi leker en liten stund i bassenget før vi går opp. <<Vill du ha is>> spørr jeg han. <<Jaa>> skriker han sånn at jeg nesten mister hørselen. Jeg bare ler av han. Vi går bort til boden der man kan kjøpe is. <<Ossen is vill du ha da>> spørr jeg han. <<Sjokolade is>> sier han og smiler som om han ikke har spist is i hele sitt liv. Jeg gir han isen og betaler til damen i boden. Vi setter oss ned på stolene ved bassenget. <<Hva synnes du om ferien så langt da>> spør jeg han. <<Jeg liker hawaii, men jeg svaner deg litt da>> svarer han og ser ned. Det var hjerte skjerende. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare. Jeg setter meg på huk foran han. <<Du vet at jeg alltid kommer til å elske deg ikka sant>> sier jeg og ser opp på han. Han bare klemmer meg. <<Skal vi bade litt til>> sier jeg og prøver å muntre han opp litt. Jeg steller meg på kanten av bassenget og venter på at han skal komme. Men istedefor så dytter han meg ut i bassenget. Jeg bare ler. Jeg klarer jo ikke å bli sur på han nå. Han hopper uti selv. Vi har det gøy ved vannskliene. Mamma og pappa kommer og henter Elias sånn at jeg kan gjøre meg klar for daten med Robin. Jeg finner fram noen fine klær og sminker meg fint.

Melding fra Robin:

Hei søta, møt meg i lobbyen om 10 min. Elsker deg

Jeg tar med meg vesken og legger alt det jeg trenger i den. Jeg låser hotellrom døren og tar heisen ned til lobbyen. Der ser jeg at Robin står. Like kjekk som vanlig. Han snur seg rundt og ser på meg. Jeg smiler til han. Han klemmer meg og sier <<Du ser vakker ut>> jeg smiler og svarer <<Du ser bra ut du også>> sier jeg og kysser han. Han tar hånden min og leder meg ut i en taxi. Jeg lurer virkelig ppå hvor vi skal. Jeg gidder ikke å spørre for jeg vet at jeg ikke kommer til å få no svar. <<Hvordan var dagen din>> spør han meg. <<Jeg hadde det kjempe koselig med Elias. Han fortalte meg at han savner meg. Så jeg skal begynne å bruke mere tid med han>> sier jeg og smiler til han. <<Vi kan jo være sammen ved bassenget i morgen, alle sammen liksom>> sier han og ser på meg. <<Ja det kan vi sikkert>> sier jeg og ser ut vinduet. Bilen stopper og alt jeg kan se er vann. <<Hvor er vi?>> sier jeg og ser opp på Robin. <<Se der>> sier han og peker mot en stor ......

Hva synnes du?

Hva tror du dere skal

Mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon