Del 17

92 1 0
                                    

Hei alle sammen.

Da har jeg skrevet del 17 til dere.

KOS DEG!!!!

<<Vi kan jo være sammen ved bassenget i morgen, alle sammen liksom>> sier han og ser på meg. <<Ja det kan vi sikkert>> sier jeg og ser ut vinduet. Bilen stopper og alt jeg kan se er vann. <<Hvor er vi?>> sier jeg og ser opp på Robin. <<Se der>> sier han og peker mot en stor ......

<<Se der>> sier han og peker mot en stor båt. En vakker båt. <<wow>> er det eneste jeg kan få ut av munnen min akuratt nå. Jeg ser på Robin som smiler stort. Han ser ned på meg og legger hendene rundt meg. Jeg legger armene mine rundt halsen hannes. Han lener seg inn og kysser meg mykt på leppene. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette men jeg elsker leppene hannes. Jeg trekker med sakte ifra han. <<Skal vi gå?>> sier han og blunker til meg. Han tar tak i hånden min og vi går inn i båten. Båten er vakker, den har noen rom, kjøkken, stue og et dekk med boble bad og sol senger.

Skal vi sikke i boblebadet sier han flørtende. Jeg smiler og følger etter han. <<Men jeg tok ikke med meg bikini>> sier jeg og stopper opp.<<Slapp av, jeg tok med>> sier han og hiver en bikini til meg. Jeg går in på det lille badet som er i båten og skifter til bikinien. Jeg går ut til bobblebadet igjen, og ser at Robin alle rede sitter der. Jeg setter meg ned i boblebadet sammen med han. Han legger armen sin rund meg. Jeg snur hodet mitt mot han og kysser han på kinnet. Jeg setter meg opp på fanget hannes og kysser han på munnen. Like deilig hver gang. Kyssingen blir heitere og heitere. Tungen hannes slikker under leppen min. Jeg lar det komme inn. Tungene våre sloss. Hendene hannes er overalt på kroppen min. Jeg flytter kyssene mine ifra munnen til nakken hannes. Jeg hører at han slipper ut et lite stønn. Jeg slipper ut en liten latter. Jeg elsker denne følelsen, denne kvelden begynner bra og jeg håper den blir bedre.

Jeg flytter leppene mine opp til leppene hannes igjen. Kjenner at hånden hannes fikler meg knuten på bikini toppen. Jeg ler litt. Han får den til slutt opp. Han tar meg på puppene og begynner forsiktig og masere de. <<skal vi gå på rommet>> hvisker han til meg og ser meg inn i øynene. Jeg nikker til han og smiler stort. Han løfter meg opp, jeg legger beina mine rundt han. Han berer meg inn på soverommet. Han legger meg forsiktig ned i sengen og legger seg oppå meg. Han begynner sakte og kysse meg på nakken. Han kysser meg nedover mot puppene og forbi de og nedover mot mage min. Han kysser sakte oppover mot munnen min igjen. Leppene hannes treffer munnen min. Han begynner og fikle med trusa mi. Skal jeg virkelig gjøre dette. Det føles så rett med han. Han er spesiell for meg. Men er jeg klar?

Jaha dette begynner å bli kleint. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive...

Men det var del 17 alle sammen.

Hva synnes du?

Tror du dere kommer til å gjøre det?

Mere

STAY TUNED!!!

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें