Del 18

106 1 0
                                    

hei alle sammen

Da har jeg skrevet en ny del til dere. Jeg håper dere liker den. Den kommer til å være pervers. Sorry hvis jeg skriver det perverse dårlig, men jeg har aldri skrevet en pervers del før. Men jeg håper dere liker den. Sorry hvis det er for lite perverst og sorry hvis den er for pervers. Og sorry for at det tok veldig lang tid før denne delen kom. Men jeg har total skrive sperre.

Han begynner og fikle med trusa mi. Skal jeg virkelig gjøre dette. Det føles så rett med han. Han er spesiell for meg. Men er jeg klar?

Jeg bestemmer meg for at dette er det rette og gjøre. Jeg føler meg klar og Robin er spesiell for meg. <<Er du virkelig klar for dette?>> spør han meg igjen. Jeg bare nikker som svar. Han begynner sakte å kline med meg. Han stikker hånden sin ned i trusa di, og begynner sakte og masere deg. Du stønner flere ganger <<ah fortere>> Han gjør det fortere. Ahh dette er bare så deilig. Han blir ferdig, jeg har aldri opplevd noe så deilig i hele mitt liv. <<Endelig er det min tur.>> sier jeg og smiler til han. Jeg drar av han bade shortsen. Jeg begynner å masere privaten hannes forsiktig. Jeg ser at han nyter det. <<ahh..fortere DN>> jeg maserer den fortere. Han stønner høyt. Når jeg blir ferdig så tar han på kondomen og jeg kjenner at han kommer inn i meg. ahh dette er bare drit deilig. Vi stønner i kor. <<ahh fortere>> stønner jeg. Han gjør det fortere. <<Jeg kommer>> skriker vi begge i kor...(Og resten kan du se for deg selv..Kommer ikke på noe mere å skrive) Han legger seg annpusten ned vedsiden av meg. <<Det var digg>> sier vi begge i kor. Vi ler, jeg ser han inn i øynene og sier <<Jeg elsker deg>> han smiler til meg og svarer <<Jeg elsker deg>> Jeg legger hodet mitt på brystet hannes. Jeg kjenner at øynene mine begynner å bli tunge etter den fine kvelden. Jeg sovner med en gang. Det siste jeg husker er at Robin kysser meg på pannen og sier natta.

Jeg våkner opp neste morgen og husker det som skjedde i går kveld. Et stort smil former seg på leppene mine. Det kunne ikke blitt bedre. Jeg resier meg opp og går inn i dusjen som er på badet i båten. Jeg lar det varme vannet renne nedover kroppen min mens jeg tenker på kvelden i går. Jeg går ut av dusjen og kler på meg noen klær som Robin hadde tatt med til meg. Jeg ser på meg selv i speilet. Jeg føler meg så bra. Jeg går ut på rommet og ser at Robin står og fikser håret sitt i speilet. Jeg går bort til han og legger armene mine rundt han og kysser han på kinnet. Han stopper med en gang og fikse seg på håret. Han snur seg rundt, jeg legger armene mine rundt halsen hannes. Han legger armene sine rundt livet mitt. Jeg ser han inn i øynene og smiler. Han lener seg inn og kysser meg. Kyssene hannes de er så herlige. Jeg aner ikke hvordan jeg skal leve uten de. Han trekker seg ifra meg og smiler. <<Takk for i natt>> sier han og smiler stort til meg. Jeg smiler til han og ler. Jeg kysser han en siste gang før vi må dra tilbake til hotellet. Vi tar en taxi bort til hotellet. Vi kommer oss inn på rommet <<Skal vi se hvor de andre er ?>> spør jeg og ser på Robin. Han tar tak i hånden min og sjekker om de er på hotell rommet demmes. Men det er de ikke. Vi stikker ned til bassenget og finner de der igjen. Ser ut som om det er her de er hver dag. Vi går bort og setter oss sammen med de. Robin hopper i bassenget sammen med Elias. Det ser ut som de ler og har det morsomt. <<Hvordan var daten?>> spør mamma og ser på meg. <<Den var fantastisk>> svarer jeg og smiler til henne. <<Hva gjorde dere da?>> spør pappa og ser på meg. Shit jeg kan jo ikke bare si at vi hadde sex heller. Da kommer jo pappa til å klikke max. <<Vi var på en båt>> sier jeg enkelt og greit. <<Koselig>> sier mamma og smiler til meg. Heldigvis så spør de ikke noe mere om daten. Jeg hopper i bassenget sammen med Robin og Elias. Vi har det kjempe gøy sammen. Vi tar mange vann sklier som er drit kule. Jeg la egentlig ikke merke til at vi har vært her hele dagen. Det begynner faktsik og bli mørkt. Wow tiden flyr.

Nå sitter alle sammen og spiser en enkel middag på resturangen på hotellet. Vi gadd ikke og gjøre noe fancy i dag. I morgen skal jeg og Robin passe på Robin sånn at mamma og pappa får enda en dag alene. Det er jo ikke bare vi som er på ferie. De må få slappe av litt de også. Vi blir ferdige med å spise og går opp på rommet igjen. Jeg setter meg ned i den ene stolen på terassen. <<Hva skal vi ta meg Elias på i morgen?>> spør jeg Robin når han kommer og setter seg i den andre stolen. <<Vi kan jo ta han med til et akvarie som ikke ligger så veldig langt unna her da.>> sier han og ser utover den fine utsikten. Det som er så fint er at det ikke blir kaldt på kvelden. <<Det var en god ide>> sier jeg og smiler til han. Jeg merker at jeg begynner å bli trøtt. <<Jeg begynner å bli trøtt så jeg går og legger meg>>morgen med to herlige gutter.

Jhaa den delen ble dårlig fordi jeg ikke er noe flink til å skrive pervsert. Sorry for det alle sammen. Men jeg håper at dere likte den.

Hva synnes du

Vill du ha mere?

3 Komentarer så får dere mere.

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Where stories live. Discover now