2.Fejezet

1.2K 54 7
                                    


Az óra sajnos gyorsan eltelt. Nagyon nem vártam a  beszélgetést vele, ezért kicsengetéskor felpattantam a helyemről, úgy, hogy még a szék is felborult. Ashton utánam jött, de én csak mentem előre, vagyis futottam. Az udvarra vezető ajtót kivágtam és leültem egy fa árnyékába,hogy ne vegyen észre. Lihegve lehunytam a szemem és imádkoztam, hogy ne vegyen itt észre. Nem akarom vele megbeszélni, hogy mit csináltunk. Jobban szeretem, ha nem találkozok többet azokkal akikkel szexelek. Egyrészt ittasan látnak, amikor sok meggondolatlan dolgot teszek. Másrészt... A csengő hangja szakított ki a gondolataimból. Kinyitottam a szemem és körbenéztem. Sehol nem láttam a göndörkét, így felálltam és bementem a következő órámra. Ami rajz volt. Rajzolni szeretek és tudok is, szóval ha rajz órán rajzolunk, akkor szeretem. De, ha művészettörténetet tanulunk, akkor kifejezetten utálom. A terembe érve az első padban foglaltam helyet, mert ma rajzolni fogunk azt mondta a tanár úr, Mr. Grey. Ha a nevére gondolok mindig a Szürke ötven árnyalata jut eszembe és kíváncsi leszek, hogy neki is van-e olyan "játszó szobája". Hmm... Szívesen bemennék, ha ő is ott lenne ;). Gyorsan megráztam a fejem és Mr. Greyre néztem, aki már bent volt egy ideje és a táblára felrajzolt egy...  Egy nem tudom mit.

- Öhm. Tanár úr - tettem fel a kezem illedelmesen.

- Tessék, Anne. - mosolygott rám kedvesen.

- A táblán... Az mi tetszik lenni? - kérdeztem zavartan.

- Ez egy szélerőmű. Mivel a  héten ilyen "energia takarékossági" projekt van.

- Akkor bármit lehet rajzolni, ami energiát takarít meg? - értetlenkedtem.

- Anne, drágám... - itt elindult a fantáziám a játszó szobával kapcsolatban és ösztönösen összeszorítottam a combomat. - Igen. Bármit rajzolhatsz, ami energiát takarít. - próbált higgadt maradni, ezért inkább gondoltam nem mondok mást csak  bólintok egyet és a rajzomba mélyedek, majd egész órán

Are you fucking kidding me, Ashton?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon