Del 26

97 5 1
                                    

heei

Her er del 26 til dere

D/N POV:

Jeg tror jeg bare må venne meg til tanken at han er borte. Jeg vet at tiden fremover blir vanneskelig. Men jeg skal klare og komme meg igjennom det. Jeg må bare være positiv.

Det har gått noen uker siden Elias døde. Jeg begynner å¨venne meg til tanken at han er borte. Men det er alltid trist å tenke på. Det er noen få ganger jeg gråter om natten, men Robin har vært til stor hjelp. Han har vært der for meg hele tiden. Jeg føler at dette har gjort oss mere knyttet enn vi allerede var. Jeg føler liksom at jeg kan si apsolutt alt til han.

Men sommeren er snart over. Og da skal jeg begynne på ny skole. Robin skal på turne. Han skal være borte en hel månde. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare meg uten han. Vi har 1 og en halv uke igjen før sommeren er over. Vi har blirr enige om å bruke den så mye som mulig sammen. Vi skal jo tross alt være en hel månde ifra hverandre. Men jeg skal innrømme at det skal bli litt deilig og ha litt tid for meg selv. Kanskje få noe nye venner. Det hadde jo vært fint. De vennene jeg hadde i norge har jeg ikke snakket med siden jeg flyttet hit. Når jeg tenker på det så har jeg ikke møtt noen av vennene til Robin heller. At jeg ikke har tenkt på det før nå. Jeg savner norge litt. Men jeg savner mest vennene mine. Men de har det sikkert fint uten meg. De har jo ikke kontaktet meg så.

Robin kommer gående inn døren. Jeg reiser meg opp og gir han et kyss, før jeg setter meg ned igjen. <<Så hva skal vi gjøre da?>> spør jeg han. Han ser på meg og smiler. <<Vi kan jo stikke på stranden da>> sier han og smiler et stort smil. <<Kan vi godt>> sier jeg og reiser meg opp. Jeg går bort til komoden og åpner den ene skuffen. Jeg finner fram en bikini jeg kan bruke. Jeg går inn på badet og skifter til den. Jeg tar ut stikken jeg har i håret, og lar håret falle nedover skuldrene. Jeg tar på meg en enkel sommer kjole utenpå bikinien.

Jeg gå ut på rommet igjen. <<Du ser fin ut>> sier Robin og kysser meg på kinnet. Jeg takker han og tar tak i hånden hannes. Vi går ned og finner mamma på kjøkkenet. <<Jeg går på stranden med Robin>> sier jeg og smiler svakt til henne. Hun er ikke helt vant til å ikke ha Elias løpende rundt her. Jeg skjønner henne godt. Det må jo ha vært værre for henne og pappa. Hun gjør et lite nikk. Vi går ut i gangen og tar på oss sko. Vi går den korte veien til stranda. Jeg legger ifra meg tingene mine på bakken. Jeg tar fram håndklet mitt ifra baggen og legger den fint ned på bakken. Jeg tar av meg kjolen og ser på Robin som ser på meg. <<Du ser jo like vakker ut som vanelig>> sier han og drar meg inntil han. Jeg legger hendene mine på den deilige sixpacen hannes. Jeg kysser han forsiktig på munnen. Før jeg legger meg ned for å sole meg.

Vi har ligget her en stund nå. Robin begynner som vanelig og mase med at han vill bade. Så jeg blir med han ut i vannet. Vi koser oss og spruter vann på hverandre. Jeg ler og har det veldig morsomt. Jeg ser på land og ser at noen gutter kommer mot oss. Hvem er det, og hva gjør de her. Og hvorfor i alle dager kommer de mot oss.

JAA nå skal jeg se på Hunger Games. Bare elsker den filmen. OG jeg aner ikke hvorfor jeg skrev det. Men jeg håper dere likte denne delen,

Hva synnes du?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora