Pov Lina
Vandaag is het zover mijn eerste echte schooldag, ik ben best wel nieuwsgierig hoe het daar gaat zijn.
Wantja, ik zat op een speciaal instituut en ik vermoed dat het daar wel wat anders aan toe gaat.
Ik ga maar eens douchen doe mijn make-up en trek een leuke outfit aan.(foto van outfit)
Dan ga ik naar de keuken en pak een banaan, want ik heb niet zo veel honger.
Als ik die op heb pak ik een appel en stop die in mijn tas samen met mijn brooddoos waar ik gisteren avond al wat heb ingestopt.(foto van tas)Als ik mijn tas, GSM en sleutels heb ga ik naar de garage en doe die open.
Daar staat hij dan, mijn prachtige moter.
En ja dat heb ik ook geleerd op het secret instituut. Dus heb ik ook al een rijbewijs.
(Foto brommer)Ik stop de sleutels er in en start hem. Wat hou ik toch van dat geluid. Ik rijd hem naar buiten en doe de poort weer dicht.
Na een kwartier kom ik toe op school en parkeer hem.
Ik krijg wat rare blikken.Is het dan zo raar dat een meisje van 17 met een brommer rijd, bij ons op het secret was dat normaal.
Anyway, dat boeit nu niet, nu moet ik eerst naar het secretariaat, want daar liggen mijn boeken en mijn lessenrooster en al de rest dat je hier nodig hebt.
Na 10 minuten zoeken heb ik het toch gevonden en klop ik.
"Binnen."
Klinkt er. Ik doe de deur open en stap naar de balie.
"Hallo, ik ben de nieuwe, Lina, Lina justice. En ik kom mijn spullen halen."
(Foto Lina justice=victoria justice)
" aahja, wacht even ik zal je spullen pakken"
Na een 2 tal minuten komt ze terug met van alles in haar handen."Hier zijn je boeken en een plattegrond van de school, ook heb ik hier je sleutel van je locker, jij hebt nummer 33 die is nog redelijk in het begin van de gang. Veel plezier in je nieuwe klas."
Dat was het dan, daarmee moest ik het doen, als ik kijk op mijn lessenrooster zie ik dat ik in 6a zit.
Wat een rare opdeling bij ons werd je op niveau gezet en je kreeg je een benaming hier krijg je een nummer met een letter.Ik loop nu richting mijn kluisje, of dat denk ik toch. onderweg kom ik het lokaal al tegen waar ik straks moet zijn. Dat moet ik goed onthouden. Dan opeens zie ik nummer 33, eindelijk heb ik het gevonden.😊
Ik stop snel mijn spullen er in dat ik voor de middag niet nodig heb en ga dan naar mijn lokaal.Er zitten nog niet veel mensen in dus heb ik wel wat keuze waar ik wil gaan zitten. Dus ga ik maar ergens in het midden zitten.
Na z'n 10 minuten zit het lokaal bijna vol en komt de lerares binnen.
"Hallo, ik ben de leerkracht voor zedenleer. En dit is echt een leuk vak, of ik denk toch dat jullie dit leuk gaan vinden. We gaan hier veel praten en je hebt van zedenleer geen examens.
Zijn er nog vragen?"Niemand steekt zijn hand op dus praat ze verder, alleen ben ik niet meer zo goed aan het luisteren. Mijn vakken van op oude school vond ik toch leuker.
Plots vliegt de deur open en daar staat een jongen, ik ken hem van ergens maar van waar. De leerkracht begint tegen hem te praten.
"Aah, daar ben je , jongens, dit is ook een nieuweling hier op school dus wees wat aardig. Stel jezelf eens voor.""Wel, ik ben Jack, ik ben 18 en kom hier nieuw in de klas."
"Ga maar zitten naast Lisa, zij is ook nieuw hier."
Plots herinner ik me van waar ik hem ken, hij hoort bij de...
Heey, hier is mijn eerste hoofdstuk. Dit boek gaat al wat beter zijn als mijn eerst punicornes? Maar tips zijn nog steeds welkom. Ik hoop dat je het leuk vind en in dit boek komt geen fantasie maar wel actie en liefde.
Vote comments zijn altijd welkom.
Groetjes thailina.
JE LEEST
My secret story is my life
AcciónHeey, ik ben Lina en ben 17 jaar. Ik heb geen ouders meer want mijn moeder had kanker en mijn vader is gestorven in een auto ongeluk. Toen moest ik naar een weeshuis maar dat is niet gebeurt, ik ben namelijk naar het secret spion instituut gebracht...