1. bölüm

146 10 9
                                    

"Anne? anne yeni aldığım gri kazak nerde" lanet olsun ya elbisemi bulamıyorum delirecem yemin ederim. "Nereye koyduysan ordadir. Gerci o odada ne aradiysan en az 10dk suruyo bulmak" koydugum yerde olsa simdiye on kere bulurum zaten offf yok. BULDUM ay sonunda ya 20 dakikadir kazagimi ariyorum.Servisimin gelmesine cok az kaldi Arya'yi arayim da dogrudan gecsin sofor. bide on saat korna sesini cekemem dogrusu. Ayy bide telefonumu bulacam simdi. Aâa dogru cebimdeydi. "Alo Arya beni almadan gecmesini soylesene Emin amca'ya (anlayacaginiz uzere servis soforu)"
- yine niye gec kaldin
- kazagimi bulamadim. Off sen soyle yeter. Ilk derse yetisemeyebilirim.
- tamam Su.
-by by
-by by
***
Evet okula gitmeye hazirim tam 25 dakikada hazirlandim. Idare bir sure benim icin. "Ben ciktim". Motoruma binxim ve okulun yolunu aldim. Zenginim sanmayin cunku motoru almak icin 3 sene telefonumu almak icin 2 sene asçinin yaninda cirak olarak calistim. Yani anlayacaginiz baba parasi yemez olali en az bes sene oluyor. Ha bu arada ben Su Duru 22 yasindayim, buyuk ve yapilabilecek hayellerim var. Tam 2 gun sonra hayellerimi gerceklestirmeye baslayacağım.  Cunku 2 gun sonra 23 yasima girecem.  Nedenn hayellerimi 23 yasimda gerceklestirmeye baslicagimi sorarsaniz cunku bizim butun hayelleri 23 yasina aitti.  Biz abimle cok iyi anlasan iki kardestik dedemin bahcesinde bulutlara bakarak hayal kurardik ve butun hayallerimizde beraberdik. Ama artik o yok.
     Yıl 2010 Sali aksami
Hersey hazir, isiklar kapanmis ve abimi beklemekteyiz. Baya oldu daha gelen giden yok. Sonra aniden calan telefon. Annem telefonunu acti karsi taraf konustuktan sonra 'çat' annemin elindeki telefon yere dusmus,  annem ise ayakta cok zor duruyo. Babam annemin yanina kostu kolundan tutarak ayakta durmasini sagladi ve o anda annemin agzindan o lanet kelimeler dokulmeye basladi"Oglum biricik Mert'im öldu". O anda benim icin  zaman durmustu,herseyim elimden kayip gitmisti.

Bekleyen HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin