Όταν ξύπνησε η Άλεξ το επόμενο πρωί η Λους έλειπε.Τα σαββατοκύριακα συνήθως πήγαινε στην λέσχη βιβλίου στην πόλη.
Η Άλεξ σηκώθηκε και μάζεψε το δωμάτιο.Προσπαθούσε να κρατάει το μυαλό της απασχολημένο μέχρι να έρθει η φίλη της και να της πει όλα όσα συνέβησαν.Θα έλεγε σε αυτή,τον Ντέιβ και τον Κάιλ όλη την αλήθεια για τις δυνάμεις της.Μπορούσε να τους εμπιστευτεί.Έτσι και αλλιώς για να πιστέψουν την ιστορία της πρέπει να αναφέρει και το γεγονός ότι έχει δυνάμεις και μάλιστα,από τις τρεις πιο σπάνιες.Από στιγμή σε στιγμή η συμμορία θα μπορούσε να την καταλάβει και να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις της για να φέρουν πάλι στη ζωή τον Όσκαρ.
Η Λους είχε αργήσει πολύ και η Άλεξ ήταν έτοιμη να εκραγεί.Της πέρασε από το μυαλό να πάει στην διευθύντρια να το πει,αλλά όπως της μπήκε της βγήκε.Λίγο πριν σηκωθεί από την καρέκλα για να τρέξει μέχρι το γραφείο της διευθύντριας άνοιξε επιτέλους την πόρτα η Λους.
''Μα που ήσουν;!Σε περίμενα όλο το πρωί!Πρέπει να μιλήσουμε...Είναι πολύ σημαντικό...έχει να κάνει με την συμμορία!Μπορώ να αποδείξω ότι αυτοί σκότωσαν όλα αυτά τα παιδιά!''
''Μισό...ηρέμησε λίγο...Πάρε μία βαθιά ανάσα....μπράβο..έτσι...Ωραία...Τώρα ας το πάρουμε από την αρχή....Τι είπε ότι έγινε...;''
''Εμμ....Είναι...μεγάλη ιστορία...τεράστια βασικά...Νομίζω ότι πρέπει να έρθουν και τα αγόρια...''
''Όκει..πολύ καλά...ας τους φωνάξουμε λοιπόν...''
Λίγο αργότερα,όταν όλοι μαζεύτηκαν στην βιβλιοθήκη η Άλεξ άρχισε,με δυσκολία να τους λέει όλη την αλήθεια για αυτήν και τις δυνάμεις της.Ακόμα τους είπε για τον Ρόναλντ και τα δύο αγόρια με τις δυνάμεις.Όταν τελείωσε όλοι είχαν μείνει στήλη άλατος.
''...και κάπως έτσι κατάλαβα ότι και για την δολοφονία του Τζόσουα ευθύνεται η συμμορία...όπως το υποψιαζόμασταν...Λοιπόν...θα πείτε κάτι...;''
''Εγώ δεν έχω χωνέψει ακόμα ότι είσαι μία από αυτούς....''Άρχισε να λέει ο Κάιλ.''...Φίλε...αυτό είναι τόσο κουλ!!''
''Είναι...;''Η Άλεξ ξαφνιάστηκε με την αντίδραση του.''
''Αστειεύεσαι;!Είναι πιο κουλ και από το πιο κουλ πράγμα του κόσμου!Να σου πω...στην τρίτη δημοτικού ήταν ένα κορίτσι,η Μπάρμπαρα,θυμάστε που σας έλεγα γι'αυτήν...;Μου τα είχε ζητήσει και εγώ της είχα πει όχι γιατί ήταν χοντρή,κοντή και άσχημη....Τώρα όμως είναι κουκλάρα και με μισεί!Νομίζεις ότι θα μπορούσες να..ξέρεις!Να πας πίσω στον χρόνο και να με κάνεις να της πω ναι;!;!''
VOCÊ ESTÁ LENDO
The girl who travels through the time [By Joy]
Mistério / SuspenseΗ Άλεξ είναι δεκαπέντε χρονών και μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο μετά τον θάνατό των πλούσιων γονιών της.Η θεία της η Κλαρα δεν δέχτηκε να μεγαλώσει αυτή την ανηψιάς της,αλλά φρόντισε να έχει ότι θα επιθυμούσε ένα κορίτσι στην ηλικία της.Τα χρόνια π...