Yeşil gözlü

115 9 5
                                    

Merhaba ilk defa hayatımda bu kadar çok hikaye yazıyorum. Tabi hepsi kötü ama yine ben başlıyorum.:)

Tanıtımda yer kalmadı buraya yazıyorum. Hikayemin kopyası karşısında şikayet ve işlem başlatılacaktır.
8 Haziran 2016 başlangıç tarihi
*Yazarınız*

Badboy veya ezik değil karakterler. Onlar wattpadde sahne olacak siyah aşıklardan. Aşkları eziklikle alakalı değil ilk bölümde buna kapılmayın. Çünkü kız birgünde popiler olabilir o günlük ezik ilan ediliyor okulda.

************************************

Rüzgar saçlarını yalpalayarak yoluna devam ediyordu. Herkes kendi halinde yoluna devam ederken Mısra bir an yalpalayıp takıldı ve yerle bütünleşti. Zaten şansıma diye söylenirken arkadan bir gülme sesi geldi. Arkasını dönüp baktığında okulun "cool " çocuğunu gördü.

Bu çocuktan oldum olası nefret ederdi zaten onunla sevgili olmadığı her kıza iğrenç hareketlerde bulunup onların karakterlerini yanlış tanıtıyordu.

Öyle abartılacak güzelliği yoktu ama Acar iyice okula kendini rezil ettiği için ezik olarak görünüyordu.

Hiçbir arkadaşı hatta merhabalaşacak kimsesi bile yoktu.

Kendi kendine derslerine odaklanıp hayatına devam ediyordu.

Acar'ın gülme sesine aldırmayıp toparlanıp eve doğru yürümeye devam etti.

Kendini yanlız hissediyordu ama sınıftaki hiç kimse onu anlayamıyor veya anlamaya çalışmıyordu.

Sesini bile kullanmıyordu. Evde konuşmasa sesinden haberi olmazdı kullandığı ses ona o kadar yabancı geliyordu ki kelimeler ona ait durmuyor.Duydukları onu şaşırtıyordu. Böyle yalnız bir kızdı.Annesinin küçük meleği Mısra.

Tek dayanağı nefes almasıyla mutlu olduğu Fırat'tı. Yeşil gözlü kıvırcık mükemmel bir fiziği vardı aslında ama özgüvensizliğiyle beraber ezik olmak istiyordu hep. Kendini ispat edecek kuvveti yoktu çünkü.

Kendi değerini bilmeden yaşıyordu. İnsanlar onunla arkadaş olmaması kafasını bazen kurcalıyordu ama kendi gizemini çözebilecek bir kişi yanına gelmemişti. Gelenlere kendini kapatmazdı gelen olsa.

İnsanlar ona bakınca soğuk kendini saklamış biri olarak görüyor konuşmaya değer bulmuyordu. Onların isteği sürekli eğlendiren ve saçma insanlarla uğraşmaktı. Kimsenin gizemi onları ilgilendirmezdi. Mısra kızmıyordu alışmıştı zaten.

Ama hayat onu göz önüne çıkarmaya meyilliydi. Bugün sınıf hocaları onu gezinin sorumlusu ilan etmişti. Basit bir şey gibi gözükebilir ama okuldaki geziler her zaman olaylara sahne olurdu ve bu geziler yurt dışına olurdu.

Bu gezileri ekarte etmek okulda yılın kızı olarak algılanırdı. Okula kendini tanıttırdı. İsteyen kişiler yerine Mısraya vermistiler geziyi. Gezi okulun kapanmasındaydı yani 3 ay sonra. O kadar büyük bir olaydı gezi düzenlemek.

Yurt dışı gezileri saçma gelirdi Mısraya. İstanbulda bir kitapçıda yaşayarak o süreyi doldursa daha mutlu olurdu. Şimdiye kadar hep öyle yapardı gezilere katılmayıp kitaplara gömülürdü.

Şimdi düzenleme ona aitti. İşini iyi yapmasa okulun cool çocukları ve kendini ezik olarak ilan eden popilereticeleri karsinda alay konusu olurdu. Görevi alması bile buna yol açmışken. Herkes "Külkedisi konuşabilip boyundan büyük işlere kalkışmış " "Bu sefer gitmeyelim geziye aşkım orası ezik dolar kesin " dıyenler başlamıştı

Ama okuldakiler gelince bir mutlulukda icini dolduruyordu. Ahzenin Fırat'a yaptığı cilve Fıratın tavrı onu güldürüyordu.

Aşkım oraya gitmeyiz ezik dolar diyen Ahzene Fırat seni bilmem ama ben gitmek istiyorum demisti. Ona okulun ikinci gününden beri aşıktı. Bunu annesi sadece biliyordu o da herşeyini anlattığı kişiydi ve tek varlığıydı.

Okula geldiğinden beri dalga geçmeyen tek kişiydi. Popüler tayfada. Umursamıyordu daha çok kendi halinde takılan gerçek cool çocuklardandı. Zaten genelde şirkette olurdu. Ahzende zenginliği için yanında dururdu. Hiç arkadaşı yada parasını düşünmeyen yoktu yakınında.

Okulun varisi,babası yüzünden okul aktivitelerinde kendisini göstermesi gereken, Nacar bilgisayar firmasının varisi Fırattı.

Bu hayatta onun üstündeki sorumluluk çok fazlaydı. Böyle ergen işlerle uğraşamazdı.

Arkadaslar tanıtım gibi olayın geçiş kısmı gibi algılayabilirsiniz. İlk bölüm biraz dikkat çekici olmalı ama pek olmadı galiba. Neyse okuyup vote atanlara teşekkür ederim.

Siyah Aşk zamanı gelince açıklanacaktır ve tanıtım bizzat bu sayfalarda yer alacaktır. Bu benim en iyi eserim bu yüzden desteğe ihtiyacım var.

Siyah Aşk #Wattys2016 (Genç Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin