32.rész.

609 41 4
                                    

-Viccnek szüksége van rám. Vele kell maradnom. 1 évig távol voltunk egymástól,ezt be kell vele pótolnom.

-És akkor Rebeca?

-Lara sajnos Rebecával sose volt igazi. Csak vele akartam elfelejteni Viccet,de vele sem ment! Soha nem fogom Viccet kiverni a fejemből. Szüksége van rám és vele kell maradnom.

-Harry tévedsz.-motyogta egy halk hang. Vic volt az.
-Nekem nincs szükségem senkire,és Rebecának pedig fontos vagy.

-Miért neked nem?

-Ne érts félre. Te leszel az én nagy szerelmem míg világ a világ. De le kell mondanom rólad.

-Most nem vagy magadnál.. Jobb ha pihensz.

-Harry. Tudom miről beszélek.-azzal elhallgatott.

**
**pár héttel később**

**Vic szemszöge**

Szerencsére nem történt nagyobb bajom így hamar kikelhettem az ágyból. Harry hetekig nem mozdult mellőlem. Hiába mondtam neki,hogy menjen el nyugodtan, megleszek. Ő akkor sem hátrált meg.

Most tényleg velem akar maradni?

Bárcsak minden olyan lehetne mint régen!

**Harry szemszöge**

Hetekig Vic mellett voltam,bár ő nem akarta én nem hagytam magára.

Rebecával már lassan három hete nem beszéltem. Nem tudtam mi van vele,de nem is nagyon érdekelt. Én csak Vic közelében akartam tudni magam. Amit mostmár szerintem egyre inkább kezd megszokni.

Éppen a reggeli kávémat szürcsölgettem,és közben a heti újságot lapozgattam mikor Vic hozza a telefonomat amint éppen Rebeca hív.

-Hív a csajod..-mondta gunyosan miközben oda dobta a telefonomat az asztalra.

-Mit akarsz Rebeca?

-Azonnal találkoznunk kell!!!

-Minek? Viccel vagyok. Most nem nagyon alkalmas.

-Nyugodtan mehetsz.-ordiotta Vic a másik szobából.

-Hidd el Harry ha nem lenne ennyire fontos akkor nem hívtalak volna fel.

-Jolvan. Hol találkozzunk.-adtam meg magam.

-Kedvenc kávézónkban? 1óra múlva?

-Rendben ott találkozunk. Azzal lecsaptam a telefont.

Nem tudtam mi ennyire fontos,de ez volt az utolsó hogy találkozok Rebecával.

-Vic..nem akarok hazudni. Gyorsan össze futok Rebecával ígérem,hogy ez az utolsó hogy találkozok vele. Utána csak veled fogok foglalkozni és helyre hozzuk a kapcsolatunkat. Ígérem.

Ő pedig csak egy Jolvan-nal válaszolt.

Nem bírtam ki hogy ne pusziljam meg száját így ezzel búcsúztam el tőle.

**Rebeca szemszöge**

Itt vagyok a kávézóban és azon gondolkozom,hogy mondjam el Harrynek.
Azt se tudom hogy történt. De hogy mondjam el? Hogy fog reagálni? Nagyon félek.

**Harry szemszöge**

1óra múlva ott is voltam azon a helyen ahol megbeszéltük. Rebeca már ott várt.

Leülltem az elötte lévő székre és elkezdtem érdeklődni.

-Mi volt az annyira fontos,hogy azonnal ide kellett jönnöm

Rebeca csak szótlanul üllt előttem.

-Rebeca mondanád??

Akár mennyire is érdeklődtem nem mondott semmit..csak könnyek csordultak végig az arcán.

-Ezért hívtál ide a nagy semmiért? Azért hogy nézzem,hogy sírsz?

Semmi válasz.

-Najó Rebeca nekem erre nincs időm. Vic vár rám.

Felálltam az asztaltól és utoljára Rebecára néztem.

El akartam indulni amikor Rebeca végre kibökte...

-HARRY TERHES VAGYOK....

Only Mine(Harry Styles)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ