2/49. A koncert és a szívfacsaró fájdalom. ♪

640 61 2
                                    

Kirohantam az öltözőből és ismét vaku fények kezdtek bombázni. Megláttam Cal-t és rögvest odarohantam hozzá.

-Mi a baj Emma?- Végig nézett rajtam hirtelen. -Azta, te aztán.- Elakadt a szava. -Nem találok szavakat.-

-Hol van Luke?- Idegesen és rémülten kérdeztem.

-Éppen téged keres.- Alig hogy kimondta, elkezdtem a pihenő felé rohanni. -Mi a baj Emma?- Kiabálta utánam, de én csak tovább futottam. Benyitottam a pihenőbe és Ash-al, Michael-el és a többi BvB taggal néztem szembe.

-Hol van Luke?- Riadtan néztem körbe.

-Emma?- Szólalt fel mögöttem, a keresett személy. Megfordultam és rögvest átöleltem. -Mi a baj?-

-Én, én, nekem valamit el kell mondanom.- Hirtelen megjelent Natt és elkezdett tapsolni.

-Na jólvan 5SOS, irány a színpad.- Elkezdett kifelé tolni minket.

-De!- Mondtam volna tovább is, de Natt félbe szakított.

-Majd elmondod neki, a koncert után.-

Ilyen nincs, ezt nem hiszem el! Iszonyatosan félek, de hihetetlenül dühös vagyok! Legszívesebben felrobbannék és leordítanám Andy fejét. Mindennél hamarabb el kell mondanom Luke-nak, nehogy mástól tudja meg, hogy mi történt! A srácok magukhoz vették a gitárjaikat, és egy nagy kerek valamire állítottak rá minket.
Mit keverünk mi, a színpad alatt? Natt odarohant hozzánk és mindannyiuknak, adott egy fülre akasztós mikrofont. A kezembe nyomott egy gitárt.

-Emma csinálj úgy, mint ha játszanál! Senki nem fogja észrevenni, hogy te nem játszol. Elszámolok háromig és felfog benneteket tolni egy emelő kar. Egyből kezdhetitek is majd a Damage-t és utána pedig a többi számot.- Félre állt és ránézett az órájára.

-Ash hol van?- Néztem körbe.

-Ő már a színpadon.- Mondta Cal.

-Fent van? Jó tudni, de és miért van fent olyan sötét?-

-Mert amint megszólalnak a basszusgitárok, úgy fognak villogni a lámpák. Amint rendesen játszunk már, akkor fog minden fényekben úszni. Nyugi Emma!- Mondta Cal.

Natt ránk nézett. -Egy, kettő, három!- Kiabálta a hármat és a színpad felemelkedett én pedig vetten egy mély levegőt és Luke gitár játékával egyszerre, elkezdtem énekelni a szöveget.
Az elején nagyon gyengén énekeltem, de amint eszembe jutott minden, a szüleim szemétségeik és az imént történtek, rögvest megeredt a hangom. Kiordítottam a lelkemet és közben azt szimuláltam, hogy gitározom. A közönség őrjöngött láttuk rajtuk, hogy élvezik. Tomboltak, ugráltak és énekelték a dalt. Egyre felszabadultabbak lettünk és Luke-ra tekintve, mindennél nagyobb bátorságra tudtam szert tenni. Eszeveszettül nyomtuk, nem hittem volna hogy ekkora hangom van és azt sem, hogy ilyen jól fogjuk nyomni a srácokkal. A Damage szám végén, elaludtak a fények. A közönség tapsolt és fütyült. Több millió ember előtt énekeltem és a dühömmel, teljesen elnyomtam a lámpa lázat. Ez hihetetlen!

A következő számunk, a She Looks So Perfect-volt. Együtt kezdtünk "Hey„-ezni, utána pedig Luke kezdett bele a szövegbe. Mindig megérintette a karjával a vállamat, amikor azt akarta, hogy én is énekeljem a szöveget. Oltári nagy sikerünk lett ezzel a számmal is, de a legnehezebb akkor volt, amikor Michael beindult és elkezdett ökörködni a darukra felszerelt kamerákba. Nagyon vicces volt. Felszabadultabbak lettünk, a végén már mindannyian adtuk saját magunkat. A közönség élvezte és a refrént már velünk énekelték.
Ezután, a "Hey Everbody számot adtuk elő. Luke úgy kezdte a dalt, hogy bele grimaszolt a kamerába. Michael nekem dőlt, amikor az "O óo o„ részhez értünk.

꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon