- RYAN ISKANDAR -
Media :-
- Mai Davika Hoorne -
''hai my future husband '' tegur Mia Kayla dekat Ryan Iskandar yang sedang berdiri di depan lif.
''what you call me ?'' tegur Ryan Iskandar.
''hai ''
''no lagi satu''
''future husband ''
''so sweet, hihi dah breakfast ?'' soal Ryan Iskandar, hatinya berbunga-bunga bila Mia Kayla memanggilnya begitu.
''belum i tunggu you lah, nak breakfast dengan you , boleh ?'' kata Mia Kayla. dia cuba nak memancing Ryan Iskandar.
''sure, can. hmmm kita naik atas dulu ek, i nak letak beg dekat atas kejap'' kata Ryan Iskandar dengan mukanya tiba-tiba jadi merah padam.
''ok sweetheart'' balas Mia Kayla sambil mengenyit mata ke arahnya.
''arghhhh please kayla jangan goda i lebih-lebih. i tak kuat'' ngomel Ryan Iskandar dekat dalam hatinya, mereka berdua masuk dekat dalam lif bila pintu lif sudah terbuka.
~~~~~~
mereka menjamu sekera dengan suasana yang senyap, tiba-tiba Mia Kayla tersenyum sendiri, macam-macam dia plan nak kenakan Ryan Iskandar.
''hmmm you malam free ke ?'' soal Mia Kayla.
''i jumpa dengan Charlie, lepak dekat pub kenapa ?''
''owh, hmmm i ingat nak ajak you pergi i-city, if you busy tak apa lah, i ok je''
''ok boleh je''
''hah ! you cakap ok, owh.. ok , hahah yes yes '' Mia Kayla tersenyum kegirangan
''amboi sukanya'' kata Ryan Iskandar.
''mesti lah nak jalan-jalan dengan my future husband nanti dah sah, kita kan kena buat hal masing-masing pulak'' jelas Mia Kayla sambil tersenyum , Ryan Iskandar hanya mendiamkan diri sahaja.
''hmm mampu ke aku Kayla?'' ngomel Ryan Iskandar
selesai mereka makan dekat Cafeteria, Mia Kayla sengaja jalan rapat-rapat dengan Ryan Iskandar. makin Ryan Iskandar jauh, makin dekat Mia Kayla mendekatinya,
''hmmm Ryan i ada benda lah nak tanya you'' soal Mia Kayla.
''hmm apa dia?"'
''Linda tu memang meroyan gila ke ? ''
''kenapa ? dia buat apa dekat you ?''
''semalam masa i pergi jogging dekat area rumah i, i tak sengaja terlanggar Linda, lepas tu dia marah-marah. dia cakap i memang sengaja langgar dia." Terang Mia Kayla.. "dan yang penting dia cakap i nak rampas you dari dia.." jelas Mia Kayla lagi
"Hahaha perempuan tu memang gila. You tak payah lah layan dia.. kalau lagi sekali dia kacau you.. you hambat je dia dengan penyapu"kata Ryan Iskandar.
"You tengok lah. Apa yang akan buat kalau dia kacau i lagi..dia siap ugut i tau. Kalau dia tak dapat you.. i pun tak akan dapat you tau"
"Gilanya perempuan. Dah i cakap i tak suka kan dia. Tapi masih lagi tak faham bahasa" Ryan Iskandar mula risaukan keselamatan Mia Kayla. Mampu ke dia limdunginya..
Walaubagaimana pun cara dia akan cuba menyelamatkan Mia Kayla dari Linda.
♥♥♥♥
YOU ARE READING
RYAN ISKANDAR
Romantik- NEW STORY - Apa aku nak semua dapat. Semuanya di hujung jari, aku hidup berkerja keras untuk tampung hidup aku dan keluarga aku. ye aku dibesarkan dalam golongan orang berada.tapi hidup aku kekurangan agama. Perempuan jangan cakap lah. Silir ber...