Perspektywa Michaela!
Wszedłem na górę domu i skierowałem się do pokoju, gdzie od jakiegoś czasu siedziała Vi i nie dawała znaku życia- co było dziwne. Zwykle była głośna i wszędzie było jej pełno. Otworzyłem drzwi.
- Stój! – krzyknęła kiedy chciałem wejść do środka. Podniosłem wzrok znad telefonu, trzymając jedną nogę w górze.
- Kurwa... - rozejrzałem się po pokoju. – Huragan tędy przeszedł? – zapytałem widząc porozwalane na całej podłodze zdjęcia w rożnym formacie.
- Zamknij drzwi – powiedziała. Po chwili ostrożnie do niej podszedłem i usiadłem obok niej na podłodze.
- Co ty robisz?
- Oglądam, segreguję i myślę – mruknęła odkładając jakieś zdjęcie na bok i sięgając po kolejne. – Zastanawiałam się nad prezentem dla Caileen – westchnęła. – Stać mnie na tyle co na nic – mruknęła, a że mam masę ich zdjęć, zespołu czy znajomych, nawet sprzed fazy ich narzeczeństwa, to postanowiłam stworzyć im album, a na koniec dam jakąś fotkę z ich ślubu – spojrzała na mnie. – Jak uważasz?
- Jesteś urocza – musnąłem jej usta.
- O pomysł pytam – przewróciła oczami, ale widziałem, że była rozbawiona.
- Spodoba im się – sięgnąłem po jedno zdjęcie. – O mój Boże... skąd to masz? – roześmiała się.
- Luke – wyjaśniła. – Myślisz, że zakradałabym się do nich aby zrobić im zdjęcie jak zmierzają do seksu?
- Uchwycił dobry moment – zaśmiałem się. – Na szczęście jeszcze jako tako są ubrani.
- Nie wywołałabym tego zdjęcia, gdyby byli nago. To jest urocze - pokazała mi zdjęcie Caluma z Lucky'm, na co przytaknąłem.
- To mi się podoba - powiedziałem.
- Aspen – uśmiechnęła się, po czym oparła głowę na moim ramieniu. – Pamiętam jak narzekałeś za nim doszliśmy w to miejsce.
- Czepiasz się.
- Vi, daleko jeszcze? Vi, możemy zrobić przerwę? Gorąco tu, Vi. Umrę tu i to będzie twoją winą – zachichotała, udając mój głos.
- Też Cię kocham – mruknąłem.
- Żyć beze mnie nie możesz – uśmiechnęła się szeroko.
- Żebyś wiedziała, Vi.
Chcecie jeszcze jeden? Pytam wcale nie dlatego, że mam go napisanego, wcale xD
#TMITOff ♥
Lov U♥
CZYTASZ
Tell me I'm the one • M.C
Fanfiction•Tell me I'm the one• sequel I hate that I want you, skupiający się na wątku Michaela i Vivianne :) Czytanie pierwszej części nie jest konieczne :) #11 w Fanfiction - 14/04/16 #8 - 26/04/16; 29-30/04/16 © 2016 by thebigblueyes