Sabah pencereden süzülüp dogrudan yüzüme carpan günesle uyandim.Bugün hava cok güzeldi ve bugün ben cok mutluydum.yatagimda dogrulup gunesle isiniyor ve kus seslerini dinliyordum fakat aklima bugün okullarin açildigi geldi.hemen kalkip üstumu giydim ve disari ciktim herzaman beni bekleyen canim arkadasim melike vardi tabiki de karsimda.yolda bol bol gülüp sohbet ettik.okula geldigimzde sira olunuyordu homurdanarak siraya gectik cocuk gibi sira oluyorduk birde neyse biz her zamanki gibi hocayi dinlemedik ve yeni gelen kiz ve erkek ögrencileri birer birer süzdük aralarinda güzel kizlar ve tas erkeklerde vardi.yavas yavas siniflarimiza yollyordu hoca bizi yine melikeyle ayni siniftayiz bu cok guzeldi benim icin.sinifa girdigimizde tanidik kimse yoktu ve tüm gözler bizim üstümüzdeydi.ne bakiyorlarsa?bizim okulumuza gelip adama ters ters bakmalar falan hayirdir yani?neyse ki ben boyle konularda cekingen degilim bu yüzden herkese her seyin hesabini sorarim ama bugün helede ilk günden asla olmaz hüseyin hoca zaten kil bize melikeyle tartisiyoruz okulda birileri ile diye o yüzden belki birkaç gün sonra.ilk gün ve ilk hafta tabi ki bostu bu yüzden zaman çabuk geçti.çoktan son derste idik ilayda ve nurselin bizim hakkimizda kaynatiyorlardi siz kimsiniz?parçalarim ben adami dedim melikeye, melike kolumdan tutup okulun ilk günûnden sacmalama dedi ve beni cekti bende onlar kim ki dedim oda unutma bizde hesap birlikte sorulur dedi ve güldük.okul bitmisti ve bizde okuldan cikip ailelerimiz arayip liman kafeye gittik.sonradan birlikte eve gittik evlerimizde altli üstlü buda cok guzeldi bizim için neyse vedalastik ve ben eve gidip melike yí aradim evet daha yeni ayrildik ama biz birbirimize bagliyiz iste yapamayiz.melike telefonu acti ve ben direk konuya girip bugün ne kadar gicik kaptigimi analattim her zamanki gibi angela beni sakinlestirdi tam bir bucuk saat konusmustuk babam faturayi görünce ne der acaba?sonra bende yattim ve kitap okumaya basladim ,uykum geldiginde yataga yatip uyudum.