Yeniden Doğdum

11 0 0
                                    

Bu gün herşey çok farklı geliyor. Evet evet eminim bu gün herşey çok güzel olacak. İnşallah yanılmıyorumdur. Kafamda böyle gitgellerle gözümü açtım. Saate baktığımda baya geç olmuş. Hemen yataktan fırlayıp elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yaptım. Böyle güzel bir günde evde duramazdım. Kahvaltıdan sonra üstümü giyinip hemen sokağa fırladım. Şarkılar söyleyerek, ıslık çalarak adım adım çarşıya yaklaşıyordum. Acaba arkadaşlarımıda arasam mı diye aklımdan geçirdim bir an. Ama yalnız kalmayı tercih ederek yoluma devam ettim. Bu günün benim için neden bu kadar heyecan verici ve güzel olmasının cevabını kendim bile çözemeyerek adımlar ken gözüme bir cafe ilişti. Gidip oturdum ve bir çay söyledim. Sayımı yudumlarken yan masadaki bir kız dikkatimi çekti. O kadar güzel gülüyordu ki gözümü ondan alamıyordum. Çok bakıp onu da rahatsız etmek istemiyordum. Ama kendime engel olamıyordum. En iyisi oradan kalkıp yürümeye devam etmek. Adisyonu elime alıp hesap ödemek için kasaya yaklaşıp hesabı ödeyip dışarı çıktım. 'Aaaa' olamaz oda kalkıyor. Acaba peşinden mi gitsem?
Ama yanında arkadaşları var hem gitsem ne diyebilirim ki söze nasıl başlıyacağım. Öff kafam çok karıştı. Neyse bakalım en iyisi kendi başıma yürümeye devam edeyim. Hava bu gün bir başka güzel kuşlar başka ötüyor. Yolunu kaybetmiş gibi öyle geziyorum.
- Bu da kim ?
Eveet bu daha yeni cafedeki kız. Arkadaşlarından ayrılmış acaba nereye gidiyor ki ?
Bu fırsatı degerlendirmem lazım. Hemen yanına yaklaşarak :
-Bir saniye bakarmısınız diye seslendim. Bir an irkilmiş olacak ki sıçrayarak :
Bana mı seslendiniz diyerek cevap verdi. O an Söyleyeceklerim hepsi boğazıma düğümlendi heyecandan hiç bir şey söylemeden öylece yüzüne bakıyorum.
O da ne olduğunu anlamak için bana bakıyor ve birden :
'İyimisiniz' diye sordu.
Hala cevap veremiyordum birden kekeliyerek :
İsminizi öğrene bilirmiyim diye sordum.
-Sare diye cevap verdi. Ve hemen ardından senin ismin ne diye soru yöneltti.
Bu Burak diye kekeliyerek cevap verdim. O ise hala anlamsızca suratıma bakıyordu.
-Şey acaba müsaitseniz bir yere oturup konuşsak dediğim zaman bakışlarını biraz sertleştirerek:
Daha kim olduğunu bilmediğim bir kişiyle ne oturması diyerek çıkıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin