~♡5♡~KORE UÇAĞI

34 2 0
                                    

SERRA
Sabahleyin alarm sesiyle uyanmadım sjpspopjspkpls Ama telefon sesiyle uyandım -,- Telefonumdaki numarayı tanımıyordum, bi an açmamayı düşündüm ama sonra nedense vazgeçtim.
"Alo"
"Alo" Karşı taraftan gelen ses Korece konuşmuştu, kim olduğunu tam olarak çıkaramamıştım ama sesi niyeyse tanıdık geliyordu.
"Kimsiniz acaba"
"Ben Song Joong Ki" Ahh! Tabi ya... Başka Korece konuşan kiim olabilirdi ki? Ben en ara vermiştim numaramı acaba?
"Aahhh! Pardon yeni uyandım tanıyamamışım, uyku sersemliği" Ne kadar gereksiz bi açıklama...
"Aahhh! Sorun değil, size bi şey sormam gerekiyor bu yüzden aramıştım ben"
"Aahh! Tabi buyur?"

AHSEN
Alarm sesine gerek kalmadan uyandım, neden çünkü benim canım kanım kuzenim yine "Ahh!, Ahh!" (Fesatlaşmayın hemen jopdopjdjopd) gibi sesler çıkarıyodu... Tabi ki ben o kadar zeki bir insanım ki hemen Koreli biriyle konuştuğunu anladım. Tabi ki konuşabileceği tek Koreli de şu yakışlı çocuk Joong Ki olabilirdi.
"Ha?" Karşımda gözleri fal taşı gibi açılmış ve afedersiniz eşek gibi anırmış canım kuzenimcim duruyordu. Kim bilir yine ne olmuştu da böyle bağırıyordu. Walla konu Serra olunca, en ufak bi şeye sevinebilip, üzülebilen, bazen de hiç bi şey hissetmeyen, duygusuz mu yoksa sulu göz mü olduğunu hala çözemediğim için bilemiyodum.
"Tabi ki tabi ki, hiç... Hiç sorun olmaz yokkk yaniiii" Yine kim bilir ne olmuştu da bu kız böyle heyecanlanmıştı.
"Tamam, kendine iyi bak, öptümmm" Öptüm mü?
"Aish!!! Öptüm mü dedim ben demin yaaaaa??!!!"
"Sanırım benim özürlü kuzimmmm... Aahhhh aahhh naparsın Allah seni de böyle beyinsiz yaratmış, yapacak bi şey yokk"
"Ya! Ergen seni... Bu ne böyle bi laf sokma çabaları falannn..."
"Ne diyon beee! Gerçekleri söylemek ne zamandan beri laf sokmak oldu?"
"Gorçokloro soylomok no zomondon boro lof sokmok oldo"
"Oofff tamam komik değil"
"Oofff tomom komok doğol"
"Asıl ne oldu sen onu anlat"
"Aaaayyyy knkaaaaaa"
"Neeeee!??"
"Beyza uyanmadan söyleyemem"
"Tamam o zaman ben hiç umutlanmıyımmm"
"Ama onu uyandırmalıyız"
"Yine mi su?"
"Hayır ben canıma susamadım"
"Haklısın ölmeden Kore'ye gitmek istiyorsak su kullanmamalıyız"
"O zamannnnnn... Dövelim"
"Evet Allah'tan iki dakika mantıklı düşündünnn"
"Kalbimi kırıyosun quzen"
"Aahhh gel buraya" Geldi ve omzuma yattı ve bana sarıldı, ben de saçlarını okşamaya başladım.
"Aahhh Betülllll... Artık gerçekleri söylemem gerekriğini düşünüyorum."
"Ya! İki dakika bi romantik olamıyon heee! Öküz..."
"Tamam her neyse anlat!!"
"Ama dedim yaaa Beyza uyanmalıııııı"
Beraber kalktık ve Beyza'ya yastıkla giriştik. Ama ondan çıt yoktu.
"Yyyaaa uyansana bee!!"
"Ahsen aklıma bi şey geldi!!!"
"Ne???!!!"
"Dur anlatıyım..." (evet dizilerdeki kısım gibi kpjsnkpsnkşsnkş)
"-sessizce- 1, 2, 3..." Kapıyı açtım konuşmaya başladım
"Aaaa Song Joong Ki hoşgeldin!!"
"Song Joong Ki???"
Betül Beyza'nın suratına yastığı geçirdi. Beyza yavaşça yastığı yüzünden çekti biz de Betül ile bağırdık.
"Günaydınnnnnnn!! Lhpdljlienldnli"
"Komik mi???"
"Evet!"
"Haha, gül o zaman, ha ha ha!!!"
"Hahahahhahahahahahhahahah"
"Ya cidden! Neden uyandırdınız beni??"
"Sana bi haberim varrrr" Serra Beyza'nın yatağına atladı ve bağdaş kurdu, bende yanına oturdum.
"Eeee? Haberin ne?"
"Demin Joongki aradı"
"Ne dedi??"
"Dedi ki bi arkadaşım ve bi de küçük arkadaşım bizle gelebilir mi dedi."
"Eeee..."
"Bi sözümü kesme"
"Tamam tamam"
"Tahmin et onlar kimmmmm"
"Kimmmmm?"
"Hyunwoo ve Sugaaaaaaaa"
"Sennnn... Yalannnnn... Pislikkkk... Yalan söylüyosunnn"
"Kısa bi kalp krizi geçirdim zaten bende"
"Ya sen en diyosun? Daha Kore'ye gitmeden böyleyse... Oppacılaşıyorummmm"
"Ooofffff Sugaa yaaaa..."
"Suga... BTS' de ki mi?"
"Hıııı"
"Ben ona sinir oluyorummmmm"
"Ya mal mısın? O ne kadar harika bi insan sen biliyoe musun?? Buldun bşde kıymetini bilmiyosunnn"
"Hıh"
"Yyyaaa en önemlisi Hyunwoo Beyza Hyunwoo... Ben o çocuğu her izlediğimde ölüp ölüp diriliyorummm yyaaaa"
"Allah'ımm sana şükğrlerrr olsunnnn bize bu günleri gösterdinnnn... Yalnız Serra bak senden korkuyorummm..."
"Ne?! Ne konuda??"
"Ergen ergen fangirl tiplerine girip çocukları korkutmaaa"
"Bunu bana ben baygınken Joongki'yi kesen sen mi söylüyosun!!!!?"
"Ya! O olay farklı"
"Hee tabi çok farklıııı"
"Her neyse işte dediğim gibi, sıkmayalım onları"
"Bence de... Fangirl gibi davranmayalımm"
"Yani, ama ben çok heyecanlıyımmmmm Sugaa ve Hyunnwwoooo... Kulağa imkansız gibi geliyooooor. Özellikle de Suga ve Hyunwooo ve Joongkiiiiiii..."
"Serra zaten sadece onlar varrrrr"
"Sadece miii?!! Sadece miiiiii?!!!"
"Aaayyyyy!!!"
"Haklı!"
"Sizlede iki dakka konuşulmuyo aq -,-"
"Tı tı hiç insan kuzenine öyle der mi ayıpp walla yakısıyomu senin gibi genç imamhatipli bi kıza, aahhh aaahhhh yeni nesil hep böyle, Allah size ihsan eylesin"
"Serra... Okulu bitirdik"
"Yine de, Tı tı tı insan hiç kuzenine böyle der mi?"
"Serra kendi ağzınla diyosun, insna olsa demicek ama işte"
"Sen? Bana? Laf mı? Soktun? Halbuki bizi güzel shipliyolardı be Beyza"
"Ship mi?!!"
"Kızım sen en ara öğrendin ship falan loo??"
"Imını kıyıyım pfeoqkkopwefmkeq"
"Benim Ayşegül'e yaptığımı Kai Soo'ya yapsa, şu an KaiSoo shipperlarrr uçmuştu"
"Ne yapıyosunuz kiii??"
"Bilmesen daha iyi olur, hakkımda yanlış şeyler düşünmenizi istemiyorum"
"Ne??? Kızım cidden merak ettim, napıyon lan kıza!!"
"Sadece, bi kaç kere üstüne gitmiş olabilirim.."
"Yanlış şeyler düşünüyorum"
"Bazen bende kendimden şüpheleniyorum joğdkğodmlğdmlğmdlğkğro"
"Yyyaa ooofff Allah'tan iki dakka HunHan dedim ha -,-"
"Ahsen Allah aşkına sakın HunHan mı shipliyon sen? Kız sen ne ara bu işlere girdin 😂😂😂😂"
"Zaten benim favorim ChanBaek"
"1. Biz Ayşegül'üm ile daha iyi bi coupleız taağaamm mıı bi keremmm (SerSel reel bu arada ✌✌👌👌👍👍👏👏) 2. ChanBaek değil BaekYeol, Baekhyun'un adı önde olmalı"
"Aayyyy neyse neeeee!!"
"HAYIRRRRR"
"Sakin bizim canımız ommamız"
"Noldu Beyza?"
"Yarın ne giycez"
"Normalde böyle şeyleri takmam ama sonuçta Kore'ye gidiyoruz, ve yanımızda bizimle gekecekler malum!! Onun için... YARIN BEN NE GİYCEMMMMM"
"Ben eşofmanla gitmeyi düşünüyorum"
"SEN! NE! DİYOSUN!"
"Ya tamam bi sakin... Sadece şaka yaptım"
"Şakası bile kötü, düşünsene Suga'nın karşısına eşofmanla çıktığını... Kendimi öldürürüm daha iyi"
"Ya da HyunWoo'nun önüne... Iıığğğğyyyyy"
"Ya şaka dedik ya amk"
"Tamam artık ne giycez karar versek mi ne!!"
"Bence de, hadi biraz kurcalayalım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KPOP HAYALLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin