Everything I wanna do!

466 12 6
                                    

-Harry,mai dureaza mult?Mor de foame...Macar pot sa intru in bucatarie?ma plang

Era una din acele zile in care el pregatea masa,iar eu trebuia sa turbez asteptand pentru ca mirosea a dracu de bine facandu-mi stomacul sa o ia razna.

-Nu mai dureaza mult.iese din bucatarie si ma saruta

-Asta ai zis acum 20 de minute..ma plang

Rase usor si se uita cu un ranjet pervers la mine.N-am apucat sa ii zic nimic ca s-a dus in bucatarie intorcandu-se cu mancarea.Aleluia!

-Ciocolata si menta!!ranji la mine

-Fursecuri?Ce dracu' ti-a luat atata?

-Am pus suflet.

Am inceput sa radem amandoi.Ne-am asezat pe canapea cu afurisitele alea de fursecuri care erau delicioase dar nu intelegeam cum de au durat asa de mult.

-Harry?

-Da,ursulet.

-Nu-mi mai zice asa.Totusi..de ce a durat asa mult?ridic o spranceana la el

-Am ars friptura,imi zice si se uita la podea

Am inceput sa rad,iar el sa ma gadile.

-Opreste-te!!

-De ce?Macar ai motiv sa razi.

-Aww,te-ai suparat?

-Niciodata,ursulet.

Acum statea deasupra mea.Mi-a atacat buzele intr-un sarut salbatic.Ne-am oprit din sarutat dupa ce ramasesem fara aer.

-Ce zici de o baie?zambi la mine pervers.Stiam ce avea in minte,dar nu il puteam refuza.

-Hmm...

M-a pus pe umarul lui si urca sus cu mine.Am ajuns in baie,unde inainte de a ma pune jos,m-a muscat de fund.

-Au!ma intorc spre el si ii dau un pumn peste umar

Se apropie de mine si ma saruta tandru pe buze ,apoi pe maxilar,coborand saruturile mai jos pe gat trasand cu limba linii subtiri pana sub lobul urechii.Am gemut scurt.Imediat ma dezbraca si ma tranteste in cada.Se dezbraca si el repede,descoperindu-si frumosul trup.Se aseza langa mine in cada si ma trase in poala lui.Ii puteam simti dinozaurul sub mine simtind cum creste.Aveam chef sa ma joc.Mi-am cocotat feminitatea pe dinozaur incepand sa-l spal pe cap.M-a tras mai aproape de el gustandu-mi sfarcurile.Mi-am dat capul pe spate de placere atuci cand imi sugea usor sfarcul in timp ce cu celalta mana il masa.Facea o treaba asa de buna cu limba pe care o simteam acum ca imi coboara jos pe abdomen. Ma ridica pe margine cazii si isi scufunda  capul intre picioarele mele.O,Doamne!El se juca cu limba adaugand un deget ce amplifica placerea.Eu deja innebuneam de placere.Gemeam,de fapt aproape am tipat atunci cand mi-a luat usor clitoristul intre dinti sugandu-l usor.Muschii mei pelvieni se strangeau tot mai mult,semn ca urma sa imi dau drumul.Dupa ce am terminat Harry ma aseza din nou in poala lui.Acum urma actiunea.

-Si cum vrei sa ti-o trag pe la spate?ranji

-Harry!

Ma saruta salbatic in timp ce mainile lui se plimbau pe spatele meu.Ei bine,nu m-am abtinut si am intrat usor in el care gemu scurt.

-Se pare ca tu mi-o tragi acum.

-Nu mai vorbi

Am continuat sa intru si sa ies din el in timp ce el gemea afundat.Am intrat de data asta am intrat de tot in el.Am gemut puternic.

-Shit!Ursulet esti bine?

N-am spus nimic,doar am inceput sa ma frec de el.Imi placea atat de mult cum gemea.

-La dracu' ma omori.abia imi spune printre gemete

M-am dat jos din poala lui asezandu-ma langa el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 28, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Everything I wanna do!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum