Always...
#by_han_hsu
Ep~1
Incheon ေလဆိပ္ဖက္မွ အရွိန္ျပင္းျပင္းျဖင့္ ကားတစ္စီးေမာင္းလာသည္ ထိုကားသည္ အရွိန္ျဖင့္ တံတားေပၚသို႔ေမာင္းလာရာ တစ္ဝက္ေလာက္
အေရာက္တြင္ အရွိန္မထိန္းႏိုင္ပဲ Slip ျဖစ္ကာ ျမစ္ထဲသို႔ ျပဳတ္က်သြားသည္
Flash Back,
ညက မိုးရြာထားတာေၾကာင့္ လမ္းေပၚတြင္ ေရအိုင္အေသးေလးမ်ားကို ေတြ႕ေနရသည္ မိုးရြာထားေသာအရွိန္ေၾကာင့္ ရာသီဥတုက အေနေတာ္ျဖစ္ေနသည္...က်မ ညတုန္းထဲက သိပ္အိပ္မေပ်ာ္တာေၾကာင့္ ဒီေန႔ ေက်ာင္းကုိ အေစာၾကီးေရာက္ေနတာပါ...ညကမိုးေၾကာင့္ yul နဲ႔ fany ေတာ့ ဒီမနက္ ထေတာင္ ထနိုင္ပါ့မလားမသိ...ခုထိလဲ မလာေသး...ဒီနွစ္ေကာင္က အျမဲတမ္းေနာက္က်တတ္သည္...ေတာ္ေတာ္ အိပ္ပုတ္ၾကီးၾကတယ္...က်မက် အျမဲတမ္း အိပ္ပုတ္ၾကီးတယ္ ဘာတယ္ ညာတယ္နဲ႔ တကယ္တမ္း အိပ္ပုတ္ၾကီးတာ သူတို႔ေလ...
sica : Aish~ ခုခ်ိန္ထိ မလာၾကေသးဖူးလား...anne ငါကပဲေစာေနတာလား...
~က်မေတာ့ ေစာင့္ရင္းနဲ႔ တျဖည္းျဖည္း စိတ္မရွည္ျဖစ္လာသည္ ဟိုနွစ္ေယာက္ကလဲ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ တိုင္ပင္ထားၾကလား မသိ...ခုထက္ထိကို ေရာက္မလာေသးတာပါ...
sica :aish~ေတာ္ပီ မေစာင့္ေတာ့ဖူး အထဲဝင္နွင့္မယ္...
~က်မ အေဆာင္ရွိရာသို႔ က်မလမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့သည္...
အနည္းငယ္ၾကီးေသာ ေရအိုင္တခုကို က်မျမင္ေတာ့ က်မေရွာင္သြားရန္ ေျခလွမ္းလွမ္းလိုက္သည္ ဒါမဲ့ က်မေနာက္က ကားသံၾကားတာေၾကာင့္ က်မ ေရအိုင္ကို မျဖတ္ေသးပဲ ကားအလာကိုေစာင့္ေနလိုက္သည္...
*ဗြမ္း*
~ဘယ္လိုလူေတြလဲ ကားကိုဒီလိုေမာင္းသြားတာ...က်မ တမင္ေတာင္ သူတို႔ကုိ ေရွာင္ေပးထားတာကို...အခု က်မေအာက္ပိုင္းတခုလံုးစိုရႊဲကုန္ပီ...ဒီပံုစံနဲ႔ က်မဘယ္လိုေက်ာင္းစတက္ရမွာလဲ...ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဒီေန႔ မွ skirt ဝတ္လာမိလို႔...*ေတာက္*
ကားကိုေတာ့ ေမာင္းပီးထြက္သြားလိုက္တာ တခ်က္ေတာင္ လွည့္မၾကည့္...ဘယ္လိုလူေတြမွန္းကုိ မသိဖူး...ဟြန္႔
Inside,
boy 1 : မင္းကကြာ ဟိုမွာအကုန္စိုသြားပီ မဟုတ္လား...
boy 2 : ငါတမင္လုပ္တာမွ မဟုတ္တာကြာ.
boy 1 : aish~ေက်ာင္းေရာက္တာမွ နွစ္ရက္ပဲရွိေသးတယ္ ျပသနာရွာေနတယ္...
boy 2 : အခု ငါတမင္လုပ္တာမွ မဟုတ္တာေလကြာ...
boy 1 : ဟာ...
~ကုိယ့္နဖူးသာ ကုိယ္ျပန္ရိုက္မိေတာ့သည္...Kim Tae KimTae မင္းေတာ့ကြာ...
boy 2 : ဘာျဖစ္တာလဲကြ...မင္းကလဲ~
boy 1 : အဲ႔ဒါ ငါ့တို႔ Major ရဲ႕ Ice Princess...
boy 2 : ice princess ဟုတ္လား....
boy 1 : ဟုတ္တယ္...သူက အရမ္းေအးတာ...ဒါမဲ့...
boy 2 : ဒါမဲ့ ဘာျဖစ္လဲ...
boy 1 : သူ႕ေဘးက နွစ္ေယာက္ေတာ့ စြာတယ္ကြ...ခု မင္းအသံုးမက်လို႔ သူ႕အဝတ္စားေတြ ေရစိုသြားတယ္...ဟုိႏွစ္ေယာက္သိရင္ မင္းေတာ့ သြားပီ...
~က်ေတာ္ ဒီေက်ာင္းကို မေန႔ကမွ ေရာက္တာမို႔ ဒီေက်ာင္းအေၾကာင္း ဂဃနဏ မသိပါ...က်ေတာ္ စသိတဲ႔မိန္းကေလးဆိုတာ သူပထမဆံုးေပါ့...
Other side,
sica တေယာက္ toilet သို႕ ခပ္သုတ္သုတ္ေလွ်ာက္လာသည္...
ပါးစပ္ကလဲ တတြတ္တြတ္ ဘာေတြေျပာေနမွန္းမသိ...
toilet ေရာက္ေတာ့ မွန္ကိုစိုက္ၾကည့္ကာ...
sica : aigoo...သြားပါပီ...တကုိယ္လံုးကုိ ရႊဲရႊဲစိုေနတာပဲ...Hoo~
~tissue ေတြနွင့္ သူမ၏ ေျခေထာက္ေအာက္ပိုင္းကို သုတ္ေနေလသည္...မနက္ေစာေစာ ခ်မ္းကခ်မ္းနွင့္...
ဆယ္မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ေရစိုတာအကုန္လံုးကို အပီးအစီးသုတ္ပီးသား ျဖစ္သြားသည္...
U r the one...u r the one...*ph ring*
ဖုန္းကုုိ ပခံုးနဲ႕ နားၾကားထဲထည့္ညွပ္ကာ ေခါင္းကိုတဖက္ေစာင္းလ်က္...
လက္ကလဲ မအားဖူးေလ...လက္ျပန္ေဆးပီးေတာ့ tissue ေလး ဘာေလးနဲ႔ သုတ္ရေသးတယ္...
sica : Hello...fany ya~ ေျပာ...
fany : hello...sica ငါဒီေန႔ေက်ာင္းမလာေတာ့ဖူး...
sica : wae?
fany : x ခ်င္လိုု႔...အပ်င္းတစ္ေနတာေပါ့ဟာ...ဟဲ ဟဲ
sica : Aigoo...လူဆိုးမေလး...ေတာ္ေတာ္ဆိုး...yul ကေကာ
fany : အမေလး ေဒၚ sica... ရွင့္ yul က ဘယ္တုန္းက ရွင္လာတဲ႔ ရက္ဆို မလာပဲေနဖူးလို႕လဲ...
sica : aw ဟုတ္သားဟ *smile*
~sica toilet ထဲမွ အထြက္...
*ခြမ္း*
fany : hello~ hello
sica's pov : သြားပါပီ...ငါ့ ဖုန္းေလး...
~က်မ နွေျမာတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ ၾကမ္းျပင္ေပၚက်သြားတဲ့ က်မဖုန္းေလးကုိ ေကာက္ယူလိုက္သည္...က်န္တာ ဘာျဖစ္ မျဖစ္ေတာ့ မသိ...မွန္ကေတာ့ ကြဲကိုကြဲ သြားတာပါ...
boy : Sorry ပါဗ်ာ...က်ေတာ့္ေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားဖုန္းေလး...
~ထိုအသံေၾကာင့္ က်မထိုင္ေနရာကေန နည္းနည္းေလးေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္...အသားခပ္ျဖဴျဖဴ မ်က္ခံုးေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ေကာင္ေလးတေယာက္ပါ...ဆံပင္ကို အနီေရာင္ ပါးပါးေလးဆိုးထားပီး နားမွာ အေပါင္းပံု နားကပ္ေလးတဖက္ကို ဝတ္ထားေလရဲ႕...
~Omo...ice princess...က်ေတာ္ သူ႕ကို အမွားလုပ္မိတာ ဒါပါနဲ႔ဆို နွစ္ခါရွိပီ...အားနာလိုက္တာ...
sica : Gwenchana...*cold tone*
boy : က်ေတာ္ေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားဖုန္္း ဒီလိုျဖစ္သြားတာပဲ...က်ေတာ္ျပန္ေလ်ာ္ေပးပါ့မယ္...
sica : က်မမျငင္းပါဖူး...ရွင့္ေၾကာင့္ျဖစ္သြားတာပဲ...ရွင္ျပန္ေလ်ာ္ေပးသင့္တယ္...
~ဘယ္လိုၾကီးလဲ...ဘာျပန္ေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ဖူး...
boy : Ah nae~*donkey smile*
sica : Eirimi Boo yr??*cold tone*
boy : Nah...Ar...Kim Tae ပါ...*smile*
sica : က်မနာမည္ Jessica ပါ...
tae : nae...
sica : က်မ ဖုန္းကုိ ဘယ္လိုလုပ္ေပးမွာလဲ...
tae : က်ေတာ္ မနက္ျဖန္က်ရင္ အစားျပန္ေလ်ာ္ေပးပါ့မယ္...
sica : First year...Room 2...
tae : nae...
~tae ကပံုစံကစပ္ျဖီးျဖီးနွင့္ sica ေျပာတာကုိ နားမလည္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပေနသလို...sica ကေတာ့ ခပ္ေအးေအး...
sica : က်မစာသင္ေနတဲ႔ အခန္းကုိေျပာတာပါ...
tae : ah~ဒီလိုလား...
sica : ဒါဆို...
~sica ကေျပာပီးတာနဲ႔ တျပိဳင္နက္ တခါထဲ လွည့္ထြက္လာသည္...
tae : chaw gi...ဘယ္လိုေလးလဲမသိ...ေျပာပီးတာနဲ႔တခါတည္းကုုိ လွည့္ထြက္သြားတာပဲ...*whisper*
tae's pov : Kwiyo thar...*donkey smile*
xxxxxxxxxxxx
yul : sica ...ဘာျဖစ္လာတာလဲ...နင့္ဖုန္းကုိ ေခၚေနတာလဲ ေခၚလို႔မရဖူး...
sica : ow...ဖုန္းပိတ္ထားတယ္...
yul : wae?
sica : ဒီလိုပဲ...လာပါ အတန္းသြားတက္ရေအာင္...
yul : ow...
~yul ကေတာ့ နားမလည္တဲ႔ ပံုစံနဲ႔ sica ေနာက္မွ ေခါင္းကုန္ရင္း လိုက္လာခဲ့သည္...
xxxxxxcccc
Coming soon Ep 2
Feedback pls.
YOU ARE READING
Always
RomanceAlways... By Han Hsu Intro... KIM HYO Kim Family ၏သားျကီး ေအာင္ျမင္တဲ႔ စီးပြားေရးသမားတေယာက္ပီပီ အတၱၾကီးသည္ လိုခ်င္တာကို မရ ရေအာင္ယူတတ္ပီး ေျပာသည့္အတိုင္း ထပ္တူက်ေအာင္လဲလုပ္တတ္ေသာသူတေယာက္ပါ... ညီျဖစ္သူ Kim Tae ၏ ခ်စ္သူကုိ ငယ္ငယ္ထဲက တဖက္သတ္ ခ်စ္လာခဲ...