Acesta va fi ca un fel de jurnal al meu...am stat putin pe ganduri,sa-l fac sau nu? Here I am :-)
Draga persoana care citesti asta si probabil nu ma cunosti,nu stiu ce e cu mine in ultima vreme si nu vad de ce ti-ar pasa tie ,dar poate ma intelegi.
Chestia e ca am un sentiment de tristete permanenta,poate,cred c-as putea spune asa. Nu spun ca nu rad sau nu zambesc ,dar nu...nu e ce era mai demult. Mereu,in mine,acolo ascuns bine de tot e un coltisor intunecat ,rece si trist unde demonii mei se ascund,nu cred ca cineva l-a vazut pana acum ,pana chiar si mie mi-e frica de ...acea parte din mine.
M-am schimbat mult,nu mai vorbesc atat,vorbeam muuuult ,acum practic sunt cam anti-sociala,nu imi mai fac prieteni...
adica? pentru ce?
ca sa-si bata joc de mine? oricum toti pleaca intr-un final,nu?
Un singur lucru ma face sa mai am o mica raza de soare,ochii lui verzi,zambetul lui ,imbratosarile lui,saruturile...ah,el.
Faptul ca-mi e alaturi 24/24 si imi da cele mai bune sfaturi.
Cu parintii? E ca si cu parintii. Din 7 zile 5 ne certam 1 suntem suparati si 1 ii ok. Deci e bineee.
Acum hai sa ma descriu putin,am 14 ani ,par lung si saten inchis,ochii mari si albasrii. Am 1,70 si 48 kg.. Ma urasc si nu imi place nimic la mine,cand sunt extrem de suparata mai si fumez...dar nu mult,si e un fel de secret. Am un singur rinichi din nastere,destul de multa lume se naste asa. Iubesc pisicile si cam toate animalele,spre deosebire de oameni,cant la chitara electro-acustica si desenez de cand ma stiu,sunt la liceul de arta pe profil de arte plastice. Iubesc ploaia,si sunt genul de persoana care nu are nevoie de umbrela,imi place sa beau ceai si cafea si sa ma uit la seriale. Ma declar o ciudata ,un fu*king retarded kid si un unicorn in toata regula :-) cam atat pentru azi..am sa mai scriu cand simt nevoia ^-^.
CITEȘTI
The little dark corner
RomanceUn fel de jurnal...gandurile mele care mi-e frica sa le rostesc cu voce tare.