yaz başlıyor

63 7 6
                                    


YUKARIDAKI MELİS

Sabah şu lanet olası alarm ile kalktım.
Kim koydu. Bu alarmı . Ha doğru ya bu gün okulun son günüüü.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Sonunda hazırlamış , kahvaltısını yapmış. Ve valizi hazırlamıştım.

Haa bu arada benim adım melis Özal.

Ve birde benim bir abim var .
Adı Oğuzhan Özal. çok gıcık , çok yakışıklı. Çok ego tavan yapmış. Ve gerçekten iyi yürekli küfüre arkadaşlarından kapmış. Bir abi ve odasına izin almadan girmeme kızan bir abi.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Sonunda okuldan çıkmış eve doğru en yakın kankimle yürüyorum. Haaaa unutmadan
Kankimin adı Dicle Özkan .

Herneyse eve doğru yürürken çok sessizdik ilk defa böyle sessizdik ama çok erken konuştum galiba çünkü bu sessizliği Dicle bozdu .

" inanabiliyormusun ! Sen ve ben tatile başbaşa ve o tatilde bir sürü taşlar . Hemen alışverişe çıkmalıyız. Zaten bu gün akşam servis kalkacak. .."

" off Dicle off ben alışverişe hiç çıkamam zaten uykum var sen çıkarsın. Ve bu arada tek ikimiz gitmiyoruz. Abimde geliyor ve ayrıca ben tatil yapmaya gidiyorum taş kesmeye değil. "

" yaa melis yapma ne uyuması
Ben alışverişe çıkacam . ama sen uyuma gözünü seveyim. Sen uyudunmu uyanmıyon ve ayrıca yolda uyursun. "

Bu kız kafayı yemiş lan alt tarafı tatil yapıp gelecez sanki çok önemli bir yere gidiyormuş gibi ... töbe yaa

Neyse en sonunda eve vardık. Ve saat 20.30 da çıkacağımıza dair birbirimizi tembihledikten sonra sonunda eve gelebilmiştim.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Sonunda herşeyim hazır bir şekilde valizi min fermuarını kapattım ve çantamı alıp aşağıya indim.

Tabi kapıyı açtığımda karşımdaki manzarayı görünce küçük çaplı bir şok yaşadım . Ama sonradan aklıma geldi. Bu Dicle
Asla az birşeyle biryere gitmezdi.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Elinde en az 5 valiz vardı . Ama ben de şanslıyım çünkü Dicle benim için de iki Valiz getirdi.

Alışveriş yapmayı sevmem ama
Yeni kıyafetler Hayır demem.

Zaten Dicle benim en fazla 1 Valiz alacağımı bildiği için 2
Valiz verdi

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Sonunda ama sonunda okula gelmiş servise binmiş ve herşeyimiz hazırdı.

Daha zaman olduğundan Dicle ye haber verip servisten inmiştim.

Telefonuma bakarak yürüdüğüm için kime çarptığımı görmemiştim. Ama kesinlikle taşa çarptım ama bu hareket ediyor yani kesin tanımadığım kaslı bir çocuğa çarptım.

Kafamı kaldırdığımda çocuk bana piç Smile yapıyordu.

Onu Takma dan yürüyecektim
ki konumdan tuttu. Ve beni kendine doğru çekti.

AZ YAZDIM BİLİYORUM AMA ŞİMDİ DEN SÖYLEYİM BEN ÇOK ÜŞENGEÇ BIR İNSANIM
AMA YİNEDE ÇOK YAZMAYI ÇALIŞIRIM. SIZI SEVİYORUM YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYINIZ. ÖPÜLDÜNÜZ BY BY ♡ ♥

 YAZ YATİLİ VE OKUL ( Kesinlikle Tavsiye Yoktur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin