Kapitel 16. Har en bra jul utan er

590 19 173
                                    

Boom jag har hoppat i tiden (som vanligt) så nu är det jullov på Hogwarts enligt mig för just nu så bestämmer jag.
Ja och bara så ni vet. Har inte kollat igenom kapitlet så det är säkert 58239 stavfel😂
Btw så är Ash utseende ändrat.
Så istället för att se ut såhär:

Så istället för att se ut såhär:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Så ser han ut såhär:

KEKDORMOFMPFMEPSKDLALSNSPAMELWMDLDNDPXMWLFMDPEMDPXMDMD CAMERON DALLAS ÄR SÅ SJUKT SNYGG OCH BARA SÅ ATT ALLA VET RÖR NI HONOM DÖR NI FÖR HAN ÄR MIN FRAMTIDA MAN SÅ RÖR HONOM INTE!!!!!!Ja så Mollys kille ser ut som Alvas kille *host* drömkillen som...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

KEKDORMOFMPFMEPSKDLALSNSPAMELWMDLDNDPXMWLFMDPEMDPXMDMD CAMERON DALLAS ÄR SÅ SJUKT SNYGG OCH BARA SÅ ATT ALLA VET RÖR NI HONOM DÖR NI FÖR HAN ÄR MIN FRAMTIDA MAN SÅ RÖR HONOM INTE!!!!!!
Ja så Mollys kille ser ut som Alvas kille *host* drömkillen som bara kommer hända i mina drömmar sorgligt nog *host*
Men nu tycker jag att det har varit nog ifrån mig och vi kör kapitlet istället!

(Mollys perspektiv)

Det är julafton imorgon.
Att få Sky och Mackenzie att prata med varandra igen var inte lätt. Men dom insåg att dom inte skulle kunna vara arga på varandra under julen så dom slöt fred. Tur för oss andra för jag orkar snart inte med dom längre och då får jag ett raseriutbrott, vilket alla andra redan har fått typ men inte jag, än iallafall... Men ingen vill ju se det hända så för att inte leka med elden så slöt dom fred.
Men som sagt... IMORGON ÄR DET JULAFTON!!
Mamma och pappa är inte hemma vilket är lite tråkigt. Dom kommer inte vara hemma under hela jullovet förutom dom två sista dagarna så jag, Score och Melanie kommer inte att få träffa dom mer än två dagar innan vi måste tillbaka till Hogwarts. Jag saknar dom så otroligt mycket.
Jag, Score och Melanie har bestämt oss för en sak. Eftersom att vi har föräldrar fritt på julafton har vi gjort såhär... Vi har bjudit hit jättemånga vänner, sånna personer som alla känner, på dagen vill alla vara med sina familjer ju men sedan på kvällen är alla välkomna hem till oss Malfoys för att sedan sova över också om man känner för det.
Men nu så står vi och pyntar i hela huset. Eller rättelse. JAG pyntar i hela huset. Melanie och Scorpius är nere i köket. Det skulle ju vara ett under om dom typ städade där eller bakade pepparkakor eller nått sånt men nej. Dom äter massor av pepparkakor som Patricia bakar.
Patricia ska inte vara här imorgon. Pappa och mamma hade inte gett henne ledigt eller något sånt men jag sa att hon inte behöver vara här, hon har en familj med tre barn hemma som alla är småbarn och skulle bli jätteledsna om deras mamma behövde jobba på julafton. Så jag sa åt henne att hon inte hade något val! Hon var tvungen att vara ledig imorgon.
Därför bakar hon extremt mycket idag men hon gömmer undan 95% av det så att inte Scorpius och Melanie ska äta upp allt. Dom vet nämligen inte att jag gav Patricia ledigt och dom kommer kanske inte bli jättenöjda med det... Men när dom får höra anledningen så kommer dom nog att förstå.
Men Patricia sa att hon gärna skulle vilja ta med sig sina barn och vara här under dagen imorgon så kan hon laga en stor festmåltid och vi (jag) kan få leka med barnen. Alla barnen är under fem år och jag ÄLSKAAAAAR småbarn, så det blir nog perfekt. Det är två tvillingar som är fem och en som är tre. Jag har sett dom på bild och dom är bara föööööööööör gulliga så jag kommer absolut att njuta. Det svåraste blir nog bara att berätta det för Melanie och Scorpius.

Malfoys TrillingarOnde histórias criam vida. Descubra agora