Capitolul 5-S.H.I.E.L.D.

356 22 5
                                    

-Ce se întâmplă? -întreb deja speriată când aud niste zgomote ca de împușcături.
-Matt!?-îl întreabă Ryan de pe scaunul soferului pornind masina.
-Ceilalți au plecat spre pădure şi da,alea sunt proiectile C-16.-spune scoțând din rucsac o arbaletă pe care a asamblat-o imediat.
-Proiectile?Bigbane?O arbaletă? -întreb şi mai speriată.
-Da.Shailley, cred că trebuie să -ți explic. -spune concentrat la drum.

-Crezi?spun răstit.
-Nu am fost la facultate în ultimii patru ani.
-Spune -mi ceva ce nu stiu!Atenție! -strig când văd că nu încetinește în curbă.
-Am fost in S.H.I.E.L.D.Iar numele meu nu este Ryan Hamming, ci Ryan Stark.-spune accelerând.
-S.H.I.E.L.D?Stark?Stai puțin! Adică Tony Stark?Omul de fier si Razbunatorii?-întreb socată.
-Ăla -i tata! -spune Ryan mândru.
-Iar Clint Barton este tata.-strigă Matthew din spate țintind spre ceva.
-Am ajuns. -adaugă Ryan oprind masina.
-Unde?-întreb curioasă.
-Intr-un loc de unde putem contacta S.H.I.E.L.D. în siguranță. -spune Ryan coborând din masină. Matthew vorbea deja cu Troy afară.
-Perfect!Suntem în mijlocul pustietatii.-spun mai mult pentru mine.
***
Cobor din masină şi îi văd pe băieți certandu-se:
-Nu putem să o ducem în S.H.I.E.L.D.Este un civil!-spune Issac furios.
-Mie mi se pare de încredere. -spune Mason aparandu-mă.
-Îmi este ca o soră! Nu ar spune nimic despre noi,nu ne-ar trăda. -spune Ryan ferm.
-Băieți! -spun văzând o chestie ciudată pe masina pe care o conducea Issac,dar nu sunt bagată în seamă. -Băieți! -țip obținând perechi de ochi ațintiți asupra mea.-Ce-i chestia aia? -întreb arătând spre punctul acela negru de pe capotă.
-O bombă! -spune Rosie-Adapostiti-vă!
Următoarele clipe au fost un haos total.Am fost trantită la pământ de cineva şi ne-am ascuns după un copac exact când s-a produs explozia.Am stat acolo ceva timp,şocată ,cu spatele lipit de un corp bine-făcut şi cu mâinile lui aşezate protectiv în jurul meu.Într-un târziu m-am uitat la persoana care m-a protejat:
-Matthew? -întreb surprinsă.
-Esti bine?-a fost primul lucru pe care l-a spus.
-Cred că da.Am doar niste vanatai.-spun ridicandu-mă de pe jos.
-Shailley! Matthew! !-îl aud pe Ryan.
-Aici!-strig eu şi Matt la unison.
-Sunteți bine?-întreabă Mason după ce ne adunăm toți la un loc.
-Da.-spun simplu.
-Shay,n-am apucat să -ti explic. -spune Rosie venind spre mine.
-Mi-a explicat Ryan.Presupun că Issac este fiul lui Thor,Mason al lui Bruce Benner,iar Troy este fiul Căpitanului, nu?Tu măcar esti sora lui?-o întreb pe Rosie arătând spre Ryan.
-Cel putin e deșteaptă. -îl aud comentând pe Issac.
-Sunt sora lui.Şi ai dreptate în legătură cu părinții lor.-spune resemnată.
-Perfect. Voi astepta acolo-spun arătând spre un petic de iarbă de sub un pom-până vor veni cei de la S.H.I.E.L.D.-şi plec într -acolo.
***
Matthew P.O.V.
Îi asteptăm pe cei din S.H.I.E.L.D .de vreo douăzeci de minute şi suntem mai plictisiți ca niciodată.
-Chiar ne-a salvat. -spune Mason usor socat.-Cum am putut pierde bombă din vedere?
-Mie mi se pare că Matthew a protejat-o.-spune Issac de lângă Rosie.
-Dacă nu ne spunea de bombă, nu mai aveam ce proteja.-spun ridicandu-mă şi îndreptându -mă spre Shailley.
-Ăsta ce mai are?-întreabă Ryan dând să se ducă după el.
-E îndrăgostit. -spune Rosie tragandu-l de tricou înapoi pe iarbă.
Shailley P.O.V.
-Hei!-spune Matthew așezându -se în fața mea.
-La revedere! -spun fără chef de vorbă.
-Okeyy....Presupun că esti nervoasă. -spune uitandu-se la mine.
-Presupui?!-spun sarindu-mi tandara.
-Ce zici de un joc?-spune schimbând subiectul.
-Ce fel de joc?-spun suspicioasă.
-Ai dreptul la trei întrebari la care voi răspunde sincer.
-Fără secrete S.H.I.E.L.D.?
-Fără secrete S.H.I.E.L.D.-incuviinteaza așteptând întrebările.
-Bine atunci. -spune zâmbind -În toate filmele agenții secret i au diferite specializări, care este a ta?
-Sunt arcaş şi strateg.-spune direct.
-Strateg?-întreb surprinsă.
-Analizez toate posibilitățile şi o comunic pe cea mai sigură. Bine,asta când ceilalți chiar mă ascultă. -spune mai mult pentru el, iar eu încep să râd.
-Dar ...-şi văd un fel de avion aterizînd la câțiva metri de noi doi şi la alți câțiva de ceilalți.
Mă ridic vrând să mă duc spre avion,dar simt respirația cuiva în ceafă :
-Mai ai o întrebare. -îmi spune la ureche.
-Matthew!Shailley....Ce se întâmplă aici?-întreabă Rosie suspicioasă.
-Nimic! Absolut nimic!-spun cuprinsă de o roseață în obraji,iar apoi merg repede spre avion.
După ce ne-am urcat toți în avion, majoritatea au adormit. Am ajuns târziu la sediul S.H.I.E.L.D.,pe la trei dimineața. Rosie m-a târât în camera ei şi ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că m-am trântit în pat şi că Rosie spunea ceva de Issac.
Cel de la media e Ryan. (Chage Crowford )

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum