Ayağımda giymekten en nefret ettiğim ve kimin hangi akla hizmet böyle bir cisim ürettiğini bilmediğim bir topuklu ayakkabı faciasiyla ofisime doğru ilerliyordum.Tam ofis kapısının kulpundan tutmuşken sekreterim Ceyda'nın "Yaren Hanım bir dakika bekler misiniz?" demesi ile yüzümü ona döndüm.Yüzümde ki tebessüm ile "Efendim Ceyda?" diyerek konuşmasını bekledim."Yaren Hanım bugun saat 14.00'da Merve Hanım'la olan randevunuz iptal edildi.Merve Hanım bugün biraz rahatsızmış ve bende Merve Hanım'dan sonraki randevuyu saat 14.00'a aldım" dedi."Tamam Ceyda sorun yok.Çok iyi yapmışsın" diyerek ofisime girdim.Saat 14.00'a kadar olan seanslarımın kimi hafif tramva kimi ise orta düzeyde olan travmalardı.Saat 14.00 olduğunda kapım tıklatıldı ve Ceyda başını kapı aralığından uzatarak "Timur Bey geldi Yaren Hanım" diyerek bugün ilk seansımızın olacağı hastamı odama yönlendirdi.Timur Bey içeri girince ayağa kalktım ve ona doğru yürüdüm.Ben "Hoş geldiniz Timur Bey.Ben Yaren buyurun oturun.Bir şeyler içer misiniz?" diye sorarken kendisi ise sadece göz teması kuruyor ama konuşmuyordu. Konusmaması biraz kaba olsada göz teması kurması da güzel bir şey di.Ben hiç yokmuşum gibi davranıp masamın önündeki koktuklardan birine ilerleyip oturdu.Ben de koltuğuma geçerek Timur Bey'le ilk seansımızın başlangıcını yapmaya karar verdim."Nasılsınız Timur Bey?" diye sorduğumda önce gözlerinde tarif edemediğim bir duyguyla -ki bu hiç olumlu bir duyguya benzemiyordu- gözlerimin içine baktı sonra da "İyi olsam burada işim ne Doktor?" diye hafif sert bir çıkışta bulundu."Evet buraya kötü bazı anılarınız için geldiniz ama bu demek değil ki hayatınızın her anı kötü olacaksınız.Hayat bizi hem güldürüp hem ağlatabilir ama biz hep hayatın kötü anlarını hatırlarız.Halbuki yaptığımız çok yanlış asıl üzüntüyü biz kendimize yaşatıyoruz.Ama işin formülü o kadar basit ki hayata ne verirseniz onu alırsınız.Biraz en içten gelen bir tebessüm iyi olmanız için yeterli Timur Bey" diyerek yine çenemi çalıştırmıştım.Timur Bey ise "Bana edebiyat mı yapıcan yoksa işini mi yapıcan?" dediğinde ona "Ben zaten işimi yapıyorum Timur Bey" "İyi o zaman iyileştir beni!" "Ben sizi iyileştiremem sadece yardımcı olabilirim her şey sizin iç dünyanızda bitiyor.Şimdi dosyanız da bir kaç bilgi var ancak o günü sizden dinlemem daha doğru olacak." dediğimde önce bir müddet sustu ve ardından gözlerini karşısında ki duvara sabitledi."O gün..."
MERHABA ARKADAŞLAR. BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU ANCAK İLK DENEYİMİMİN VERDİĞİ HEYECANLA BU KADAR OLDU.HATALARIM YA DA SACMALADIĞIM YERLER OLMUŞSA ÖZÜR DİLERİM. UMARIM KİTABIMI BEĞENMİŞSİNİZDİR LAKİN BEN SİZDEN VOTELERLE BEĞENİ İSTEMİYORUM GÖNLÜNÜZ DE BEĞENİ TOPLAMIŞSAM NE MUTLU BANA.ŞİMDİDEN HİKAYEMİ OKUYACAĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. UMARIM HAYATINIZ DA İSTEDİĞİNİZ HER ŞEYİN EN HAYIRLISINI VERİR RABBİM... :-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTAMLA YASAK AŞKIM
Teen FictionYine güzel,güneşli ve cıvıl cıvıl kuş sesleri ile uyandım güne. Ben Yaren.25 yaşında bir psikoloğum.İşimi aşkla yapıyorum.Çünkü insanları girdikleri sıkıntıdan,içinde bulundukları dertlerden kurtarmayı ve onların yüzlerinde oluşan,içinde sadece bolc...