Okulumuz... RESIMDEKİ SELEN

3.3K 81 17
                                    


Arkadaşlarımla ben yatılı bir okula gelmeye karar verdik. Okulumuzun görünüşü çok güzeldi . 2 yıl bu okulda kalacaktık , hepimiz biliyoruz ki ailelerimizi çok özleyeceğiz ama yine de bunu yapmayı istiyorduk.

Annem o sabah beni uyandırdı. Okula kayıt yaptıracaktık. Alp ve Ceren in beni beklediğini söyledi ve ben bavulumu hazırlamak için giyinme odasına indim. Bavulumu hazırladım ve kahvaltımı yaptım, kapıya çıktım okulumuzun adı Forks okulu idi.
İçeriye girdiğimizde insanların bize bakışları beni rahatsız etmişti , görünüşe göre Alp ve Ceren'i de rahatsız etmiş. Aileler kayıt yaptırmak için müdürün odasına girdiler. Okulumuzun içi beklediğimden daha büyük ve dekoratifdi. Bu bizi memnun etmişti. Müdür bizi içeriye çağırıp okulun kurallarını söyledi , ve derslerimizin iyi olmasını söyledi. Ve bizi odalarımızın anahtarını vererek okulu gezdirdi.

Artık ailelerimizden ayrılma vakti gelmişti. Bu durum bizi biraz üzdü. Ama yine de 2 haftada bir telefonla konuşup 1 ayda bir görüşebilecektik. Bu içimi rahatlatmıştı. Odamıza gittik 3 adet yatak vardı. Ilk günümüz olduğu için bize 2 gün okul yoktu, çok yorulduğumuz için yatmaya karar verik.

Alp ; "Buraya gelmekle iyi yaptık gibi sanki ? "

Ben; " Ama insanları biraz tuhaf öyle değil mi ? "

Ceren ; " Evet bencede iyi yaptık, ama insanlar çok tuhaf olduğunu belli ediyor. "

Alp ; " Saat 12 olmuş bence yatalım bunları yarın konuşuruz."

Ben;" Evet bencede iyi geceler "

Ceren ; " İyi geceler tatlı rüyalar "

Alp ; " İyi geceler..."

Artık uykumuz geldiği için uyumaya karar verdik . Alp ve Ceren uyurken ben uyanıktım saat 2 olmuştu. Dışarıya çıktım , dolaşırken 2 erkek vardı. Birinin burnu kanıyor , diğerinin eli kırıktı. Bunları görünce tekrar odama giderken biri ile tanıştım. Adı Gökmen idi. Çok hoş biri gibiydi tek kendime yakın bulduğum kişi oydu. Odama kadar bana eşlik etti. Çok kibardı o da yan odada kalıyordu. O odasına girdi ve bende girdim.

Sabah olmuştu . Saat 8 di. Ceren ve Alp daha uyanmamıştı . Ben dışarı çıktım ve Gökmen de ordaydı,
Gökmen ;" Günaydın Selen :)"

Ben ;" Sanada günaydın "

Gökmen ;" Neden bu kadar erken kalktın ? "

Ben ;" Ben çok fazla uyumam "

Gökmen ;" Ben kahvaltıya iniyorum gelir misin ? "

Ben ;" Arkadaşlarım uyuyorlar , onları uyandırıp üstümü giyiyim gelirim bekle sen burda "

Gökmen beklerken ben de üstümü giydim Ceren ve Alp uyanmadılar. Ben de Gökmen ile beraber kahvaltıya indim saat 8.30 olmuştu. Gökmen derse gitti ve bende bahçeye çıktım . Dışarısı çok hoş kokulu çiçeklerle kaplıydı. Ve odama döndüm. Televizyonu açtım.

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin