Ahoj. Jmenuji se Roxanna White. Zkráceně Roxy. Je mi 17 let. Moje největší záliba je hra na klavír a zpívání. Nemám žádné přátele. Na přátelství nevěřím od té doby, co mě podvedla moje nejlepší kamarádka. Pomlouvala mě za zády a všem klukům, kteří o mě chtěli něco vědět řekla, že jsem jen trapka a že si mě nezaslouží... Známe se už od plenek, a kdyby mi někdo před rokem řekl, že ji budu v 17 letech nenávidět, asi bych se mu vysmála. Ale dnes je to tak. Přestala jsem dokonce kvůli ní věřit i na lásku... Někdo by se mi vysmál, že jsem v 17 ještě s nikým nechodila. Já bych nad tím spíš brečela. Jediná věc, která mě dokonale dostane z reality je muzika. Konkrétně písničky od Black Veil Brides. Jsou plné emocí a dojmů z dnešního světa. Moc bych je chtěla potkat a povědět jim, jak mi jejich muzika pomáhá. Chtěla bych se někdy podívat z příma do Andyho nebeských očí. Je to jediný muž, kterého bych byla schopná milovat tak jako nikoho jiného. Kluci v dnešní době myslí jenom na jedno. Podle mě takový Andy není. On si podle mě dokáže vážit ženy. Tyhle myšlenky mě z nějakého důvodu naplňují nadějí, že se mi to někdy podaří.
***
Je po půlnoci, a já zase nemůžu usnout. Zítra už je po týdnu volna zase škola. Nemám z toho dobrý pocit. Ve škole jsem terčem šikany... Už to takhle je od doby, co jsem na tu školu přišla. Už ani nedoufám, že by se to mohlo zlepšit. Jsem pesimistická. Buď se to po**re, nebo se stane zázrak. Už mi nezaberou ani prášky na spaní. Moje tělo už je na ně zvyklé. Abych pravdu řekla, radši bych zůstala doma s mamkou, která se o mě sice moc nestará, ale alespoň mi neubližuje. Už radši půjdu spát. Jinak to zítra v tý škole nesnesu. Tak dobrou, bezesnou noc...Ahoj lidičky. Opět jsem tady s novou story. Tentokrát to nemam předepsaný a jedu z hlavy. Takže kdybych změnila styl psaní tak se moc omlouvám. Budu ráda když mi napíšete jestli se vám to líbí a jestli mám v tomhle pokračovat nebo to rovnou zase smazat. Votes a případné sdílení na sociálních sítích bych taky uvítala. Doufám že se bude líbit. Některé části příběhu budou inspirovány mým vlastním životem a budou se tu objevovat i některé moje problémy co se týče komunikace ve společnosti...
Vaše Eliss 💕💕💕💙
YOU ARE READING
Nikdy Neříkej Nikdy (BVB FF)
RandomTento příběh je o dívce, která přestala věřit na lásku mezi lidmi. Donutí ji její vysněný kluk změnit názor? Najde opět význam lásky a přátelství?