"Muanahahahah"
Suara seorang wanita yang berwajah hodoh ketawa dengan nyaring sekali.7adik beradik berada di bilik bawah tanah terus berasa gerun dengan gelakkan tersebut.
Darah ibubapa ketujuh-tujuh anak muda tersebut memancut keseluruh rumah.Jin,Yoongi,jhope menutup mulut ketiga-tiga adik yang paling kecil iaitu Jimin,Taehyung,dan Jungkook manakala namjoon sedang melihat daripada mata gambar yang tersorok disebalik poster.Terdengar mereka perbualan 2orang ahli sihir perempuan hodoh itu.Namjoon tanpa berfikir panjang terus menekan punat untuk melepaskan anak panah beracun kearah 2ahli sihir tersebut dengan pantasnya 2ahli sihir itu memutarkan kembali anak panah itu ketempat asal tapi malang tidak berbau akibat daripada itu anak panah itu terus meletupkan rumah tersebut.Ketujuh-tujuh adik beradik tersebut telah beredar dengan segera dengan membawa diri mereka ke hutan belantara.
Mereka tidak pasti adakah mereka akan hidup atau mati.Tiba-tiba seorang daripada mereka ingin berpatah balik tetapi sempat dihalang oleh Taehyung.
"Hyung lepaskan Kookie!! Kookie nak tengok appa dengan eomma!!"
"BUSH!!!"
Satu tumbukan padu dilepaskan oleh Yoongi.Mereka semua tergamak dan terus salah seorang daripada mereka mendukung Jungkook cara piggyback orang itu adalah Jin.
"Hyung dan saeng semua cepat!!"
Namjoon menjerit kerana dia ternampak seorang ahli sihir yang lebih hodoh daripada tadi dengan pakaian seperti orang asli mengejar mereka dengan menggunakan kuasanya.Mereka berlari sehingga mereka terjumpa kapak dan entah bagaimana Jungkook terjaga dan melihat ke arah belakangnya.Dia terus turun daripada badan Jin dan entah bagaimana dia mendapat kekuatan yang luar biasa terus membaling kapak itu terus hingga terpenggal kepala ahli sihir tersebut.Badan ahli sihir tersebut cair bertukar menjadi minyak tak disangka sangka ada seseorang telah membaling satu kayu mancis kearah minyak tersebut lalu terbakar.Terdengar suara tangis daripada arah api tersebut.
Mereka meneruskn perjalanan mereka untuk pergi ke tempat yang selamat.Rumah mereka jauh menjauhi kawasan bandar.Ibubapa mereka telah berpesan lebih awal supaya terus melarikan diri dan mencari bantuan.
Mereka pergi kearah rumah Makcik mereka iaitu Berry.Namjoon mengtuk pintu rumah dan Makcik Berry keluar dengan muka yng mamai.
"Ehh Namjoon? Kamu semua? Kenapa datang sini? Makayah kamu tahu x? Mari masuk"
Mereka bertujuh hanya membiarkan persoalan daripada Makcik berry.Mereka hanya mendiamkan dii mereka.Tiba-tiba....
"Pukk!! Pukk!!"
Bunyi ketukan yang kuat datang dari arah pintu utama.Makcik Berry ingin membukanya tetapi firasatnya berkata jangan membukannya tetapi dia cekalkan hatinya dia ingin menyentuh kunci dipintu terus dihalang oleh hoseok.
"Makcik jangan bukak bende tu bukan kawan kita"
Hoseok mengarahkan semua orang memasuki bilik utama termasuklah makcik Berry.Makcik Berry masih terganggu dengan bunyi ketukan tersebut.Dia keseorangan dan tiada suami siapakah yang mengetuk pintu rumahnya? Dan untuk apa? Pelbagai persoalan bermain diminda Berry.Akhirnya dia juga layu dia buai mimpi.
Keesokan hari~~~
Bunyi ketukan tersebut sudah hilang.Berry terus bergerak kearah pintu dan membukanya.Alangkah terkejutnya dia kerana seekor anjing yang telah dipenggal kepalanya tergantung dengan tali dan terdapat tulisan di pintu kemungkinan darah anjing itu.
"Korang bertujuh takkkan selamat dan kitorg akan memburu korang.Berry terus membaca satu mantera untuk mengesan siapakan yang melakukan perkara sebergini dan akhirnya dia tersenyum sinis.
YOU ARE READING
THE WICTH HUNTER
Vampire7 orang anak muda yang memburu ahli sihir yang jahat kerana ingin membalas dendam atas kematian ayah dan ibu mereka iaitu Tuan&Puan Kim iaitu pemburu supernatural yang paling terkenal. Suatu hari mereka mendapat tugasan dibandar seoul akibat ahli-ah...