Saya:
Csenben sétáltunk egymás mellett, míg elértünk egy régi sok szép emlékkel teli épülethez. Az akadémiához.
Emlékszem, mikor még csupán genin voltam, addig Kakashival ketten voltunk a ninjazsenik. Mégis egy csapatba kerültünk! Fura nem? Pedig a legrosszabbal, és egy közepessel kellett volna összerakjanak.
-Menjünk fel itt a Gondaime samához?- Zökkentett ki ismét Kakashi. Haaaaj ha tudná milyen szép ki emléleket szakított félbe, amikre nem is gindoltam ebben a két és fél évben...
- Jó itt is.- Néztem a szemeibe és bementem.
Pár száz lépcsőfok után végre felértünk a megfelelő emeletre. Hány emeletes ez a suli??? Vagy várjunk! Jobb kérdésem van!: Mióta van "összenőve" az akadémia a hokage irodájával !!??
Elindultunk a folyósón, ami kiderült, hogy az a folyósó, ahol anno( 2,5 évvel ezelött ) Sasuke akart bemenni a "201"- es termbe, ami valójában a"102"- ős volt.
- Mindjárt ott vagyunk!- Zökkentett ki MEGINT Kakashi! Én.. Én esküszom, hogy megnyúzom!Lassan haladtunk el egy hatalmas ajtó feké, amire a "Gondaime" név volt most feltüntetve. Várjunk! GONDAIME?Mikor én elhagytam a falut akkor még a Tati volt a hokage. Mi lett?-gondolkodtam magamban.
-A Harmadik meghalt...-ZÖKKENTETT KI(Ugye SWH?)Kakashi.
-Meghalt?-kérdeztem kissé lesokkolódva.
-Igen...A chunin vizsga folytatódott,miután te...-hajtotta le a fejét Kakashi.
Szívem kicsit nagyon összeszorult(és nem nem írtam rosszul!)mikor visszagondoltam arra az éjszakára.
-És...-törtem meg a csendet.-hogyan történt?Bocsi! Kérdés! Legyek Köcsög és mondjam azt nézd meg az Animét, vagy neeeeee legyek köcsög?:-) Na melyik?