- RYAN ISKANDAR -
Media :-
- Pimchanok Luevisadpaibul -
- Mario Maurer -
Sampai sahaja Ryan iskandar dekat Zouk, dia terus bagi kunci keretanya dekat staff fi situ untuk parking dekat tenpat VVIP
"Haiii brooo ! "Tegur Charlie sebaik dia nampak Ryan Iskandar.."babe ni aku kenapkan kau kirana" kata Charlie. Dia memperkenalkan wanita seksi itu dekat Ryan Iskandar.
"Hai my name is Kirana," Kirana memperkenalkan dirinya. Ryan Iskandar menyambut tangan kirana untuk bersalam.
"Ryan Iskandar.. just call me Ryan" jawabnya..
"Bro, bukan kau cakap hari ni kau ada hal ke ? Ni kenapa Tiba-tiba datang club ? "Soal Charlie..
"Sahaja.. nak tenangkan otak aku" jelas Ryan Iskandar sambil meneguk arak yang di tuang oleh Charlie..
"Owh. So.. this night kita enjoy puas-puas ok. Kirana akan temankan kau. So kirana happykan Ryan ok"jelas Charlie sambil mencium pipi kirana.
Kirana merapati Ryan Iskandar sambil membawak minuman yang telah dia campurkan dengan pil hayal..
Ryan Iskandar mengambilnya.. dan terus meminumnya.. Kirana menarik Ryan Iskandar ke pentas menari.. mereka menari mengikuti irama yang DJ alunkan..
Banyak Ryan Iskandar meneguk airnya.. sampai lah dia betul-betul mabuk.. Kirana menarik Ryan Iskandar keluar. Dia mencari kunci kereta Ryan Iskandar..
~~~~~~
"You rumah you dekat mana ??"soal Kirana..
Ryan Iskandar tidak beri apa-apa respon.. Kirana mengambil handphonenya.. minta Charlie send alamat rumah Ryan Iskandar..
CHARLIE
No.14, Lorong jelawat.
Bandar Puchong Perdana.Dapat sahaja Kirana alamat Rumah Ryan Iskandar. Dia terus memandu kereta Ryan Iskandar..
~~~~~~
Kirana menarik Ryan Iskandar masuk ke dalam rumahnya. Sampai sahaja dekat dalam bilik. Kirana menolak Ryan Iskandar dekat atas katil..
Elok Kirana nak kelur Ryan Iskandar menarik tangan Kirana. Sehingganya kirana terbaring dekat atas katil.
Ryan Iskandar buka baju Kirana satu persatu.. dia meramas buah Kirana sambil menghisapnya dengan rakus sekali.. Kirana mengerang kesedapan.."Arghhhhhhh"
Ryan Iskandar mengosok batangnya ke biji berahi Kirana. Dia bangkin.. dan menghisap batang Ryan Iskandar dengan Rakusnya..
Ryan Iskandar menolak Kirana..sehingga terbaring.. dia menjilatt biji berahi Kirana.. sehingga Kirana terpancut air manzinya
Ryan Iskandar menyodok batangnyan ke dalam lubang dara Kirana. Dia menarik dan menyorongnya ke luar sehingga la mereka berdua mencapai tahap klimax.. Ryan memancutkan Air Maninya kendalam mulut Kirana..
YOU ARE READING
RYAN ISKANDAR
Romance- NEW STORY - Apa aku nak semua dapat. Semuanya di hujung jari, aku hidup berkerja keras untuk tampung hidup aku dan keluarga aku. ye aku dibesarkan dalam golongan orang berada.tapi hidup aku kekurangan agama. Perempuan jangan cakap lah. Silir ber...