Babyy!

29 7 1
                                    

yahh korang ,, tengok media tu , haaa why so kyeopta Achik nihh. duhh hot.

suga -  yahh jangan gediklah pabo, kau tu aku punyaa.

Laily - yahh suga , adakah awak jelly ha , haa?

Suga -  Nope , swag je.

oke bck to the storyyyy💦

Aqma n Laily POV ..

Laily - Aqmaa , tu kreta Zaf kan?

Aqma - Yup , dh balik lah tu, mesti dia ada bawak something misterious ni.

lailyy -  Yah kau ni , jangan merepeklah , Jom turun .

Skipp***

          "Assalamualaikum"

"uwekkk uwekk uweekk"  Narissa menangis.

          "waalaikumsalam masuk jelahh" jawab org didalam.

Laily -  Yahh Aqma , kau dngar ape yg aku dngar ?

Aqma -  Dengar weh , baby ? menangis?  Yahhh , aku pantang dngar pasal baby baby nih ,haaa jom masuk.

Laily  - eh sabarlah ,kan ada baby tu , bacalah ayat pendinding ke ape ke. kau nii. Excited sangat duh.

Aqma -  Uh aku lupaa. haha

Syu - woi pundek sekalian , masuklah , yg trhegeh hegeh macam penguin ni kenapa ?

     syu stress , lagi lagi dngan narissa menangis , tk tau lah apa yg narissa nk . almaklumlah syu kan tkdk adik. haksss. first mnjaga baby , yahh begini lah situation nyaa.

mereka menapak masuk dngan mendahului kaki kanan, Laily dn Aqma memandang ke arah yg sama, ke arah zafirah yg sedang menyusukan seorang baby , YAH I MEAN SUSU BOTOL K. SUSU BOTOL.

Laily  -  Kenapa ngan baby ni , haa comelnyaa , yahhh zaf , anak kau ke.

     laily merampas baby dari Zafirah

zaf -  Pakcik kauu ! Anak buah lah , sejak bila aku ada anak, kau ni pike positif please.

Laily - Ler mana lah kite tawu yo, btw nama awak ape ni budk comel.

Zafirah - nama dia Nur Narissa bt Naqiudin.

Laily - huwaa , Glam nya nama awak, kalah kakak, err aunty , eh nak panggil ape haa (?)

Zaf -  Panggil jelah mama, for all of you, jadikan diri korang sebagai mama k. belajar.

Aqma -  haa Laily , aku nak pulakk. Kau ni semmmakk lah. bak lah baby.

Syhrh - hey korang ni , tu kan seorang BABY , elok sangat ke korang berebut macam ni ,??

Laily -  Yahh halmonie aa, Jangan marah saiaa

Syhrh -  yg ni membuat kan aku lagi marah ni. haa kang.

syu - bangang lah korang ni.

zaf - HEH DEPAN BABY NI KAN ,TK ELOK MENCARUT, JADI CONTOH K.

Lailyy - nahh Aqma ,get a baby, aku nk makan ubat , then i want to Rest in my bedroom with maa suga yaw><haks. bye narissa . muahh.

Aqmaaa -  Yah airliur kau, lap balik.

Laily - Halah halah , airliur aku je pon, bukannya airliur anjeng ternok pun duh.  Yahh sorry baby. Mama Laily trcarut pulak. Astaghfirullah.

Aqma -  Pergilah cepat.

To be continuedddd ... yahh this chapt pndek kan kan. :3

Persahabatan  -officialFriendWhere stories live. Discover now