yakhh tngok media tu korangg, haa my husband so kyeopta yeol><Yah thatss maaa bebiyhhhh!
Suga - well , Hensemkan oppa(?)
Laily - Yeshh bro, to be honest, Achik lagi hnsem
Suga - How Dare You!! *pijak mikrofon*
bck to the stryyy...
1:36 a.m.
Laily yg masih lagi mamai² ayam, sgera bangun, apabila trdengar Baby Narissa menangis.
laily - Yahh i miss this situation. em apahal lah Narissa ni, Meragam pulak dia memalam nihh. duhhh. huwarghhhh.
memandang kan syhrh tido satu bilik dengan dia malam ni, so dia kejut suh teman sekali.
Laily - weh syhrh, bangun ah teman aku pi bilik zaf jap.
syhrh - halah pergi jelah , Ngantuk lahhh. Lagipun nk takut ape , Allah ada.
Laily - Hak alah kau ni , malas ckp jelh malas, tk pyah nk buat ayat deep bagai. erhh
dia berjalan menuju ke bilik Zafirah, dn memulas tombol pintu bilik trsebut.
Laily - yah prempuan ni, Narissa nangis kuat macam ni pon tk dngar, herm. nmpaknya kena jadi SuperMama lah aku malam ni. Ya Allah , nyaringnya budk ni mnangiss.
Dia mngangkat Narissa dn cuba menghentikan dripda Nrissa trus mnangis. dia mmbawa Narissa ke bilik dia dn syhrh.
em zafirah mesti penat, tkpelah biarlah aku jaga dia malam ni." prolog dlm hati. yahhh.
Lailyy - Shhht shht , yah Narissa , Awk budk baikkn, shht shhtt.
mcm mcm cara Laily buat , tepuk belakang badan narissa , berzikir , ayat kursi, semua tknk.
Laily - Yahh apahal lh awak ni narissa. em mybe lapar , yahh lapar , asal lh aku tk trpike dari tadi . erhh,.
"ceghaa ceghaa, tolong jaga kan ni sekejap, aku nk ambik dn buat susu dia. please help me jusseyo💦"
syhrh - ye ye, cepat siket. shhht shhhtt.
dia berlari lari anak pergi ke bilik zaf
"yah mana kau letak ni zaf, mana bakul susu dia , haaa time time gini ler Allah uji." dia brkata prlahan, membebel.
dia melangkah laju menuruni tangga, setiap dua ank tngga dia melangkah, lajuu,
" haaaa kat depan pintu rupanya, tulah awkward sngat balik tdi pempuan ni. bakul susu beg beg semua tk diangkut eh. erhh. "
dia menekan button suis pemanas air , smbil menunggu air panas, dia menyediakan susu dn botol, dari dapur dia dapat dngar Narissa kuat menangis,
laily - Yahh Narissa , sabar siket, yg pmanas air ni lama sangat nk panas ni kenapa bitchhhh. haaa geram pulak aku. huwaaaaaa. Sugaa sshi help me Jusseyo. T-T
haaa dh panas pun , bangang punya mesin, lombab mcm line Maxis. cishh..
Laily - Dear Narissa , Mama Lily Coming. sabar sabar.
dia mngoncang laju botol susu trsebut, smpai trpecik pecik susu kat muka dia, smpai ke lidah sekali, "em sedap jugak erk susu ni" yah sempat pulak kau ni. ahh ada aku kesah. dia melangkah laju menaiki setiap ank tngga, menendang pintu dnnn..
Laily - Yahhhhh Syahrh, How dare kau buat Narissa macam ni!!
dia melihat kpada Narissa yg sudh meniarap, tah macam mana budk 4 bulan lebih meniarap pun aku tk tau. tmbahtmbah lagi dngan syhrh cipet busuk ni trlentang tido ignore kan Narissa ni, Ya Allah berat dugaan.
laily mendukung Narissa yg dh surut sikit mnngis, dia meletak nya di lengan dn menyuap susu,
Laily - Yahh babyy, awak lapar rupanya, kenapa tk bagitau , aish, lepasni tido ye Richa. haa Mamalily pnggil awk Richa jelah ek. huhu Awkward sikit. shht shhht
melihat kepada Narissa yg sudh pun trlelap di lengan Laily, dia menarik prlahan lahan Nipple botol kluar dri mulut Narissa.
yah laily , you are a daebak eomma, yakhh .
dia melekap kan Nariisa di bahunya dn prlahan lahan meletakkan Narissa diatas katil bersebelahan syrhh. so thts mean syhrh kiri, narissa middle, aku kanan. haa gituu.
yahhh time tu sleep, jjaljayo Narissa~
dia trsenyum manis smbil menutup mata, prlahan lahan akhirnya dia trtido..
to be continued...
yahh to my new readers, jngnlah jadi ghost readers plaks. saiaa pnat tau taip smpai typo typo smpai trmakan penampo sndiri, tapi awak baca je, haaa tanak kawan, pujuk balik. bahhaha.
oke mian for the carutan tadi, you know wht , to be honest , prangai aku memang membabibubabebo
dedaa.
tahukah anda:
masa aku taip mendalah ni, kucing aku yg dua ekor pontianak meow ni ,main keja keja pulak, hanat betul , smpai ke perut² aku dinaik eh , kang ada aku masak gulai kucing masak tempoyak ni kang. haa mengidam ni mengidam ni. SUGGAAAA!!
meowmeow :3
YOU ARE READING
Persahabatan -officialFriend
Sonstigeshow to make my friend Laughest(?) yah , my works can be my friend dont be sad ever. yahh aku tau , tkde sapa faham, ape yg aku cakap. yahh broken english. Oke jemput masuk dn baca. oh ya oh ya, jngn lupa tekan VOTE kalau korang tekan button tu koran...