Yakhh our Monnie so Gwiyowo, his smile ♡Our Lesung pipit ♡ yakhh so kyeopta.😍
suga - Stop it😭
Laily - Yah sugaa, dh dh jngan majok k. nah ikan bilis ><
bck to the stryyy💦
akhirnya mereka balik dlam pukul 9:39 malam, disebabkan rambang mata masing masingg.. menggatal nk pergi makan lah , Pasar malam lahh.
Mereka semua kepenatan , Narissa sudh pun trlentok di bahu Laily ,
secara prlahan lahan Laily meletakkan Narissa diatas Sofa . Laily berasa lega kerana sudah pun bebas dari kepenatan. yakhhhh.
Laily - em korang , aku naik dulu , nk shower then tidor. bye jjaljayo , err barang aku jangan biarkan kat situ , kalau kalau ada yg rajin bawakkan ye..
All - Takk kuasa -_-"
Laily - Heh weh Zaf , nanti if Richa dh sedar dari tidur dia , get a shower for the baby. Tk elok .
Zaf - Oke ^^
SKIPPP>> (mian kacau , em aku rasa aku nk ubah gaya penulisan aku ) ngehe><
"huwaaa huwaaa huwaaa" Narissa menangis.
" emmmm , kenapa lah setiap malam kau nk nngis Richaa" Laily yg masih mamai trpaksa bangun , tkkan nk biarkan pulak kan ? :/
Laily dngan mamainya terus bangun dn menapak ke bilik zafirah, dia membuka pintu dn kelihatan zafirah sedang membuka pempers Narissa yg kelihatan mempunyai bnyak Najis.
"Yakh patutlah , yakyak rupanya" Laily melangkah masuk .
"eh kau , em baguslah tu kau datang , ngehe , boleh teman kan aku? " Zaf mengerling Lailyy yg sedang trbaring diatas katilnya,
" em , yelah jomlah" Laily brsila diatas katil smbil menunggu zafirah mengmbil towel.
mereka menapak ke bilek Aqma , Kelihatan syu dn Aqma trsangat lah lasak sperti biasa.
zafirah melangkah masuk ke dalam tandas , mnakala laily trbaring di atas katil doublebed.
"Zaf , dh siap nnti kejut aku k?" Laily brcakap smbil matanya trtutup rapat.
padahal zafirah tk dengar ..
Skip>>
"Lailyy, Aqma , Syuu !! bangunn, jom aku dh siap dh ni " dia menggoncang goncang kan badan ketiga tiga mkhluk allah ni
"emm, apehal nih ? " kata aqma smbil mngeliat.
"simple je , korang bangun , amik air wudhu then kita solat , lets ?" kata zaf yg bertelekung.
" i can't " kata syu smbil matanya trpisat pisat dek lampu yg cerah menyala .
"Ouh paham , eh Lailyy, bangun lah cepatt !?" dia menarik narik seluar Laily.
"Yakh kau ni , main tarik² seluar pulak, sakai betullah." Laily bangun dn menapak ke luar.
"eh nk pergi mana !? bilik air dekat sini " Zaf menarik bahu Laily.
" Ouh lupa " dia brpatah balik
"biasalah tu masih mamai , biarlah deh " kata Aqma yg sedang mngikat rmbut nyaa.
Skipp>>
"Assalamualaikum warrah matullah" mereka memberi salam antara dua bahu.
Kemudian mereka bersalam antara satu sama lain .. dn menyangkut telekung , next melipat sejadah.
"Erm zaf, kau tk terpiker ke nk ambik buaian untuk Narissa ni , kesian dia tidur atas katil , lagi² dia baru 4 bulan ?" Aqma memberi cadangan.
"tengoklah nanti kalau aku rajin nk amik , :) " Zafirah berkata smbil mata trpejam.
"Haa , baru aku ingat , asal kau tk kejutkan aku semalam haa ? Yahh this Paboo ! " kata Laily smbil memukul peha zafirah disebelahnya.
"Ahaha , aku lupa , dh lah aku nk pejam jap , kejut aku k jp gi " dia berbaring scara mengiring.
"Yahh aku pon nk tido , " kata Laily smbil terus trbaring
"eii tepii siket , aku nk tido tengah , syuhh syuhh" kata Aqma lalu menolak buntut Lailyy
"Yahh kau ni katek, pe masalah kauu,erhh " kata laily dn mengalahh.
YOU ARE READING
Persahabatan -officialFriend
De Todohow to make my friend Laughest(?) yah , my works can be my friend dont be sad ever. yahh aku tau , tkde sapa faham, ape yg aku cakap. yahh broken english. Oke jemput masuk dn baca. oh ya oh ya, jngn lupa tekan VOTE kalau korang tekan button tu koran...