Ne tvářil se tak aby moje rozhodnutí podporoval ale souhlasil přinesl deku rozprostřel ji co nejvíce mohl. Pomohl mi abych si na ni mohla sednout když už jsem seděla tak si sedl vedle mě. Řekl ať se soustředím na vánek který tu vane a ať zkusím udělat mn malou vichřici. Vykulila jsem oči a zasmála se byla jsem šťastná.
O 3 měsíce později
Už umím úplně dokonale ovládat své schopnosti je to skvělé. Teď se mužů vydat na cestu která mě čeká. Alex mi se vším pomohl asi mám nového přítele v novém světě. Jsem ráda že jsem ho potkala. Teď ho ale zase opustím mám povinnosť chci zpátky svoji BFF Mísu. Napíšu mu dopis protože vím že by vymyslel další výmluvu abych tu zůstala. Je tak milej.
Dopis pro Alexe
Ahoj Alexi
asi si teď říkáš proč ti píšu dopis. Má to jeden důvod ty víš jakej to je. Bez své nej.kamarádky nejsem nic ani my není do smíchu. Chci aby byla se mnou doma živá a zdravá. Moc mi chybí chci ji přivést zpátky i za rizika. Klidně za ní zemřu jestli to bude možné. Nebo budu dělat cokoliv co se mi řekne hlavně ať je zpátky. Těch 5 měsíců nevím přesně kolik to bylo😉 s tebou byli úžasné jsem strašně ráda že jsem tě mohla poznat. Že sme na sebe vůbec narazili bylo mi s tebou dobře. Kéž bys nebil tady v podsmrtným životě. Ale teď se musím rozloučit ale jen písemně. Znám tě a vím Že bys mě nepustil. Mám tě ráda ani nevíš jak moc určitě se uvidíme. LUCKA. 😘Teď to jen dát do té obálky a je to koukám se z okna a vyhlížím jestli je čistý vzduch. Abych mohla nenápadně odejít nikoho tu nevidím ani Alexe což je dobře. Vycházím ze dveří a jdu kupředu jsem asi tak dvacet kroků před domkem. Najednou cítím na svém rameni ruku otočím se a vidím Alexe. Ptá se mě "kam to jdu? " a já řekla "že se du projít " on kývl a zašel do domku. Začala jsem rychle utíkat spíš jako o život byla jsem skoro na konci Černého lesa už vidím začátek Vodního království. Běžím a najednou za sebou uslyším křik a pláč chudák Alex nechala jsem ho tam!! Ale teď nad tím nesmím přemýšlet stoupla jsem si na vlnu která mě má dopravit před bránu V.k. ( Vodního království ).
Ahoj lidi tady je další kapča 😉 Doufám že se vám líbila pokračování bude v 17.Kapitole 😁. Jestli se líbilo tak vy víte co udělat ☆,📝 tak zatím 👋.
ČTEŠ
Nemocná Dívka
FantastikAhoj jmenuji se Lenka , je mi 14 let a budu vám vyprávět o své nemoci a jak ji zvládám. 1.Ledna 2015 jsem zjistila že mám nemoc. Ale pak z nenadaní zjistím že to není nemoc ale něco úplně jiného. Dokonce potkám někoho dvakrát . A možná se do někoho...