16. Al patrulea pacat mortal: Furia si Gelozia

72 6 0
                                    

Dimineata, cand m-am trezit, m-am furisat afara din camera, imbracata cu blugi si un tricou cu  Skillet (plus toate celelalte haine social necesare).
In mintea mea era o varza ciudata. Patru? Da, patru...
Am coborat in sala de arme si am luat doua stilete, apoi m-am afundat in padure. Furia punea stapanire pe mine. Cat de proasta eram! Nu ma mai indragostisem atat de mult timp, si acum, asta!
Am infipt primul stilet intr-un copac, cu o miscare fulgeratoare. L-am scos, apoi le-am aruncat pe amandoua in cati doi copaci. Lemnul unuia a crapat cate treizeci de centimetri in sus si in jos. Le-am smuls furioasa si am continuat sa merg prin padure.
-Stupid... Fucking... Goddamn, Fuck!
Sa fi tot mers asa, strapungand la intamplare copacii, aproape o ora, apoi am dat de o poiana. M-am asezat in mijlocul ei si am provit cerul. Incet, padurea si cerul cu cativa nori pufosi m-au calmat. Voiam sa o vad pe Lu, mi-am dat seama, cand am simtit un jumghi de dor in piept. Ea fusese mereu acolo.
M-am ridicat si am fugit inapoi acasa. Mi-am insfacat cheile din camera, am trantit stiletele pe masa din bucatarie si am plecat aproape topaind. I-am dat mesaj lui Lu ca vin - nu mi-a raspuns, dar asta era ceva obisnuit.
Am fugit pe scarile apartamentului lui Lu si am deschis usa cu cheia de rezerva. Nu se auzea nici un sunet. Am deschis usa de la dormitorul ei si am dat de Icy dormind si Lu fumand, amandoua in pat, Icy cu capul pe abdomenul lui Lu.
-Oh... scuze, am murmurat, si am inchis usa, apoi am plecat.
In fata apartamentului, un junghi mi-a patruns in piept. Eram atat de obisnuita cu Lu, o vazusem de atat de multe ori cu altii, nu ar fi trebuit sa ma afecteze... si totusi, de ce acum o facea?
Am scuturat din cap si am pornit cu pasi mici spre... spre ce? Nu stiam. Probabil spre centru. A inceput sa ploua. M-am adapostit intr-o cafenea draguta, la coltul unei strazi. Picaturi mari se izbeau de asfalt, provocand un zgomot aiurea. Am luat o cana mare de cafea, si l-am chemat pe tipul de la bar sa stea cu mine - oricum nu era nimeni pe acolo, in afara de noi.
Asta a sfarsit intr-un sarut pe care il simteam aiurea, intrerupt de clopotelul de la intrare. Cand tipul s-a dus sa ii serveasca pe nou veniti, eu am lasat banii pe masa si am plecat, lasand cafeaua pe jumatate bauta pe masa. Chiar aveam nevoie de Lu.
M-am intors la ea si am gasit-o singura, de data asta.
-Hei.
-E totul ok? M-a intrebat, stingandu-si tigara si rasucind varful.
-Oarecum. Voiam sa iesim. Ai chef?
-Unde?
-Nu stiu. Hai la film. Ceva dragut.
-Okay. Ma imbrac imediat.
Talpile ei mici au lipait pe podea. Cand s-a intors, purta o pereche de blugi si o vesta subtire de piele; la cum o stiam, dedesubt nu avea decat un sutien de dantela.
-Unde mergem?
-Hai la cinema. E festival de film si toata saptamana filme vechi. Azi e unul cu Marilyn Monroe. Sau putem sa iesim la o placinta cu mere si inghetata, la restaurantul ala mic din spatele Pietei Fantanii.
-Film, a decis Lu.
Ne-am tinut de mana si am chicotit tot drumul ca niste copii inocenti. Ne-am uitat la film si am mancat floricele cu unt si sare, pe ultimul rand, pupandu-ne ocazional si chocotind.
Am mers apoi acasa la mine, chicotind ca niste scolarite in timp ce eu o saltam pe umar si fugeam cu ea pe scari pana la mine.
-Ce faci, pune-ma jos, radea ea, lovindu-ma peste umar cu mainile ei micute, cu degete lungi.
Am deschis usa cu piciorul si am lasat-o in pat.
-Aici ramai, i-am zis, intorcandu-ma pe calcaie. Poti sa iei pijamale din dulap, am aruncat peste umar.
M-am intors cu bratele pline cu pungi de chipsuri, o farfurie cu placinte si sandvisuri si o sticla mare de Prigat de piersici.
-Yeaay, mancare, a facut Lu, amintindu-mi de apetitul ei de vaca, si se arunca asupra unui sendvis cu snitel. E buna, a comentat ea, cu gura plina, si m-a pupat pe nas.
Lu era ca un copil uneori. Am stat toata noaptea treze si am mancat, am vorbit, ne-am gadilat si ne-am pupat. Nici cand avusesem paispe' ani nu cred ca fusesem atat de inocenta.
Am adormit privind rasaritul, in timp ce o tineam pe Lu ghemuita la pieptul meu, cu degetele ei lipite de burta mea.
-Te iubesc, am murmurat eu.
-Si eu te iubesc, Jo.
Si totusi, o farama de gelozie imi staruia in piept.

Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum