Dnešek byl super.Luke mě vzal na rande které nemohlo být snad lepší.
První jsme se procházely, později mě vzal do Kina na romantickou komedii. Potom jsme se šli projít okolo krásné rozkvetlé zahrádky v parku která vedla až k restauraci kde jsme měli rezervaci. Na mě byla trochu předražená tak jsem řekla že si to zaplatím sama ,ale to by nebyl Luke aby mi to zakázal se slovy" Na to zapomeň nebo tě tady přehnu a víš co bude pokračovat" u toho nezapomněl mrknout.
Tak jsem to radši nechala být.Když zaplatil vzal mě za ruku a šli jsme mě neznámo kam. Cesta byla docela dlouhá a šla často do kopce a když jsem se zeptala kam jdeme řekl mi jen že uvidím.
..........
"Už tam budeme? Začínají mě bolet nohy" zabručela jsem jako medvěd.
"Ještě kousek, no ale když tě bolí nohy" zastavil se a vzal mě do náručí.
"To ne polož mě. Jsem moc těžká. No tak Luke!" vrtěla jsem se.
"Ty jsi lehká jako peříčko zato Michael je těžký jako ty čtyřikrát " usmál se tím okouzlujícím úsměvem.
U toho by se každé holce podlomili kolena.Zatím co já byla mimo z jeho úsměvu tam Luke došel.
"Už jsme tady ,rajkumari" udivilo mě co řekl.
"Ty si to pamatuješ?" zeptala jsem se.
"Myslíš to slovo kterým jsem ti říkal od té doby co jsme spolu viděli náš první romantický film? Ano pamatuju" musela jsem se usmát.
"Už dlouho jsi mi tak neřekl" stoupla jsem si k němu.
"No, jo, ale vždycky budeš moje Rajkumari" (Princezna).
................
Když jsme byli na základce byli u nás všichni.Později usnuly Mikey, Cal, Ash, Zuzka i D' jen já s Lukem jsme byli vzhůru a povídaly si.
V televizi hrál nějaký film.Zrovna když jsme se oba zadívaly na televizi Indický princ řekl dívce kterou miloval "Jsi jen moje Rajkumari. I když nejsme ze stejné země nic mi nezabrání být s tebou" ona se pousmála."Co znamená Rajkumari?" Přešel k ní , vzal jí za ruce a něžně jí zašeptal do ucha. "Princezna.................., stejně tak jako ty" v tu chvíli mě Luke vzal za ruku.
"Ty jseš taky malá Rajkumari, moje Rajkumari" bylo vidět že se trochu styděl ,ale já to nebrala jako že se ztrapnil nebo tak. Jelikož jsem v tu chvíli pocítila že ho nechci jen za kamaráda ,ale taky za někoho koho budu milovat.
...........
"Pojď" pobídl mě a šli jsme ještě kousíček.
Najednou se před námi objevil krásný výhled na Sydney.Nebylo to jako normální rozhledny nebo podobně. tady rostly krásné květiny, všude stromy a slyšela jsem že někde za námi teče voda. Noční Sydney je překrásné.
"To je.. to je prostě krása. Jak si to tu našel?" otočila jsem se na něj.
Stál přímo za mnou. "Když jsi odjela zpět, byl jsem na dně. Nedokázal jsem si připustit co jsem ti udělal. Jako každý večer potom jsem nemohl usnout tak jsem se šel projít.Šel jsem dál a dál pořád rovně až jsem se zastavil tady.Neuvěřitelně mě to tu zaujalo.Byl jsem tady každý den.Tam ty květiny jsem tu nasadil" přešla jsem k nim.
Byli nasázeny ve tvaru srdce. "Potom jsem ještě vyryl tohle" ukázal na kmen.
Postavila jsem se k němu.Byli tam vyryté různé citáty.
'Jak šťasten byl kdo miloval,
než svojí lásku ztratil.
Pak rád by za ní život dal,
jen kdyby mu jí osud vrátil.'
"Tenhle je překrásný" otočila jsem se na něj.
Díval se na mě zasněně a potom mě políbil se slovy. "Snad mi už nikdy neodejdeš"
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...