Arkadaşımın duygularını öğrenince içimde bir şeyler koptu.Sanki bana ait olan bir şeyi başkası almış gibi bir şeyler.O gece eve gelince kahvemi , kitabımı aldım ve penceremin önüne geçtim.Birkaç saat kitap okuduktan sonra yatağıma uzandım.Gece saat iki civarında birden uyandım.Etrafım karanlıktı. Rüyamda ise onu görmüştüm. O. "Nöbetçi abi".
Bir anlam verememiştim.Neden onu görmüştüm?Neden aklıma geliyordu? Kafamda bir sürü soru vardı.Ertesi gün okula gittim.Bizim kızlarla birlikteydik.Tenefüste dolaşırken onu görmüştüm.Bana bakıyordu.Peki o neden bakıyordu? Diye düşünmeye başlamıştım.Sadece bana mı bakıyor yoksa önceki gün birlikte oynadığım arkadaşıma da mı bakıyor diye merak etmeye başlamıştım.Bunu çözmemin tek bir yolu vardı. Gittim ve arkadaşıma sordum." Dünkü çocuk sana bakıyor mu ?"
"Hayır daha dikkatini çekemedim."Verdiği cevap beni hem yaraladı hem mutlu etmişti.Yaralamasının sebebi onun dikkatini çekmeye çalışmasıydı. Mutlu eden kısmı ise sadece bana bakmasıydı. Neyse aradan günler geçti, haftalar geçti ...O hala bana bakıyor ,ben hala ona bakıyordum.Bunu bilen sadece iki kişi var biri ben biri o. Hiçbir arkadaşıma söylememiştim. Daha emin olmadığımı düşünüyordum.Bir gece sevdam kulağıma fısıldadı. O senin sen onun helalisin.Bu sıralar da yakın arkadaşım zaten bende ki değişikliği farketmişti ve kim olduğunu öğrenmeye çalışıyordu .Gecenin yarısı telefonum çaldı.Kimin olduğunu sordu baya da ısrar etmişti. Dayanamadım ve söyledim.O gece mutlu mutlu uyudum. Sabah servise gülerek bindim.Sanırım başıma gelebilecek en güzel şeydin sen.Servisten indim sola doğru baktım o da servisten indi bana doğru baktı.Göz göze geldik ben ona doğru, o bana doğru yürüyordu.Sonra arkadaşını gördü onun yanına geçti .İlk arkadaşına değilde bana doğru yürümesi çok hoşuma gitmişti.Neyse yürümeye devam ettim ve okula girdim. Herkes panoların olduğu yerde toplanmıştı. Bende oraya doğru yürüdüm.Meğer sınav yerleri açıklanmış.Sınav yerlerine baktım.Bir de ne göreyim ? Onun sınıfında sınava girecektim.Hem de onunla birlikte.Evrenin verebileceği en güzel mesajlardan birisiydi...
"Acemi yazar"Arkadaşlar bölümlerimi kısa yazıyorum ama olaylar baya değerli.Umarım beklediğim etkiyi verebilmişimdir.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruum. 😂