Bölüm 10

681 57 11
                                    

Sabaha kadar uyuyamamıştım. Ne yapabileceğimi düşünmüştüm sürekli. Julia denen kız hakkında daha fazla bilgi toplamam gerekiyordu. Bunun için birisini görevlendirecektim. Aldığım bilgilerle hareket etmem en doğrusu olacaktı. Fakat bilgiler gelene kadar da boş durmayacaktım. 

Zayn'in benden sakladığı şeyi öğrenmem gerekiyordu. 

Saat'in 11'i gösterdiğini görünce yataktan kalkıp masanın üzerinden telefonumu aldım. Rehbere girip Drake'i bulup aradım. 

"Ooo güzellik, hayırdır sabah sabah?" 

"Drake uzatmadan konuya gireceğim, duyduğum kadarıyla geçtiğimiz 3 sene boyunca Paris'de durmuşsun" 

"Evet doğru güzellik" 

"Zayn'i tanıyorsun, kulağına onunla ilgili bir şeyler geldi mi?" 

"Evet Zayn benimle birlikteydi 3 sene boyunca" İşte yediğim ilk şok bu olmuştu.

"Nasıl yani? Zayn 3 sene boyunca sadece Paris'teydi öyle mi?" 

"Evet güzellik, niye bu kadar şaşırdın ki?"

"Şaşırmadım ya, neyse yanına hiç bir kız getirdi mi peki?" Drake gülmeye başlamıştı. 

"Eski aşk küllerinden yeniden doğuyor deseydin ya başta!" 

"Hayır Drake, konu bu değil. Soruma cevap ver sadece" 

"Pekii, hayır güzellik hiç bir kız getirmedi. Buradaki işlerle uğraştık. Hatta Zayn benden daha fazla uğraştı. Gecesini gündüzüne kattığı günler oldu. Zaten benim evimde kaldı bir süre, daha sonra buradan kazandığı para ile kendine küçük bir daire tuttu" 

İkinci şokta çok geçmeden gelmişti. 

"Anladım Drake, çok sağol. Bir şeye ihtiyacın olursa araman yeter biliyorsun, görüşürüz"

"Biliyorum güzellik, görüşürüz" Telefonu kapattıktan sonra aşağı inip mutfağa girdim. 

"Günaydın efendim, bende şimdi kahvaltıyı hazırlayacaktım" Dedi Emma. Oturduğu sandalyeden kalkıp dolaba doğru ilerliyordu. 

"Sen dur Emma, bugün ben hazırlayacağım kahvaltıyı" Emma buna bayağı bir şaşırmıştı. Kızda haklı, önceki beni düşünürsek bu şok etkisi yaratıyordu insanda. 

"P-peki, ben yardım edeyim o zaman size" 

"Güzel olur" Diyerek gülümsedim ve dolaptan omlet için malzemeleri çıkarttım. Yumurtaları kırıp çırptıktan sonra ocağı yaktım. Biraz yağ erittim. Çırpılmış yumurtaları üzerine döküp ocağı kıstım ve tavanın kapağını kapattım. 

"Emma sen domates salatalıkları doğra, güzel bir görsel şöleni olsun" 

"Peki efendim" Emma söylediğim işi yaparken bende çaydanlığı elime aldım. Bir kaç kaşık çay koyduktan sonra altına su koyup omletin yanındaki ocağa bıraktım. Güzel koku mutfağa yayılınca tavanın kapağını açıp omleti havaya attım ve ters çevirip geri ocağa bıraktım. Emma bu sırada domates ve salatalıkları doğramış, masaya götürmüştü. Reçel, tereyağı gibi mezeleri de masaya götürüp güzelce dizdim. Çayın altındaki su kaynamıştı. Çaydanlığa biraz döküp üzerine su ekledim ve yeniden kaynamasını bekledim. Omletler hazır olduğunda tavadan alıp servis tabağına yerleştirdim. Dilim dilim keserken mutfağa tabii ki (!) Niall girdi. 

"Ulan bu koku ne!" Arkamı dönüp Niall'a baktım. 

"Allison, bir şey demedim şimdi sakince elinde ki bıçağı tezgaha bırak" Dedi korku dolu gözleriyle bana bakarken. Bu söylediğinden sonra kahkaha atmıştım. 

"Kahvaltı hazırlamakta suç oldu arkadaş, ne yapacağım sizi mi kesicem?"  

"Yakında bunu yapmanı bekliyorum zaten" Derken omlete yaklaşıyordu. Bıçağı ona doğru doğrulttum. 

"Bir adım daha atarsan bağırsaklarında omletli bir bıçak bulunur" Dedim gözlerine bakarak. Ellerini iki yanına kaldırıp geriye doğru adım attı. 

"Ben gidip milleti uyandırıyorum, masumum" Diyerek mutfaktan çıktı. Gülerek kafamı iki yana salladım ve omleti kesmeye devam ettim. 

Lilly ve Luke dün gece eve geç geldiler. Konuşmak isteseler yanıma gelirlerdi, diye düşündüğümden onları rahatsız etmedim. Yaptıklarım kolayca sineye çekilebilecek şeyler değildi. Hemen karar vermelerini beklemiyordum zaten. 

Yarım saate mutfaktaki işim bitmişti. Herkes aşağı inmişti ve yemek yemeye başlamıştık. 

"Seni mutfağa sokacak kadar mutlu eden şey nedir pırasa kafa?" Gözlerimi kısarak bakışlarımı Harry'e çevirdim.

"3 Aylık ömrün kalmış doktorun aradı kıvırcık" Oda benim gibi gözlerini kıstı. 

"Sinsi" Diye tısladı. Saçımı şımarık bir kız gibi elimin tersiyle geriye attım. Annem bu atışmalarımıza gülerken konuştu. 

"Şaka bir yana cidden kızım ne oldu da sen kahvaltı hazırladın?" 

"Drake ile konuştum annecim, güzel haberler verdi bana"  İmalı sözümü herkes anlamasa da, Liam ve Zayn'in göz bebeklerinde korku duygusunu görmüştüm. 

"Ne konuştunuz ki?" Diye sordu Annem. 

"Annecim yakında öğrenirsin, çocuklar hadi yemeklerinizi yediyseniz bir yere gideceğiz" Çocukların hepsi kalkmıştı, Niall hariç. Sinirle nefes alıp yanına ilerledim. Önündeki peçeteyi alıp, elindeki krepi sardım ve eline verdim. 

"Hadi Niall, hadi!" Diyerek ittirdim. 

"Tomom yo" 

"Ağzın doluyken konuşma be" Derken kapıdan çıkıyordum. Luke seslenince durdum. 

"Allison" 

"Luke, gelince konuşuruz" Diyerek gülümsedim ve önüme dönüp büyük arabaya bindim. Hepsi merak dolu gözlerle bana bakıyordu. Araba çalışmaya başladığı andan itibaren gözüm sadece Zayn ve Liam üzerindeydi. İkisi de gözlerime bakmak yerine bakışlarını kaçırıyorlardı. Vücutlarındaki kasılmaya bakılırsa kesin ve net bir şekilde sakladıkları bir şey vardı. Sonlarının geldiğini ikisi de biliyordu.

"Geldik efendim" Hepimiz kapıyı açıp indik.

"Aa burası-" Niall'ın sözünü kestim. 

"Evet burası her şeyin başladığı yer" Dedim etrafa göz gezdirirken. 5 yıl önce çocuklarla ilk bu boş alanda tanışmıştık. Burada birisini öldürüp gazete yayınlatmıştım. Ve ardından onlar gelmişti. Hepsi All'ın bir erkek olduğunu düşünüyordu. 

Anılardan sıyrılıp 5 sene önceki gibi ilerde ki döner koltuğa oturdum. Bacağımı diğerinin üzerine açık bir şekilde uzattım. 

"Pırasa ne yapıyorsun? Dejavu mu yaşatacaksın?" 

"Hayır kıvırcık, her şey başladığı yerde ya tamamen bitecek yada eskisinden daha iyi bir şekilde devam edecek" Hepsinin kaşları çatılmıştı. 

"O ne demek Allison?" Diye sordu Louis. 

"Zayn bize sevgilisiyle 3 sene boyunca gezdiğini söylemişti değil mi? Yani hepimiz böyle biliyorduk değil mi?" Hepimiz kelimesini bastırarak ve Liam'ın gözlerinin içine bakarak söylemiştim. 

"Evet" Dedi Niall. 

"Bu sabah Drake ile konuştum. 3 sene boyunca Zayn'in onun yanında çalıştığını ve bu süre boyunca hiç kız arkadaşı olmadığını söyledi bana. Julia'nın anlattıkları ve bu 3 sene gizemi...  Neler olduğunu bilmeye hakkımız var diye düşünüyorum. 

Anlatacak mısınız? Veya hanginiz anlatacak? 

Liam?

Zayn?"

Çete 2 || Küllerinden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin