Hoofdstuk 1

116 10 0
                                    

Tiffany

"Melanie heb je mijn nieuwe bikini ergens gezien, ik kan ze nergens vinden!" Roep ik en rommel verder in mijn kleding kast. "De zwarte of de roze?!" Vraagt ze vanuit haar kamer. "Zwarte!" Antwoord ik. "Ja ik zag ze gister in de woonkamer op de bureau naast de computer ze waren nog steeds in de h&m tasje!" Verteld ze, en dat klopt nu pas herinner ik me dat ik het tasje daar had gezet. En klap de deuren van mijn kleding kast dicht en haast me naar de woonkamer, al snel zie ik het h&m tasje en pak hem. Daarna ga ik weer terug naar mijn kamer, scheur het prijskaartje van mijn bikini af en gooi hem weg. Daarna stop ik mijn bikini in mijn koffer, die inmiddels over vol is met kleding die ik waarschijnlijk niet eens allemaal ga dragen maar hey beter te veel kleding dan te weinig dat is mijn motto als het om kleding gaat.

Oh je vraagt je zeker af waarom ik mijn kleding aan het inpakken ben, nou morgen vroeg gaan Melanie, haar vriendje Samuel en ik op vakantie naar Ibiza. Ik heb er zo veel zin in lekker zon, elke dag naar de strand en noem maar op.

Als ik echt alles denk in te hebben gepakt probeer ik mijn koffer dicht te doen, wat dus echt niet lukt. Ik ga er op zitten en probeer hem dicht te ritsen, ik plof er harder op en ik weet zeker dat als ik een breekbaar vaas of glas in had zitten hij nu al stuk zou zijn. Maar het goede nieuws is dat mijn koffer dicht is! "Heb je je spullen al ingepakt?" Hoor ik Melanie vragen, ze staat net bij de opening van mijn kamer. "Yup, jij?" Vraag ik. "Ik ook, trouwens wil je pizza eten straks? Ik heb geen zin om te koken ik weet niet voor jou?" Vraagt ze. "Nah, pizza klinkt goed" Antwoord ik, ik bedoel pizza is mijn leven so yeah. "Mooi, Samuel en ik nemen met salami wat wil jij?" Natuurlijk dat was te verwachten Samuel komt mee eten, sinds Melanie met Samuel een relatie heeft is hij over mee betrekken niet dat ik het erg vind ofzo begrijp me niet verkeerd hij is een aardige gozer het is alleen dat ik het niet gewend ben aangezien Melanie en ik vroeger alles alleen deden. "Doe maar Hawaii" Antwoord ik, Melanie knikt op dat moment gaat de bel. Ze haast zich naar de deur en maakt hem open. Ik ga naar de woonkamer om te kijken of m'n mobiel is opgeladen.

"Hey schatje" Zegt Samuel als hij Melanie ziet, hij geeft haar een zoen op haar lippen wat wel even duurde ik probeer er niet naar te kijken en concentreer me op mijn mobiel. "Is je koffer in de auto?" Vraagt Melanie en laat Samuel binnen komen. "Ja, ik dacht het heeft toch geen nu om hem naar boven mee te nemen, als hij morgen ochtend weer  naar beneden zou moeten" Legt hij uit. "Ja klopt daar dacht ik dus ook aan" Antwoord Melanie, ik zie dat Samuel mijn richting op kijkt en zegt: "Tiffany, alles goed?" Vraagt hij vriendelijk, toch voel ik me een beetje ongemakkelijk bij hem. "Ja, m-met jou?" Vraag ik. "Ook, zijn je spullen al ingepakt?" Vraagt hij verder. "Ja" Antwoord ik kort af. "Mooi zo" Gelukkig concentreert Samuel zich nu op Melanie en kijk ik naar mijn mobiel. Ik zie dat ik een appje heb van mijn beste vriendin Michelle.

Michelle: "Veel plezier in Ibiza lieverd, I'm gonna miss ya"

Me: "Awh schatje, ik ga je ook missen maar we spreken meteen af zodra ik thuis ben!"

Ik besluit om The Vampire Diaries te kijken, terwijl Melanie & Samuel pizza bestellen. Als de pizza er eindelijk is gaan we met z'n alle eten terwijl we tv kijken. Samuel blijft bij ons slapen aangezien dat handiger is want om half 5 moeten we bij Schiphol zijn. Rond elf besluit ik een douch te nemen ik poets ook meteen mijn tanden waarna ik me klaar maak voor bed. Ik ben nog niet heel moe maar ik moet morgen vroeg op dus beter dat ik eerder naar bed ga.

Terwijl ik in mijn bed lig hoor ik Melanie & Samuel giechelen en lachen. Ze wensen elkaar te rusten waarna het stil word. Al snel worden mij ogen zwaarder en val ik in slaap.

••••••••••••••••••
Hey guys de eerste hoofdstuk geschreven door mij Tiffany (BadIsTheNewGood_ ) ik hoop dat jullie het leuk vinden en ja stem en reageer dat vinden wij namelijk heel fijn hahaha

xTiffany

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 04, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

One night standWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu