Bölüm -1 içleniş

80 1 4
                                    

Kendinden yola çıkmaya başladığında insan bütün rotanın kendine olduğunun farkına varıyordu. . . Lakin kendini tanıyabilme bu kadar basit ola gelmiyor, kendine varmak için kendinden geçmesi gerekiyordu , içinde ki ile içlenişi arasındaki mesafede olup biteni anlamlandırabilen, bir isim, bir oluş bir buluş yahut bir keşif nazarı ile bakabilen sonunda kendine vardığında nasıl yaşadığından çok ne yaşadığını dile getiyordu, sükutu lisan ile. ..

Sükutu lisana sahip olan artık konuşmayı terk edip daha çok sindirmek ve daha çok anlamların anlamlı kıldığı hayatı, dönüm noktalarını ve keskin virajları eşliğinde dip ve doruk namına nesi varsa yaşamış yahut yaşamadan kavraya bilmiş insan için ne kadar çok önem arz ediyor gibi  görünse de aslında çok daha önemli olanın sükut olduğunun farkına varabilenlerin talibi olduğu hali arz biçiminden başka bir oluş biçimi değildi... 

İçe dair yaşanan her ne olursa olsun samimi olarak yaşandığı vakit ne kadar acı ve  hüzün barındırıyor olsa da içinde, içlenişleri nihayetinde kendi içinde kendisine gömülmüş olsa bile diri diri, aynı samimi duruş ve oluşa sahip çıktığı sürece yıllar sonra gün yüzüne çıkarılmış bir gömü misali kendi içinde kendisinin bir hazine olarak kendisine sunulduğuna tanıklık etmesi bir mucizeden başka ne olabilir ki; Sırrın mayalanma halidir içleniş ve açığa çıkarıla bilmesi için yaşanmışlıkların demlene bilmesi adına bir biri ardına içine doğru yaptığı her yolculukta farkına varmadan vardığı bütün duraklarda alınan hisse ve hissadarı olduğu yaşamdan payına düşeni anlamak ve nihayetinde çıktığı yegane yolculuğun sadece kendisine varmak adına katedildiğini anladığında , hem en başa dönmüş hemde başladığı noktanın çok daha ötesine vardığının da farkına varmış oluyordu...

Hiç bir İnsanın hayatı hiç bir zaman normal bir biçimde süre geliyor olamaz, çünkü üzerinde yaşadığımız kainatta hiç bir şey normal olarak isimlendirilemez. Her insan paranormal bir hayat yaşar lakin her insan bu bilince sahip olamadığı yada her şeyi normal olarak algılamak zorunda bırakıldığı yahut bir bilinç ve bir akla sahip olduğunun farkına varamadığı yada bu aklı kullanmayı akıl edemediği için heri normal görür. Oysa gerçek hiçte öyle değildir... Çünkü aslında hiç bir şey göründüğü gibi değildir...

Birlikte k'aralayalım  hayatı . . .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin