Byl to Vláďa. Zvedla jsem telefon.
Já: Ahoj co potřebuješ jsem ve škole je to důležitý?Vláďa:Ahoj, no víc než cokoliv jinýho. ..tedy pokud máš Blazera fakt ráda jako kamaráda a ostatní YouTubery které sleduješ taky.
Já: No mám ráda všechny ale o koho jde a co se děje?
Vláďa: No víš jedná se o Blazera ,Petra Lexu , Stejka a Honzu tedy MenTa.
Já: No skvělý ale jaka je pointa , že mi to voláš co s nimi je?
Vláďa: Neříká se mi to lehce ale měli. .. no víš. ...
Začal se mu třást hlas a byl nervózníJá: Co se stalo říkej ... Prosím. ...
Vláďa: Mě- mě- lli aautonehoddu. .
Začal tak trochu vzlykat do telefonu.
Mobil jsem upustila a sesunula se na zem. Nevěděla jsem co se děje. Jak jim je. Jestli to prežili. ..
Okolní svět jsem nevnímala ..vůbec ...Teď mi bylo všechno jedno ..K sobě jsem přišla až když si pro mě k muzeu přijela máma.
Ani nevím jak jsem se ocitla v posteli u sebe doma. Mamka seděla vedle mě a hladila me po ruce . Pořád jsem byla roztresena.Máma: Co se stalo?
Já : "Nno. .. kkllucci mělli aautonehoddu. .." začala jsem brečet.
Máma: Jaký kluci?
Já: Hhonza, Ssttejk ttedy Jakub , Petr a Blazer. .Ppavel. ..
Máma: A kdo ti to volal ?
Já: Vláďa.
Máma : Jo Vláďa ? A netočí nějakej svuj blbej prank?
Já: Když začal vzlykat do telefonu .. nemyslím si , že by svuj prank na tolik prožíval...
Máma : No nevím. .. Ted se vyspi ..potom mu zavolej a vše si vyjasněte.
Pohled Vláďi
-------------------------Pokračování příště. ...
Ale víte co je na tomhle zajímavý? Že to co Teď píšu se mi zdá každou noc. A už to trvá nějakou dobu. Nevím co s tím a jak se toho zbavit.
No tak každopádně jestli někdo ví jak se tohoto snu zbavit tak to napiše do comm.
No nic díky za přečtení ...:)